Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg tror ikke på et populært socialdemokratisk oprør.

2 deltagere

Go down

Jeg tror ikke på et populært socialdemokratisk oprør. Empty Jeg tror ikke på et populært socialdemokratisk oprør.

Indlæg af Thomas Søn Dec 15, 2013 3:11 pm

Det er konservative drømmerier.

Nu skylder Helle's folk Helle alt. Det kan på sigt blive farligt. Men det intrigespil er Helle en mester i. Hun har foreløbig overlevet i den dolkestikkerforening siden 2005.

Nu skal vi lige se, hvordan oprydningen efter kommunisterne fortsætter. Bare rolig Bødskov skal nok komme igen.

I forstår ikke, hvor langt ned i partiorganisationen hun rent faktisk har renset ud.

Jeg tvivler stærkt på, at de tør - eller kan - lave en Poul Nyrup.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror ikke på et populært socialdemokratisk oprør. Empty Sv: Jeg tror ikke på et populært socialdemokratisk oprør.

Indlæg af Cirb Søn Dec 15, 2013 3:41 pm

Hvis ens bedste strategi for at blive hørt af ens ledelse er at løbe til pressen var man næppe hverken centralt placeret eller uundværlig til at starte med....

Mvh
Cirb


_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror ikke på et populært socialdemokratisk oprør. Empty Sv: Jeg tror ikke på et populært socialdemokratisk oprør.

Indlæg af Thomas Søn Dec 15, 2013 4:16 pm

Cirb skrev:Hvis ens bedste strategi for at blive hørt af ens ledelse er at løbe til pressen var man næppe hverken centralt placeret eller uundværlig til at starte med....

Mvh
Cirb


Som man i øvrigt lige har fået at vide, fordi man ikke fik stjerne på skuldrene.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror ikke på et populært socialdemokratisk oprør. Empty Sv: Jeg tror ikke på et populært socialdemokratisk oprør.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum