Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mads Fuglede: Mens jeg hørte Zelenskyjs tale i Folketinget, opdagede jeg lighederne med Churchill og Roosevelt

Go down

Mads Fuglede: Mens jeg hørte Zelenskyjs tale i Folketinget, opdagede jeg lighederne med Churchill og Roosevelt Empty Mads Fuglede: Mens jeg hørte Zelenskyjs tale i Folketinget, opdagede jeg lighederne med Churchill og Roosevelt

Indlæg af Thomas Søn Apr 03, 2022 5:55 pm

Det er jo ikke tilfældigt!

Tag endelig ikke fejl af Zellinsky! Han har mere kultur end hele det danske etablissement! Tag endelig ikke fejl!
Zalennsky er professionel kominker: Han kender sine virkemidler! Det er på samme måde som Reagan: Han véd præcis, hvad han gør på en talerstol.

Forskellen til Anna Netrebko er slående: Hun har en udmærket fremtoning på en scene og en stemme, der er rimelig - mmmmmspecielt i en duet. Ingen tvivl om, at hun er blevet brugt -  og har ladet sig bruge i en politisk sammenhæng. Problemet er bare: Den gælder INGEN steder. Publikum er nådesløst! Ligegyldigt, hvor nuttet og naiv, man er.

Skal man virkelig overleve i det spil, så kræver det mere end flotte patter! Det kræver intelligens, charme og en evne til at gøre sig selv til grin!

Det kan Cecilia Bartoli!

Ikke én tone er anbragt forkert! Hun sveder som en lille gris og spytter hende fuldstændigt fremmede konsonanter - og en hel del mundvand! Det kræver timing - denne forestilling er et ekstranummer fra 1914. Hun har evnen, talentet og modet til at optræde som en isdessert - vanilje.

Der er en verden til forskel.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum