Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Trump: Le Pen er den stærkeste kandidat i Frankrig

Go down

Trump: Le Pen er den stærkeste kandidat i Frankrig Empty Trump: Le Pen er den stærkeste kandidat i Frankrig

Indlæg af Gorrion Lør Apr 22, 2017 3:48 pm

http://www.dr.dk/nyheder/udland/valgifrankrig/trump-le-pen-er-den-staerkeste-kandidat-i-frankrig

Valget i Frankrig er en tung størrelse også denne gang, og jeg skal ikke gøre mig klog på fransk politik eller de tanker som det franske folk gør sig i disse dage....MEN!

Når en korrupt og kriminel satan som Trump taler godt om en kandidat.....så ville jeg løbe skrigende væk fra vedkommende....i dette tilfælde Marine Le Pen. Jeg er ret sikker på at Trump netop har gjort hende en bjørnetjeneste.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump: Le Pen er den stærkeste kandidat i Frankrig Empty Sv: Trump: Le Pen er den stærkeste kandidat i Frankrig

Indlæg af Gorrion Man Apr 24, 2017 11:02 am

Emmanuel Macron bliver ny Præsident i Frankrig.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump: Le Pen er den stærkeste kandidat i Frankrig Empty Sv: Trump: Le Pen er den stærkeste kandidat i Frankrig

Indlæg af Gorrion Lør Maj 06, 2017 11:35 am

Tillykke Præsident Emmanuel Macron ! :-)
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump: Le Pen er den stærkeste kandidat i Frankrig Empty Sv: Trump: Le Pen er den stærkeste kandidat i Frankrig

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum