Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Udrensning i Venstre.

Go down

Udrensning i Venstre. Empty Udrensning i Venstre.

Indlæg af Thomas Fre Jun 19, 2020 5:55 pm

Kristian Jensen er fri- og efterskoleordfører

Kan man politisk synke lavere?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34066
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Udrensning i Venstre. Empty Støjbjerget.....

Indlæg af Thomas Man Dec 28, 2020 2:33 pm

Jeg tror ikke, det har noget egentligt at gøre med Støjberg!

Det jeg tror er, at der forberedes et angreb på bøssesvin, voldtægtsforbryder, Danske Bank ejendom og SKOLELÆRER Søren Pape Poulsen.

Nu har jeg været bannet en måned - det plejer gerne at komme inden det smælder ganske gevaldigt på nogle af mine aversioner - og jo, dem har jeg mange af!

Der har været masser af undergravende virksomhed fra SF/Enhedslisten og ikke mindst Danske Bank og Konservative mod Støjberg. Det er jo ikke socialdemokraterne, fordi nord for Limfjorden, så deler Venstre og Socialdemokratiet mandaterne mellem sig.

Hovedsagen er, at Mette Frederiksen ikke har været brutal nok overfor skolelærerne. Det er jo ikke fordi Mette Frederiksen ikke vil skolelærerne til livs - eller sender man ikke som Socialdemokrat - sine børn i privat skole. Bøssesvinene med Uffe Elbæk, Simon Emil Amnitzbøl er stort set uden støtte siden Prins Henrik kradsede af. Nu er det skolelærerne og deres kriminelle, narkohandlende indvandrere, man skal gå efter.
Vi kan også se, at nedlukningen fortsætter for skolerne.

Vi får måske se? Min hadekampagne mod Nazi-Marie Krarup lykkedes - sådan la-la. Det var måske lidt optimistisk at regne med, at samme taktik ville være anvendelig mod bøssesvinet og skolelæreren - vi får se?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34066
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum