Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

US, UK & Russia dispatch their spy chiefs to India

Go down

US, UK & Russia dispatch their spy chiefs to India Empty US, UK & Russia dispatch their spy chiefs to India

Indlæg af Thomas Man Sep 13, 2021 12:10 pm

Spionchefer mødes i Indien

Ingen tvivl om, at de konkurrerende terrorist organisationer har spredt sig til Europa, Amerika og Rusland. De er så splintrede, at det er svært at få et overblik. Derfor vil man også have flygtninge til landet - ikke fordi disse flygtninge nødvendigvis er "gode mennesker"; men fordi de vil have oplysninger - ikke alene om deres egen bevægelse; men nok så meget om konkurrerende terrororganisationer.

Bare rolig: De vil samarbejde! Tanken om at blive sendt tilbage i hænderne på deres terrorist-kolleger skal nok få snakketøjet på gled.
Disse møder er ren administration - det skal nok virke. Hvad man end mener om terrorister - administration er ikke deres stærke side.

Da jeg var værnepligtig på FSN KAR, så var problemet ikke Spetznaz-kratluskere - ikke når man betænker, hvor let man farer vild på så stor en flyvestation. Problemet var ikke indtrængende fjender; men forrædere allerede ansat på flyvestationen.
Jeg ved til denne dag ikke om sikkerhedsofficeren på FSN KAR var en landsforræder eller bare hamrende inkompetent (hvad der er værst aner jeg ikke) - jeg ved bare, at han begik selvmord timer efter, at jeg havde talt med ham og afgivet rapport.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum