Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg begynder at tro, at de tal Ukraine kommer med

Go down

Jeg begynder at tro, at de tal Ukraine kommer med Empty Jeg begynder at tro, at de tal Ukraine kommer med

Indlæg af Thomas Tirs Jun 21, 2022 2:32 am

er mere præcise end man tror.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg begynder at tro, at de tal Ukraine kommer med Empty 8 ammunitionsdepoter ramt.

Indlæg af Thomas Man Jul 11, 2022 12:34 pm

Det er så i Donbas og Xepcoh.

Det er det, man kalder en samlet ildåbning.
Jeg tror det er CAESAR. Ikke så meget HIMARS (det skidt skal jo genlades med flere missiler)
CAESAR er det sandsynlige våben. Med sit 52 kalibre lange løb skulle den have rækkevidden også til at øve affyring af salver med forskellig elevation.
PzH 2000 har også 52 kalibre. men er en uhåndterlig Satan at flytte rundt med. Den er dog en mulighed, der kan finde skydestillinger som CAESAR ikke kan.

Fidusen er, at man forbereder en større ukrainsk offensiv og vi taler om divisionelt niveau. Xepcoh vil blive afskåret og uden ammunition.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg begynder at tro, at de tal Ukraine kommer med Empty Det er komplet idiotisk!

Indlæg af Thomas Lør Jul 16, 2022 9:11 pm

At sende en oberstløjtnant ud på en flyvetur fra et fly, der er uegnet til jord/overlade observation. Det er en opgave for en drone eller et transportfly.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg begynder at tro, at de tal Ukraine kommer med Empty At vurdere hvor mange russere, der døde her

Indlæg af Thomas Man Jul 18, 2022 8:34 am

vil nok altid forblive et skøn.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg begynder at tro, at de tal Ukraine kommer med Empty Pludselig springer Ukraines skøn over russiske tab

Indlæg af Thomas Ons Jul 20, 2022 11:58 pm

fra ca. 38.000 til ca. 58.000.

Man undskylder sig med kampenes intensitet.
Men der må være sket noget siden man justerer tallene så voldsomt op.

Men hvad er det rigtige tal? Det er svært at vide; men en del af det kan være fanger og mytterister.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg begynder at tro, at de tal Ukraine kommer med Empty Sv: Jeg begynder at tro, at de tal Ukraine kommer med

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum