Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Erhvervsminister Jarlov

Go down

Erhvervsminister Jarlov Empty Erhvervsminister Jarlov

Indlæg af Thomas Fre Jun 22, 2018 6:06 am

Jeg har haft mine reservationer omkring Rasmus Jarlov; men.....
man kan jo kun have sympati og tillid til en minister, der er så hadet af Dansk Folkepartis svar på Enhedslistens indavlspolitik: Her kan man se det uheldige resultat af ukønnet formering i planteriget.

Når jeg skal være ærlig, så tror jeg, at det er en udløber af sagen om den nye politiskole, hvor Nordea får sådan en lussing, fordi den gamle sygeplejeskole er så elendig og uegnet til alt - og groft overvurderet ruin på Nordeas bøger. At Jarlov er Danske Banks mand er helt sikkert, hvilket gør, at han kun under Nordea det værste.

Man skulle ellers have troet at Skibby havde fundet sin rette hylde som lagereskpedient på et nedlagt depot for giftigt affald. Han er desværre bare så stupid, at det kan blive svært at finde noget kriminelt på ham - han vil ganske enkelt ikke kunne finde ud af at lave noget kriminelt.

Det er nok så meget et resultat af, at man har fået en tørresnor af klemmer på Danske Bank - og for selv at slippe med lidt kortere fængselsstraf, så smider man Nordea under vejtromlen. Lad os få noget mere af at kriminelle sladrer om hinanden: Vi mangler at få fyldt fængslerne!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Erhvervsminister Jarlov Empty Tulletåben er VRED!

Indlæg af Thomas Fre Jun 22, 2018 10:13 am

TV2 salg?

Der er ikke så lidt, der tyder på, at Tulletåben har fået nogle gevaldige tæsk, hvor han nu flæber.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Erhvervsminister Jarlov Empty Formentlig søn af Carsten Jarlov

Indlæg af Thomas Ons Jul 04, 2018 6:29 am

der døde så pludseligt.

Slots- og ejendomsstyrelsen var en stilling, jeg heller aldrig fik.

Død efter et "pludseligt ildebefindende".

Blandt banksvin er det ofte den længe ventede, korte - og stærkt ubehagelige telefonsamtale fra Finanstilsynet .... netop som man troede, at man havde fået en rigtig kriminel ansat som bankernes politibetjent.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Erhvervsminister Jarlov Empty Sv: Erhvervsminister Jarlov

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum