Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fallenter skjuler formuer i udlandet

5 deltagere

Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af klogeaage 35 Man Dec 12, 2011 2:04 am

Vi oplever fallenter, der har gemt meget store beløb væk på udenlandske pensionsdepoter. Vi kan reelt ikke røre pengene, men de pågældende fallenter kan til gengæld få dem trukket ud og bruge dem til investeringer i anpartsselskaber eller unoterede aktier.



Hmmmmmm
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Shintai Man Dec 12, 2011 2:10 am

Det er den helt omvendte verden. Hr og Fru Hansen ville jo blive flået. Mens Hr og Fru Rigmand kan leve i sus og dus selvom man er konkurs og skylder millioner væk.

Man kan jo også nævne utallige "kendis" typer der fører samme livsstil.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Thomas Man Dec 12, 2011 2:12 am

klogeaage 35 skrev:Vi oplever fallenter, der har gemt meget store beløb væk på udenlandske pensionsdepoter. Vi kan reelt ikke røre pengene, men de pågældende fallenter kan til gengæld få dem trukket ud og bruge dem til investeringer i anpartsselskaber eller unoterede aktier.



Hmmmmmm

Jeg mangler endnu at høre om nogen, der har fået penge UD af en schweitzisk bankkonto.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34066
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af klogeaage 35 Man Dec 12, 2011 10:20 am

Razz
Thomas skrev:

Jeg mangler endnu at høre om nogen, der har fået penge UD af en schweitzisk bankkonto.



Denne pæne mands flinke bank:

En af dem er spekulanten Henrik Ørbekker, der har efterladt sine kreditorer - herunder Amagerbanken - med tab på op mod 3 mia. kr., men som fortsat bor til leje? i en stor villa til 18 mio. kr. blandt andet takket være private penge fra en udenlandsk pensionsopsparing.
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Thomas Man Dec 12, 2011 10:23 am

klogeaage 35 skrev: Razz
Thomas skrev:

Jeg mangler endnu at høre om nogen, der har fået penge UD af en schweitzisk bankkonto.



Denne pæne mands flinke bank:

En af dem er spekulanten Henrik Ørbekker, der har efterladt sine kreditorer - herunder Amagerbanken - med tab på op mod 3 mia. kr., men som fortsat bor til leje? i en stor villa til 18 mio. kr. blandt andet takket være private penge fra en udenlandsk pensionsopsparing.

Rigtigt; men det kræver manipulation.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34066
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af klogeaage 35 Tors Feb 02, 2012 4:49 pm

Shintai skrev:Det er den helt omvendte verden. Hr og Fru Hansen ville jo blive flået. Mens Hr og Fru Rigmand kan leve i sus og dus selvom man er konkurs og skylder millioner væk.

Man kan jo også nævne utallige "kendis" typer der fører samme livsstil.





Han har ikke betalt en krone

Advokat Gorm Beck, som i sin tid erklærede Frederik Fetterlein konkurs for ikke at have betalt to dyre Porscher i København for bilfirmaet SAC Leasing, fatter ikke, hvordan han kan fortsætte den dyre livsstil, når han ikke officielt har nogen indtægt.



klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Shintai Tors Feb 02, 2012 5:17 pm

klogeaage 35 skrev:Han har ikke betalt en krone

Advokat Gorm Beck, som i sin tid erklærede Frederik Fetterlein konkurs for ikke at have betalt to dyre Porscher i København for bilfirmaet SAC Leasing, fatter ikke, hvordan han kan fortsætte den dyre livsstil, når han ikke officielt har nogen indtægt.

Yep, og klovnen bor tilmed tæt på os. Han bor i en penthouse lejelejlighed på Stay Hotellet til mellem 20000 og 24000kr/måned. Dertil masser af taxa for ca 3000kr/måned, flybilletter på første klasse, restaurentspisning for mindst 15000kr om måneden, mærketøj for 100000vis af kr.

Alt i mens han skylder 5.8mio væk.

I mens får almene Jytte besøg af fogeden og får nuppet næsten alt af værdi for at skylde en bette smule væk.

Retssamfund? Hvor?

Og manden er lystløgner af værste skuffe:
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1700481.ece

Den Netto er absolut ikke ved at lukke, tværtimod. Og manden har aldrig sat sine ben der tør jeg godt vædde på. (Netto på Axel Heides Gade 7.)
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af klogeaage 35 Tors Feb 02, 2012 6:36 pm

Snotnæsen = Psychedelia.dk

Selvfølgelig har jeg tjent penge de sidste år,dem har jeg modtaget i England




klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Shintai Tors Feb 02, 2012 6:45 pm

Han snød også hende TV2 værten for 90000kr sidste år og misbrugte hendes kreditkort. Normalt ville det jo ende med fængselsstraffe. Men når man er kendis...

Hvis jeg var hende ville jeg hyre nogle rockere til inkasso. Evt sørge for en Jimmy Hoffa tur, nu da der bygges herude igen.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Plyds Tors Feb 02, 2012 6:56 pm

Det er sq synd at gældsfængsel er afskaffet.

I mine unge dage havde jeg en kammerat som ikke havde pengene til at betale en bøde for en trafikforseelse. Han regnede med at han kunne "sidde den af".

Og ind kom han - 5 dage - men da han skulle ud igen, fik han lige en regning på kost, snold, sodavand m.m., som han jo ikke havde kunne undvære mens han sad og kukkelurede.

I alt endte det med, at koste ham mere, end hvis han bare havde betalt bøden.

Men Fætter højben der, er da bare et nummer for dum.
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af klogeaage 35 Tors Feb 02, 2012 7:05 pm

Shintai skrev:Han snød også hende TV2 værten for 90000kr sidste år og misbrugte hendes kreditkort. Normalt ville det jo ende med fængselsstraffe. Men når man er kendis...

Hvis jeg var hende ville jeg hyre nogle rockere til inkasso. Evt sørge for en Jimmy Hoffa tur, nu da der bygges herude igen.

Jeg var sur dengang, men har slået en streg over dét der skete og derfor ser vi stadig hinanden, kvidrer Camilla

Snotnæse = Psychedelia.dk Question Twisted Evil
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Shintai Tors Feb 02, 2012 7:15 pm

Kendis effekten.

Løbet er bare kørt. Det er kun et spørgsmål om hvornår han snyder den forkerte og det ender grueligt galt.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af dkguy66 Tors Feb 02, 2012 7:49 pm

Shintai skrev:
klogeaage 35 skrev:Han har ikke betalt en krone

Advokat Gorm Beck, som i sin tid erklærede Frederik Fetterlein konkurs for ikke at have betalt to dyre Porscher i København for bilfirmaet SAC Leasing, fatter ikke, hvordan han kan fortsætte den dyre livsstil, når han ikke officielt har nogen indtægt.

Yep, og klovnen bor tilmed tæt på os. Han bor i en penthouse lejelejlighed på Stay Hotellet til mellem 20000 og 24000kr/måned. Dertil masser af taxa for ca 3000kr/måned, flybilletter på første klasse, restaurentspisning for mindst 15000kr om måneden, mærketøj for 100000vis af kr.

Alt i mens han skylder 5.8mio væk.

I mens får almene Jytte besøg af fogeden og får nuppet næsten alt af værdi for at skylde en bette smule væk.

Retssamfund? Hvor?

Og manden er lystløgner af værste skuffe:
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1700481.ece

Den Netto er absolut ikke ved at lukke, tværtimod. Og manden har aldrig sat sine ben der tør jeg godt vædde på. (Netto på Axel Heides Gade 7.)

Jamen hvem er mest dum ? Ham, eller dem der så åbenbart betaler disse udgifter, du der lister op ?

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Shintai Tors Feb 02, 2012 7:52 pm

dkguy66 skrev:Jamen hvem er mest dum ? Ham, eller dem der så åbenbart betaler disse udgifter, du der lister op ?

Nu tjener manden altså også lidt penge udover at fuske. Ellers ville han heller ikke bo hvor han gør. Han påstår at han betaler skat i England. Men det er jo helt svært at skulle tro på. Samtidigt bor han hele tiden i Danmark stort set. Hvilket jo så ender med en skattesag der.

Man skal også passe på med at kalde andre dumme, når han reelt set tydeligvis er udenfor retssamfundet. Hvilket advokaterne der er efter ham pointere.

Det er nok også derfor han er i Danmark nu. Han kan jo f.eks. næppe vise sig i Frankrig mere. Og det må brænde under fødderne på ham hvis han vil væk fra England.

Han har ellers haft postspærring, så alle breve og checks, der skulle være sendt til Frederik Fetterleins private adresser, er blevet sendt videre til konkurs­advokaten i det sidste halvandet år. Men på trods af at Frederik Fetterlein ofte har udtalt, at han både har fået penge fra sin biografi ’Forført af livet’, for at sælge sexpiller og for at medvirke i både Luksusfælden og 4-stjerners middag, har han stadig ikke fundet én krone til de mange, han skylder penge. Og selv om han ifølge konkursboet ikke har haft nogen indtægt, er det alligevel lykkedes ham at holde en dyr fødselsdag, tage på adskillige flyveture og bruge hele 15.000 kroner om måneden på restauranter, som han fortæller i Luksusfælden.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Gæst Tors Feb 02, 2012 10:06 pm

Shintai skrev:Den Netto er absolut ikke ved at lukke, tværtimod. Og manden har aldrig sat sine ben der tør jeg godt vædde på. (Netto på Axel Heides Gade 7.)
Kommer der 3 gange om ugen og har aldrig set ham. Og håber godt nok ikke den lukker !!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Shintai Tors Feb 02, 2012 10:56 pm

Johs skrev:
Shintai skrev:Den Netto er absolut ikke ved at lukke, tværtimod. Og manden har aldrig sat sine ben der tør jeg godt vædde på. (Netto på Axel Heides Gade 7.)
Kommer der 3 gange om ugen og har aldrig set ham. Og håber godt nok ikke den lukker !!!!

Netto har svaret tilbage og EB har måtte lave en rettelse artikel. Den lukker absolut ikke Very Happy

Fetterlein skulle bare bruge en løgn som undskylding.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Gæst Tors Feb 02, 2012 11:10 pm

Very Happy

Godt, sådan en aften som i aften har man sgu ikkr lyst til at gå længere en højst nødvendig Smile

Ville dog også regne med at der var større sandynlighed for at ramme ind i ham i Emmerys eller Irma

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fallenter skjuler formuer i udlandet  Empty Sv: Fallenter skjuler formuer i udlandet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum