Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien.

Go down

Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien. Empty Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien.

Indlæg af Thomas Lør Jun 02, 2018 5:52 am

Det russiske luftforsvarsystemer har ikke været overbevisende.

Det har en konsekvens for Danmark, fordi det missilluftforsvar er så afgjort til at tale med.
Rusland har gjort meget ud af deres missilluftforsvar - spørgsmålet er: Hvilket udbytte har der været.
Javel, man kan skyde et civilt fly i 30.000' ned - det svarer til at forudsige, at der på et tidspunkt kommer et tog i nærheden, når man står på skinnerne.

Årsagen til, at Rusland ikke har kunnet opbygge et flybaseret luftforsvar er formentlig ganske enkel: De kan ikke lave motorerne.

Det forklarer også hvorfor man bruger så meget artilleri.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien. Empty De russiske luftforsvarssystemer er nok ikke så effektive

Indlæg af Thomas Søn Sep 05, 2021 11:42 pm

som påstået.
Selvfølgelig rammer jøderne ikke så meget forkert.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien. Empty Russerne slår til i Golan-højderne?

Indlæg af Thomas Tors Jan 27, 2022 6:25 pm

Hmm.... jeg tror baggrunden er en anden.

Jeg kan naturligvis ikke vide det; men tror, at det drejer sig om den Ohio-klasse (SSGN-729 Georgia), der sidst er rapporteret ud for Cypern. En SSGN er en ombygget strategisk missil ubåd - med et enormt magasin af Tomahawk - ca. 150 stk. I hver missilbrønd er der 7 Tomahawk.

Der er tale om at de russiske skibe ikke har nogen havn at søge!
Som jeg før har påpeget, så tror jeg ikke, at missilangrebet på Syrien ikke ramte russerne. Det ud fra betragtningen om, at så mange forbi'ere har Tomahawk ikke! 10% - lad gå med det; men 50% - nix.
Det er noget russisk stolthed ikke har kunnet få sig selv til at indrømme.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien. Empty Det er uklart hvilke mål i Syrien, der er blevet angrebet.

Indlæg af Thomas Fre Feb 11, 2022 4:49 am

og med hvilket resultat.

Det er dog rimeligt klart, at russerne er meget nervøse for deres base i Latakya - med god grund.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien. Empty Også Israel tæver løs på russerne

Indlæg af Thomas Søn Maj 22, 2022 12:10 pm

I Latakya og Tartus.

Rusland har ikke nogen havn til deres såkaldte flåde.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien. Empty Sv: Israel og luftforsvarsmissilerne i Syrien.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum