Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Facebook-oprør mod hjælpepakker

5 deltagere

Go down

Facebook-oprør mod hjælpepakker Empty Facebook-oprør mod hjælpepakker

Indlæg af Gorrion Man Nov 10, 2008 2:15 pm

http://www.business.dk/article/20081109/finans/711090035/

Tja hvorfor ikke.......
Jeg har dog ikke selv tænkt mig at underskrive denne . . . ikke fordi jeg ikke vil . . . men mere fordi mit engagement i hele debatten omkring boligmarkedet har været omfattende de sidste 2 år, både om udviklingen herhjemme men i den grad også i USA og UK, hvor jeg også debatere.
Men regeringens indgrebet/tyveriet, med uansvarlige og inkompetente Lene i spidsen, som jeg personligt mener har lavet dette indgreb for EGEN VINDINGS SKYLD!, er helt klart i strid med enhver ministers ansvar og går ud over hvad regeringen kan tillade sig.
Sagt på en anden måde REGERINGEN ER NU OGSÅ KOMMET I FORBRYDERALBUMMET.

Hvis boligdebatten på boliga ellers bliver åbnet igen, ligger jeg samme kommentar der så snart det bliver muligt (hvis ikke nogen kommer mig i forkøbet)
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Facebook-oprør mod hjælpepakker Empty Sv: Facebook-oprør mod hjælpepakker

Indlæg af renecohrt Man Nov 10, 2008 2:18 pm

Vi er altid blevet styret af kriminelle.

Du skriver godt for dig.
renecohrt
renecohrt

Antal indlæg : 42
Join date : 03/11/08
Age : 91
Geografisk sted : Virum/København/Danmark

Tilbage til toppen Go down

Facebook-oprør mod hjælpepakker Empty Sv: Facebook-oprør mod hjælpepakker

Indlæg af futte Man Nov 10, 2008 2:42 pm

Gorrion skrev:
Hvis boligdebatten på boliga ellers bliver åbnet igen, ligger jeg samme kommentar der så snart det bliver muligt (hvis ikke nogen kommer mig i forkøbet)

Ja, hvad fa.... er galt med Boligdebatten.dk? Det ligner efterhånden andet end almindelig udfald af server. Nu virker det igen ikke.
futte
futte

Antal indlæg : 4
Join date : 26/10/08
Geografisk sted : Kbh K

Tilbage til toppen Go down

Facebook-oprør mod hjælpepakker Empty Sv: Facebook-oprør mod hjælpepakker

Indlæg af oledebat Man Nov 10, 2008 6:23 pm

Jeg har faktiskt fået svar mht boligas udfald,-og de har nogle tekniske problemer, og skal nok komme på banen igen.
Mht til dette forums fremtid er jeg multitasker. Indlæg fra gorrion mfl. læses med stor interesse og moro,både her og på boliga,- og mudderkastning og personfnidder springes over.
Et forum uden nogensomhelst regulering vil blive en blandet landhandel idet der altid vil være nogen der forfalder til mere form end indhold.
Jeg opfrordrer hermed til at tale pænt til hinanden, og ignorere når det ikke sker.
Mvh
OC
oledebat
oledebat

Antal indlæg : 89
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Facebook-oprør mod hjælpepakker Empty Sv: Facebook-oprør mod hjælpepakker

Indlæg af oledebat Man Nov 10, 2008 7:00 pm

futte skrev:
Gorrion skrev:
Hvis boligdebatten på boliga ellers bliver åbnet igen, ligger jeg samme kommentar der så snart det bliver muligt (hvis ikke nogen kommer mig i forkøbet)

Ja, hvad fa.... er galt med Boligdebatten.dk? Det ligner efterhånden andet end almindelig udfald af server. Nu virker det igen ikke.

Her er ordene fra deres support:

Forsiden er opdateret med status nu.

Serveren forventes ikke oppe før tirsdag eller onsdag. Serveren i tyskland er vist endeligt død nu, så vi reinstallerer den fra grunden af i DK.
oledebat
oledebat

Antal indlæg : 89
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Facebook-oprør mod hjælpepakker Empty Sv: Facebook-oprør mod hjælpepakker

Indlæg af MyMoney Man Nov 10, 2008 10:15 pm

Men det er jo lidt sjovt, at ingen har bekymret sig om, at lejere i årevis er blevt snydt så vandet drev af dem.

Men snyd en boligejer, så skal jeg lige love for der råbes højt. scratch

MyMoney

Antal indlæg : 4
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Facebook-oprør mod hjælpepakker Empty Sv: Facebook-oprør mod hjælpepakker

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum