Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lars Løkke Rasmussen

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Lars Løkke Rasmussen

Indlæg af Thomas Lør Dec 21, 2019 2:28 am

Nu da vi nærmer os nytåret er det godt med et lille tilbageblik og historisk perspektiv.

Vi skal egentlig begynde med Anders Fogh Rasmussen, der under Finanskrisen i 2008 sagde, at Danske Bank ikke måtte få lov til at rive erhvervslivet med sig i afgrunden. Dermed sagde han også, at flextumperne - de får lov til at ligge som de har redt. Det er de så kommet til.

Det var så ikke gratis for Anders Fogh og kostede ham magten; men der kommer et tidspunkt, hvor magten ikke er prisen værd!
Helle Thorning var en underlig statsminister; men derfor ikke nogen dårlig statsminister.

Anders Fogh blev så en fremragende generalsekretær for Nato: Det var under ham, at Nato satte hælene i overfor Rusland og Putin. Hans beslutning om at revidere samtlige planer i Nato og foretage en reorientering af Nato ifht. Rusland står som den beslutning, der formentlig undgår at det udvikler sig til et 2. München: Det bliver ikke som under Neville Chamberlain: "Fred i vor tid!" Viftende med et stykke lokumspapir!
Diktatorer som Hitler og Putin forstår ét sprog: Magt.

Det betyder også, at man ikke blindt halser efter enhver skrækmelding.
Om ikke andet, så har man vundet 10 værdifulde år, som nok er blevet brugt fornuftigt.
Vi foretager en modernisering i et velovervejet tempo, så vor bevæbning og organisation kan følge med - det koster så hovederne på nogle generaler; men det er jo det vi har dem til.

Anders Fogh bliver afløst af Jens Stoltenberg, der som nordmand kun er en anelse bedre end en dansker. Stoltenberg er en socialdemokrat. Socialdemokrater vil noget andet end liberale; men afstanden er ikke større end man kan finde et brugbart kompromis. Stoltenberg har så personligt den fordel, at han har humoristisk sans, hvad Anders Fogh ikke har.

Helle Thorning tog mange nødvendige slagsmål med kommunisterne/nazisterne - det kostede hende magten! Igen: Der kommer et tidspunkt, hvor magten ikke er prisen værd.

Lars Løkke tog som statsminister de nødvendige kampe med banksvinene - uden at blive ulækker: Se blot på en Søren Pape Poulsen for en definition af ulækker. Igen: Der kommer et tidspunkt, hvor magten ikke er prisen værd.
Mette Frederiksen er ikke nogen dårlig statsminister: Hun er ikke mit valg; men ret beset kunne det være gået meget værre.
Jakob Ellemann har indtil videre valgt at følge Lars Løkkes strategi: Styre fra bagsædet. Han giver klare meldinger om, hvad prisen for Venstres stemmer er - og ret beset er den pris ikke ublu. Det gør at Mette Frederiksen ved hvor meget vand hun har i bassinet og skal ikke gætte: Hun kan stå fast overfor venstrefløjen og samtidig give Dansk Folkeparti "fingeren" - i øjet vel at mærke.

Lars Løkke afskrev de Konservative, Liberal Alliance, Nye Borgerlige og Dansk Folkeparti som værende stupide tåber, der i klart vejr, medvind og ned ad bakke lige akkurat kan skimte egen næsetip. Venstre og Socialdemokratiet er sgu da ligeglade om pensionsformuerne i Rudersdal og Gentofte forsvinder og whisky-bæltet opløses i deres egen billige portvin.

Resultat har været, at Danmark står i en magtposition som vi skal tilbage til vikingetiden for at finde tilsvarende. Mette Frederiksen kunne med proletarisk næsvished hånende sætte Trump på plads i skammekrogen. Noget en Lars Løkke ikke kunne gøre. Hun har fået Island med sig - til fælles gavn for Danmark og Island. Det er et uhørt stærkt magtspil af en samlet befolkning på lige godt 10 mio. mennesker. Kortene på hånden var gode (uafhængighed af olieprisen, geografisk placering, osv.); men indtil videre er de også blevet spillet ganske udmærket.

Donald Trump er et sjældent dumt svin - det kan der ikke være to meninger om; men eftertrykket er mere på DUM end på svin. Det giver så amerikanerne nogle problemer; men det må de ligge og rode med.

Der ligger så en udfordring i at få Tyskland med på den nødvendige fase 2; men det skal - efter den obligatoriske hylen og skrigen - med god sandsynlighed nok lykkes. Det kan ikke være i Danmarks interesse, at genere vore leverandører og kunder. Her skal vi også være opmærksom på, at vore kunders kunder er dem vi i sidste ende lever af.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Et udmærket interview

Indlæg af Thomas Lør Dec 28, 2019 7:57 am

Hvis man tror Løkke er uden for indflydelse, så tager man fejl.

Det jeg hæfter mig ved er:

  • Hans umaskerede foragt for Tulletåben. Søren Pape Poulsen skal nok holde sin kæft.
    Jeg går ud fra, at Løkke har et omfattende kendskab til Papes meritter. Det er en af grundene til, at jeg tror, der har været "uheldige episoder" i den perverse skolelærers fortid - et godt gæt: Pædofile overgreb.
    En anden er, at bøssesvinet er blevet "lov og orden" som konservativ - han véd nemlig udmærket, at politiet har noget på ham og hvis han ikke er artig så ligger der en fængselsdom af længere varighed og venter på ham - en afsoning, han ikke vil overleve - bogstaveligt talt. Epstein er ikke det eneste lumre svin, der lider en smertefuld død under skarpeste overvågning.
  • Mette Frederiksen er så lidt smådum; men det er der så mange, der er. Hun skal nok se lyset.
  • Hans afsky og foragt for skolelærere er også til at tage og føle på.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Sv: Lars Løkke Rasmussen

Indlæg af Thomas Lør Dec 28, 2019 3:00 pm

Thomas skrev:Hvis man tror Løkke er uden for indflydelse, så tager man fejl.

Det jeg hæfter mig ved er:


  • Hans umaskerede foragt for Tulletåben. Søren Pape Poulsen skal nok holde sin kæft.
    Jeg går ud fra, at Løkke har et omfattende kendskab til Papes meritter. Det er en af grundene til, at jeg tror, der har været "uheldige episoder" i den perverse skolelærers fortid - et godt gæt: Pædofile overgreb.
    En anden er, at bøssesvinet er blevet "lov og orden" som konservativ - han véd nemlig udmærket, at politiet har noget på ham og hvis han ikke er artig så ligger der en fængselsdom af længere varighed og venter på ham - en afsoning, han ikke vil overleve - bogstaveligt talt. Epstein er ikke det eneste lumre svin, der lider en smertefuld død under skarpeste overvågning.
  • Mette Frederiksen er så lidt smådum; men det er der så mange, der er. Hun skal nok se lyset.
  • Hans afsky og foragt for skolelærere er også til at tage og føle på.
  • Han siger:
    "Tak til alle for det meste og tak for alt til de fleste."
    Dermed siger han også: "Jeg ved godt, hvem mine fjender er".
    Der er jo ikke nogen tvivl om, at han har omfattende kendskab til de enkeltes svage punkter (herunder kriminalitet); hvis de bare overvejer at stikke hovedet frem, så får de det hugget af - typisk nok ligger banksvinet, Kristian Jensen, og hoster blod op. Han har ingen fremtid.
    Om han skriver erindringer? Næppe! Han har da ikke tænkt sig at offentliggøre hvilke pressionsmidler han har på konkrete personer. Han vil meget hellere lade dem gætte!
    Deres angst bliver det større, når de ikke aner præcist, hvad han har på dem - og hvad han kan dokumentere. De skal nok makke ret. Det er også nok derfor, at Papes pædofile karriere ikke er kommet frem. Meget hellere lade dem spekulere, hvad han véd - og så holde sig væk. Søren Pape véd godt, hvad der sker, hvis han ryger i fængsel: Han bliver tævet ihjel på den smerteligst tænkelige måde - og den kommer til at gøre nas, rigtig meget.
    Lars Løkke har da tænkt sig at blive siddende - og evt. sikre sig det andet Færøske mandat til Venstre - og måske et par til på Grønland.
  • Hans klare melding til Mette Frederiksen er også til at forstå: Du kan ikke komme igennem med noget til skolelærerne og ej heller brandskatning af familieejede virksomheder (i alt væsentligt landbrug). Ingen af delene angriber Socialdemokratiske værdier - og er økonomisk uinteressante.
    Ellemann har allerede - højt og larmende - fortalt Frederiksen, at der skal ryddes op i Forsvarskommandoen så blodet sprøjter fra generalernes afhuggede hoveder.



Man skal altid lytte til, hvad Lars Løkke siger: Han kommer nemlig ikke med tomme trusler.
Lars Løkke har da tænkt sig at sidde i baggrunden og så længe Ellemann kører tingene fornuftigt, hvad han p.t. gør, så siger Løkke ingenting.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Tulletåben er SUR!

Indlæg af Thomas Lør Dec 28, 2019 3:29 pm

Det må det lille perverse banksvin selv om!

Ellemann kører den jo ganske udmærket: Han siger ikke noget - ikke andet end at banksvinene skal passe deres egen kiosk.

Løkke er i en lidt friere situation: Han kan håne Tulletåben - og det gør han.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Lars Løkke får et halvdagsjob

Indlæg af Thomas Tors Jan 30, 2020 5:27 am

[url=Tidligere statsminister Lars L%C3%B8kke Rasmussen (V) skal v%C3%A6re juridisk r%C3%A5dgiver hos advokatfirmaet Gorrissen Federspiel.]Hos Gorritsen Federspiel[/url]

Spørgsmålet er, hvad han skal lave dér.

Gorrissen Federspiel beskæftiger sig med alle grene af dansk og EU-retlig erhvervsjura, herunder navnlig corporate / mergers & acquisitions, EU- og konkurrenceret, bank- og finansieringsret, samt rekonstruktion og insolvens.

Sagen er jo helt klart, at man vil undgå, at han går løs omkring - det ved han for meget til og er for farlig.
Løkke har jo stadig en gæld, som han skal betale af på. Der kom jo en indikation, at han satte sin ejendom til salg - til noget der var billigere end kvarteret.

Der er jo et regelsæt både omkring Udenrigspolitisk Nævn og fortrolighed. Jeg har været statsminister i en årrække og har håndteret fortrolige informationer, også i regeringens sikkerhedsudvalg.

Med andre ord: Det, der sker oplyses til Udenrigspolitisk Nævn er ikke særlig interessant.

Blandt andet, fordi man véd, at fjenden er med på en lytter. Det springende spørgsmål er: Hvem er fjenden?
Ja udover det helt soleklare og banale svar: Sverrig! Men ellers?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Ellemann-Jensen: Venstre har fortsat brug for Løkke

Indlæg af Thomas Tors Dec 03, 2020 9:04 pm

Ja, det tro Fanden.

Løkke véd jo hvor minerne er begravet!

Løkke minder om Ludwig Erhard på det område!

Løkke véd hvordan rævekagerne med USA og EU er bagt. Det er nok så meget det, Ellemann mener med, at Løkke er den mest erfarne. På topplan er han den eneste erfarne politiker. Han kunne bukke begge ender sammen på Trump og få Merkel til at kvidre som en gymnasiepige.

At galionsfiguren er skiftet betyder ikke at tømmermanden er mindre værdifuld.

Vi skal heller ikke glemme, at Løkke har tilføjet banksvinene flere kvæstelser end nogen anden.

Embedsmænd fortæller ministeren, hvad ministeren har godt af at høre - sådan da. "Yes minister" skal ses af alle - problemet er, at den ikke er uaktuel!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Melder sig ud af Venstre.

Indlæg af Thomas Lør Jan 02, 2021 8:25 am

Spørgsmålet er ikke om han laver et nyt parti - måske, måske ikke.

Jeg tror han sidder med så kvalmende personoplysninger, at han ikke i en partisammenhæng kan gøre noget.

Faktisk tror jeg, at det er Søren Pape Poulsen - bøssesvin og skolelærer - så er der vidst ikke værre skældsord?

Nå vi får se, hvad der sker??
Men hvorfor vente til Nytår med udmeldelsen???

Har det noget med årsafslutningen på regnskabet at gøre???
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Lille Lars (fra Græsted), hvad nu?

Indlæg af Thomas Lør Jan 02, 2021 12:31 pm

En lettere parafrase fra "Kleiner Mann, was nun?" Hans Fallada's roman fra mellemkrigstidens Tyskland.

Man må aldrig undervurdere Lars Løkkes taktiske evner. De fleste politikere er forslagne; men som skolelærere er de ganske enkelt for dumme til det spil:

  • Jeg hæfter mig ved, at jeg har været bannet en måned på Facebook for min hadkampagne mod bøssesvinet og skolelæreren Søren Pape Poulsen. Hvad ingen imidlertid har lagt mærke til, er den måde Lars Løkke svarede mit blåstens og vitriolfyldte angreb på skadedyret. Det svar var: La-la.
    Sagt på en anden måde: Lars Løkke ventede kun på muligheden for at klynge det svin op og hænge fra en bro.
  • Nu véd jeg ikke, hvor i Grundloven og Valgloven det står at Sambandsflokkurin ikke må opstille udenfor Færøerne - jeg tvivler på, at det er forbudt.
  • Hvad forhindrer egentlig Lars Løkke i at flytte til Færøerne??? Han (eller konen) har oven i købet fast ejendom på Færøerne.
    Sólrun Løkke Rasmussen har meldt sig ud af Venstre for et stykke tid siden.
    Vi må også se på, at Helle Thorning havde en usædvanlig bostedspolitik - for eget vedkommende i det mindste.
  • Hvem siger at Attasut skal være socialdemokrater?
  • Kristendemokraterne har altid haft nææææsten et kredsmandat i Ringkøbing.
  • Der falder altid to kredsmandater på Bornholm.
  • Kan Støjbjerget evt. trække et kredsmandat i Nordjylland? Mon ikke?
  • Har Lars Løkke internationale kontakter? Mon ikke?
  • Har en Ellemann-Jensen før fået snydeskaftet i klemme af de Nordatlantiske mandater? Mon ikke?
  • Husker en Ellemann-Jensen en Jakob Haugaard, der på et kredsmandat kom i Folketinget? Mon ikke?
  • Der opfordres altid til at danne regering med det bredest mulige flertal. Resultatet er, at der altid regeres med det snævrest mulige flertal.
    Det er ikke så mærkeligt, fordi der så skal købes færrest mulige mandater, der repræsenterer særinteresser.


Tillad mig at minde om (efter min hukommelse) om de tre betingelser i valgloven om hvordan et parti kan blive repræsenteret i Folketinget.

  1. Den nemmeste er 2% af de på partierne afgivne stemmer.
  2. I to af de tre hovedområder (Hovedstaden, Jylland og Øerne) opnås det stemmetal, der i gennemsnit skulle til for at opnå et kredsmandat.
  3. Partiet opnår et kredsmandat.


Vil det tage stemmer fra Venstre? Tjoo.... men nok ikke specielt - jeg minder om, at Lars Løkke ved valget mere end halverede Dansk Folkeparti.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Nu vil Birte Rønn Hornbech

Indlæg af Thomas Søn Jan 03, 2021 6:05 am

Ikke tage mine bidrag - mere - så noget må jeg gøre rigtigt?!?

Lars Løkke vil da ikke starte et nyt land og parti - selvfølgelig ikke - han vil gøre Danmark til et associeret medlem af Færøerne! Egentlig ikke en dum tanke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Hmm.... Støjbjerget?

Indlæg af Thomas Tors Jan 07, 2021 2:31 am

Jeg tror ikke. det bliver til noget, fordi Lars Løkke ved alt om alle.

Han spiller ikke ud endnu - Løkkes hovedmodstander er hovedbestyrelsen i Venstre.
Bøssesvinet og skolelæreren Søren Pape Poulsens kriminalitet er så overlagt, at jeg tror, at der er tale om en afblokering ifht. Danske Bank. Med andre ord skadedyret morer sig med at sige "Æh bæh buh!" til Danske Bank: Jeg gør hvad der passer mig: "Æv, bæv!!!"

Det er farligt, fordi Lars Løkke har som tidl. statsminister ALLE oplysninger - og dokumentationen. Indtil videre lader han Mette Frederiksen dumme sig - aldrig standse modstanderen, når de jokker i spinaten.
Løkke kan evt. lade sive til de indvandrerkriminelle miljøer, hvem det er, der stikker dem, så de bliver slået ihjel. På et tidspunkt vil nogle af dem mene at medlemmer af Enhedslisten har trukket vejret alt for længe.

Lige nu drejer det sig om at få slagtet de perverse skolelærere - "is there any other kind????"
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Venstres bagland skal tænke sig GRUNDIGT om.

Indlæg af Thomas Tors Jan 14, 2021 1:03 am

Lars Løkke: Jeg stemmer ikke for rigsretssag mod Støjberg.

Som altid spiller Lars Løkke alt fra baglinjen.

Både Lars Løkke og Inger Støjberg havde ganske mange personlige stemmer. Faktisk er de stemmeslugerne i Venstre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Nu er det almindelig konstateret, at Enhedslisten er kriminel.

Indlæg af Thomas Man Jan 25, 2021 10:08 am

Så nu må der vel være konsekvenser for dem også - ikke sandt?

Det sker næppe.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Jens Rohde forlader De Radigale

Indlæg af Thomas Man Jan 25, 2021 4:30 pm

Det lader til at Rohde, Støjbjerget og Lars Løkke Kan danne afløseren for det radikale venstre.

Dengang efter krigen, da Knud Kristensen stod i en tilsvarende situation, så stiftede han "De Uafhængige" og nåede repræsentation i flere valgperioder.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Bitre Borgerlige

Indlæg af Thomas Man Jan 25, 2021 9:29 pm

Rokoko-posten har svar på det meste!

Støjberg og Løkke har endnu ikke udtænkt, hvordan fortællingen skal blive til virkelighed, men det er ikke afgørende, mener Løkke.

»Det vigtige er, at vi kan tale om det, når ikke vi skriver bitre debatindlæg og antyder, at splittelsen i blå blok er stor og uoverstigelig,« siger han.

Det lyder som partiet for mig!
De to politiske veteraner har stiftet et nyt parti ved navn Bitre Borgerlige, hvis mærkesager netop kredser om nag, hævn og splittelse.

Der er så den alvor i det, at Jakob Ellemann bevæger Venstre væk fra vælgerne - Venstre havde et kanon valg til det hele.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Får sig et sekretariat.

Indlæg af Thomas Fre Feb 26, 2021 6:15 pm

Har rundet 14.500 medlemmer.

Nogen skal jo skille hveden fra klinten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Sv: Lars Løkke Rasmussen

Indlæg af Regina Ons Mar 03, 2021 10:54 am

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/hjalp-vennerne-kaempede-for-udlejers-maerkesager/8490485

Ja man skal huske man har en fortid, når man stikker næsen frem.
Regina
Regina

Antal indlæg : 74
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Fyn, over bæltet

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Sv: Lars Løkke Rasmussen

Indlæg af Thomas Ons Mar 03, 2021 6:17 pm

Regina skrev:https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/hjalp-vennerne-kaempede-for-udlejers-maerkesager/8490485

Ja man skal huske man har en fortid, når man stikker næsen frem.

Der er ikke noget, der er gratis.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Det tror jeg ikke, at man vil gøre noget ud af!

Indlæg af Thomas Ons Mar 03, 2021 7:27 pm

Regina skrev:https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/hjalp-vennerne-kaempede-for-udlejers-maerkesager/8490485

Ja man skal huske man har en fortid, når man stikker næsen frem.

Hvorfor ikke? Fordi Lars Løkke har noget meget værre på de fleste. Så det er der ikke nogen, der har interesse i at rode op i.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Sv: Lars Løkke Rasmussen

Indlæg af Thomas Ons Mar 03, 2021 9:28 pm

Thomas skrev:
Regina skrev:https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/hjalp-vennerne-kaempede-for-udlejers-maerkesager/8490485

Ja man skal huske man har en fortid, når man stikker næsen frem.

Hvorfor ikke? Fordi Lars Løkke har noget meget værre på de fleste. Så det er der ikke nogen, der har interesse i at rode op i.

Det interessante er, hvor lidt det egentlig er - og hermed bekræftes min mistanke om, at Lars Løkke har snoet sig ud af Danske Banks og Nordeas greb. Samtidig har Jeudan haft udlejningsproblemer med en luksuslejlighed - Jeudan undgår huslejetab. De får så en mindre husleje; men det gør, at der er plads til at refinansiere Lars Løkkes overbelånte hus. Jeg tror stadig at banklånet er blevet refinansieret af Arbejdernes Landsbank.

Dertil kommer, at jeg kan ikke se, at rygerne skal betale for banksvinene og flextumperne.

Ret beset finder jeg arrangementet sympatisk!

Det er ikke så mærkeligt, at de Konservative hyler op nu, fordi var de fortsat i en Venstre ledet regering, så havde man fået ganske anderledes brutalitet mod Danske Bank at se. Den økse kan Mette Frederiksen nu svinge det friere, hvilket formentlig også er begrundelsen for, at Arbejdernes Landsbank er gået ind i problemstillingen.
Hertil kommer hans hus på Færøerne - han kan da bare flytte derop. Der er ikke så forfærdelig meget at true med.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Det er det Lars Løkke har opnået

Indlæg af Thomas Søn Maj 09, 2021 2:10 pm

set fra Socialdemokratiets taburetter.

Nu kan Socialdemokratiet svinge øksen over SF/Enhedslisten - uden at skulle høre på bøssesvin og skolelærere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Hvorfor dukker den orm op nu?

Indlæg af Thomas Tors Maj 27, 2021 10:11 pm

Kristian Jensen

Lars Krarup har lige brokket sig og Jyske Bank har fået tæsk.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Et interessant indblik.

Indlæg af Thomas Tors Dec 09, 2021 3:58 am

Efter Brexit:
Merkel havde øje for det. I 2016 inviterede hun den hollandske, finske, svenske statsminister og mig til møde på Schloss Meseberg, som er det tyske modsvar på Marienborg. Her var beskeden klar: Nu er UK ude, så nu må i – moderne, velfungerende, nordeuropæiske velfærdssamfund – tage bladet fra munden og udfylde det tomrum, det har skabt!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Justitsministeriet skal splittes i to.

Indlæg af Thomas Søn Dec 25, 2022 6:00 pm

Det er nok en god idé!!

Efter skandalen med Søren Pape Poulsens forfølgelse af offeret for hans og hans trækkerdrengs forbrydelse - totalt underkendt af domstolene - så er det klart, at der er noget fløjtende galt i det ministerium.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty De nordiske lande og USA

Indlæg af Thomas Fre Feb 10, 2023 11:23 am

Det bliver stadig mere klart, hvorfor Lars Løkke er den rigtige udenrigsminister.

Den måde Lars Løkke fik de andre nordiske lande med på at bukke begge ender sammen på Obama er nok den skelsættende begivenhed i dansk udenrigs- og sikkerhedspolitik.
Siden 2000. Reelt var Obama og Hillary Clinton temmelig ligeglade med Ruslands ekpansion og var på sæt og vis særdeles isolationistiske.
Det er først, da Danmark bringer Island, Grønland og Norge i spil, at alvoren så småt dæmrer i de diplomatiske kredse.
Det er ikke fordi USA ikke ville kunne klare et Putins Rusland - dårligt og kostbar; men dog. Det går op for Obama ved udgangen af sin periode, at terrorisme og muslimer ikke er noget eksistentielt problem for USA; men det er atomvåben i hænderne på Putin.

Ingen tvivl om at Danmarks sikkerhed hænger sammen med Nordatlanten; men i lige så høj grad er afhængig af Østersøen.

Donald Trump er således bare et mellemspil uden varig betydning, fordi det aldrig går op for Trump, hvor afhængig USA er af (specielt) Nordeuropa. Ikke at noget som helst andet end Trump interesserede Trump og hans manglende evne til at fokusere i to sekunder (vi taler her slet ikke om, at Trump reelt er analfabet) gjorde ham til Putins lydige og villige redskab.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Intet alternativ til regeringen.

Indlæg af Thomas Søn Mar 26, 2023 12:28 am

Det har han så evig ret i!

Når man ser, hvordan idioterne i de andre lande roder rundt, så er Danmark forholdsvis godt ledet. At flextumper, skolelærere, landsforrædere og banksvin ikke er tilfredse - det er kun godt. Bare de dog ville hoppe ud fra Rundetårn - hvilket desværre er vanskeliggjort.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Lars Løkke Rasmussen Empty Sv: Lars Løkke Rasmussen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum