Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sverrig og Nato.

Go down

Sverrig og Nato. Empty Sverrig og Nato.

Indlæg af Thomas Tirs Jun 28, 2022 6:28 am

Ha! Nu har det kriminelle svenske svin fundet ud af, at man har opdaget dem!

Vi véd jo, at alle forsøger at losse deres kriminelle og terrorister af i Sverrig, fordi der er der ikke nogen, der lægger mærke til dem i flokken af forbrydere.

Det interessante er imidlertid, at det må få konsekvenser for Danmark og SF/Enhedslisten. Bare fordi man er i Danmark, så skal terrorister ikke slippe uden straf. De perverse skolelærere skal stilles til ansvar og smides i Tyrkisk fængsel. Herunder tidligere minister Torben Lund, der i EU-parlamentet aktivt har talt terroristernes sag - specielt i Tyrkiet. Jeg har i Kastrup på vej til Tyrkiet set skadedyret Søren Søndergaard i et selskab, som måske ikke var helt godt. Det være sagt, at Søren Søndergaard er helt alene i stand til at gøre ethvert sel- eller følgeskab perverst, terroristisk og kriminelt.

Men det er kun godt, at svenskerne falder til patten. Danmark må så også ophæve forbeholdet omkring politisamarbejde i EU. Det forbehold blev jo indført for, at de perverse skadedyr til skolelærere kunne stemme for.
Vi må og skal terrorismen til livs - der er ikke rare terrorister. Skolelærere kan blive bedre, mine blev efter jeg forlod skolen: De kreperede!

Vi må også se på terrorfinansiering i Danmark af narkohandlende indvandrere. Vi må se at få straffet banksvinene, der formidler disse transaktioner. Personligt har jeg set, hvordan en udenlandsk udseende mand deponerede bundtede kontanter i en Danske Bank filial. Danske Banks ansatte var fidel og leflede for forbryderen.

Den lille Andersen siger at Sverrig ikke vil være et "safe heaven" for terrorister. Hmm... at forestille sig at Sverrig kan være et Himmerrige for NOGEN er en tanke så absurd som om den havde oprindelse hos Trump.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Sverrig og Nato. Empty Tyrkiet støtter nu Sverrigs og Finlands Nato medlemskab.

Indlæg af Thomas Tirs Jun 28, 2022 10:09 pm

Hvilket ikke kan overraske.

Sagen er, at svenskerne må krybe til korset og indrømme, at man er underlagt en kommunistisk terrororganisation - det må få konsekvenser for venstrefløjen i Sverrig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum