Lars Løkke har jo ret!

Go down

Lars Løkke har jo ret!

Indlæg by Thomas on Søn dec 09, 2018 5:52 am

Princippet er:

• Det koster ikke noget!
  • Formentlig vil det ikke virke noget videre; men i det tilfælde de virker, ja så er gevinsten der - også selv om vi skal smide nogle udviklingskroner efter det. Penge har vi jo nok af.
  • I det omfang vi kan få skabt en kunde og en leverandør - så er det ikke ringe.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 27091

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Der er en del, jeg ikke forstår.

Indlæg by Thomas on Søn dec 09, 2018 6:46 pm

Nu skal man tage Lars Løkke ret så bogstaveligt. Men det væsentlige siger han ikke - slet ikke.
Vi véd én ting om ham: Han er mere end almindeligt snu.

1. Jeg forstår ikke Lindholm! Der var andre øer, der umiddelbart var bedre til anbringelse af svenskere og andre på tålt ophold. Jeg har nævnt Kyholm og Christiansø.
  2. Jeg forstår ikke, hvorfor Løkke tager til Marrakesh - personligt. En forklaring kan være, at han har en færdig handel med i lommen med Marocco og Libyen - f.eks.
  3. Vi står med en dybt kriminel bestyrelse og direktion i Danske Bank - jeg synes nok, at man må sige, at 1 1/4 trilliard, der er blevet pengevasket. Det må unægteligt siges at være særdeles alvorlig kriminalitet.
  4. Nazi-Marie, Tulletåben og Martin Henriksen går stadig løse rundt. Landsforræderlovgivningen skulle jo kunne skøjte gennem Folketinget uden problemer.
  5. Vi har stadig det uløste jødemord - ja, vi véd, hvem der begik det; men baglandet er et mysterium. I den forbindelse bør også nævnes, at en radikal minister gik - efter at have besøg de palæstinensiske terrorister.
  6. Forhandlingerne med lokomotivmændene - lige op til jul. Det kan være en prøveballon - for at se, hvor stærke de egentlig er - så lader man forhandlingerne bryde sammen og der kommer naturligvis nogle vilde strejker; men det har ikke været noget, der har haft gennemslagskraft.
  7. Der har været adskillige tilfælde af væbnet konflikt i SF/Enhedslistens bagland - de kriminelle indvandrerbander og rockerne.
  8. Formentlig kører nedlægningen af en rørforbindelse fra Nordsøen udmærket.
  9. Femarn forbindelsen flytter sig ikke ud af stedet - der er de sædvanlige forklaringer og arkæologiske udgravninger.
  10. Man har ryddet ud i det Konservative Folkeparti, som er Danske Banks lydige og villige redskab.
  11. Man har ryddet op ved at få hærchefen og departementschefen i Forsvarsministeriet udrenset på stort set enslydende grundlag - nemlig, at deres ludere er blevet betalt af det offentlige.

Der er så meget, der IKKE sker! Eller rettere vi hører ikke om det - mens der er fuldstændig ligegyldige sager, der køres op på et plan, hvor de ikke hører hjemme.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 27091

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum