Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tyskland og forsvarsudgifterne.

Go down

Tyskland og forsvarsudgifterne. Empty Tyskland og forsvarsudgifterne.

Indlæg af Thomas Ons Mar 20, 2019 9:35 pm

Jeg så lige et sted (og kan naturligvis ikke finde det nu), at Tyskland vil op til mødet hæve forsvarsbudgettet med 4 milliarder. Ursula von der Leyen havde påpeget, at de hidtidige stigninger i forsvarsudgifterne var utilstrækkelige.

Man ville så op til næste topmøde hive tegnebogen frem en ekstra gang.

Her hæfter jeg mig så ved Hjortens bemærkning om, at man ikke må afvige negativt.

Jeg vil holde fast i min påstand om, at nu kommer der - inden valget - en kraftig investeringsstigning i danske forsvarsudgifter på 6 fregatter (formentlig) -hvis altså de tyske værfter kan komme med interessante tilbud. Hvilket de nok kan. Her kan jeg forestille mig, at man vil dele ordren over i to, så man hvis værfterne laver knuder kan overføre ordren.
Det vil passe med Braunschweig-klassen, der er fordelt på 3 værfter, hvilket er helt pip-i-låget.

Det er så en af de lokumsaftaler Løkke og Merkel traf. Det vi skal have gang i er en tysk fabrikation af kampvogne.

Det bliver svært at komme udenom, når vi nu har afsløret landsforræderne i Forsvarsudvalget til at være Dansk Folkeparti - og har fået fjernet hærchefen og hans luder - bare de kommer til at sidde i fængsel i meget lang tid. Meget lang. Nazi-Marie skal da brændes offentligt på bålet, så indvandrerne kan nyde aromaen af flæskesvær fra Nazi-so.

Der skal jo naturligvis besparelser på skolelærere til - der er jo ikke nogen ledig arbejdskraft - derfor skal de skadedyr stå for.

Tilsvarende på tysk side er man bange for besparelser på skolelærerne. Fra Socialdemokraterne.

Det er nok ikke tilfældigt, at der er truffet en bilateral handelsaftale mellem Danmark og Tyskland - indenfor EU-rammerne.

Amerikanske styrkers deployering.


Jeg hæfter mig ved:

  1. Kanonen på de Abrams er 105 mm - ikke 120 mm - hvilket også skulle være fuldt tilstrækkeligt, når man tager i betragtning af de relevante skudvidder i Europa.
  2. Læg mærke til ARC - projektet, der udvides i 2012. Det er komplet umuligt at få så tunge køretøjer igennem Europa til tiden - på jernbane.
  3. Det er bygget på værftet i Stralsund.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tyskland og forsvarsudgifterne. Empty Tja....

Indlæg af Thomas Tors Mar 21, 2019 1:09 am

Det trækker op til, at Deutsche Bank hiver sine lån til Trump, som så bliver dømt for banksvig.
Danske Bank udbetaler garantierne til Deutsche Bank - trukket fra Putins konti.

Vi skal lægge mærke til Cohens vidnesbyrd til Repræsentanternes Hus.

Ejendommenes værdi er stærkt overvurderet - og Deutsche Bank var ligeglad.
Det er noget Rachel Meddows på MSNBC ikke forstår. Det er nu ikke så svært igen.

  1. Deutsche Bank har vidst, at ejendomsværdierne var vanvittigt overvurderede - det er de sådan set ligeglade med; men det betyder, at Deutsche Bank - når det skal være, kan tilbagekalde lånet under henvisning til, at have fået vildledende og bevidst urigtige oplysninger.
  2. Deutsche Bank er ligeglad, fordi der foreligger en kaution fra Putin, som man bare uden videre gør udlæg i.
  3. Hele ejendomsmarkedet i New York vil ramle, når Deutsche Bank hiver de lån. Problemet er, at hovedparten af de overvurderede ejendomme tilhører mafia'en - og er naturligvis også overbelånt. Derfor bliver mafia'en OGSÅ ruineret.
  4. Det er nok Muellers egentlige anliggende: Nemlig at få mafia'en ned med nakken.
  5. Mafia'en vil så blive mere end almindeligt utilfreds med Trump - og slår ham ihjel.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum