Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen.

3 deltagere

Go down

Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen. Empty Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen.

Indlæg af Thomas Man Dec 05, 2011 3:52 pm

schmack

»Nationalbanken har vist, at de mest belånte boligejere tager de mest risikable lån. Mange har ganske givet omlagt til rentetilpasningslån (også kaldet flekslån, red.), fordi krisen har gjort, at de ikke kan klare at betale af på et lån med fast rente og afdrag. Det vil giver særlig store problemer for dem, hvis renten pludselig stiger«, siger Jens Lunde.

Så fik vi punkteret den løgnehistorie - forhåbentlig.

Men hvor bankklakørerne hvinede på boligdebatten da jeg sagde det samme - til lede.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen. Empty Sv: Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen.

Indlæg af Shintai Man Dec 05, 2011 4:00 pm

Det er som vi har sagt Smile

Man må håbe de folk der i sådan en grad har vildledt folk, i det mindste ender i arbejdsløshedskøen.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen. Empty Sv: Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen.

Indlæg af Thomas Man Dec 05, 2011 4:26 pm

Shintai skrev:Det er som vi har sagt Smile

Man må håbe de folk der i sådan en grad har vildledt folk, i det mindste ender i arbejdsløshedskøen.
Ønsket er fromt; men næppe realistisk - jeg har ikke set Ulrikke lagt på hjul og stejle.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen. Empty Sv: Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen.

Indlæg af Gorrion Fre Dec 09, 2011 6:44 pm

Ja er det ikke utroligt at sådan noget først når på forsiden....ÅREVIS efter vi har dokumenteret fakta her på debatten.
Det er set GANG PÅ GANG!


Sidst rettet af Gorrion Søn Dec 11, 2011 2:04 pm, rettet 1 gang
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen. Empty Sv: Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen.

Indlæg af Thomas Fre Dec 09, 2011 11:18 pm

Gorrion skrev:Ja er det ikke utroligt at sådan noget først når på forsiden....ÅREVIS efter vi har dokumenteret fakta her på debatten.
Det er set GANG PÅ GANG!

Jeg undrer mig ikke! Det er velfærdssamfundet, der skal lægges helt om.
Det kan det også; men nogen kommer til at få en lidt anden alderdom end den de bildte sig ind.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen. Empty Sv: Nu har Realkredit Danmark hamret mod stopklodsen.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum