Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger - Page 2 Empty Sv: Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger

Indlæg af Gæst Man Jun 01, 2015 9:35 pm

Thomas lever tilsyneladende i en alternativ virkelighed. Selvom tallene tydeligt og indiskutabelt viser, at tilflytningen til Kbh stiger år for år så benægter manden åbenlyst fakta?! Sgisme da en mærkelig indstilling...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger - Page 2 Empty Tag det roligt banksvin!

Indlæg af Thomas Tirs Jun 02, 2015 12:31 am

Du kan ikke overleve!

Man har erhvervslivet, man skal have finansieret udenom bankerne - det går nok også: Her vil man finde løsninger.

Det næste forestående er landbruget. Det kommer I banksvin også til at betale for

Dankortet er reddet.

Hvad der nok ikke står til at redde er realkreditobligationen. Her bliver man nødt til at opgive kronen.

Pensionskassernes penge bliver nok også reddet - det meste af dem.

Tænk bare på alle dem, det vil fryde at knuse arme og ben på Dig  - ja inden skruetrækkeren bores gennem øjet.
Det bliver altså den behagelige udvej at sprælle i sommerhuset: Sammenlignet med alternativet er det direkte komfortabelt.

Du kender da godt mordet på Peter Bangs Vej? Ikke? En platugle og svindler blev konfronteret med endnu et tilfreds offer.
Det var nok en af de lidt mere hårdføre fra modstandskampen, som det banksvin havde svindlet. Det var ikke brave og ydmyge mænd alle sammen. Derfor blev han og kællingen tævet ihjel. Så vidt jeg har kunnet følge det, så er den, der lod sin retfærdige harme få afløb med inventaret død for mange år siden. Rigtig mange år siden.
Politiet var skam meget omhyggelige med IKKE at opklare det mord.
Når man nu er ligeglad med, at kommunisterne igen myrder jøder - tror Du så virkelig, at Du slipper for turen?

Mig? Jeg hjælper skam ikke - ikke nogen: Jeg vil have travlt med at grine. Jeg vil på sikker afstand læse antydningerne i aviserne og slå den hjertelige latter op, når Dit ækle fjæs er tværet ud på fortovet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger - Page 2 Empty Sv: Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger

Indlæg af Gæst Tirs Jun 02, 2015 12:51 am

Hvis du så bare i det mindste prøvede at påvise dit eget udsagn vedr. statisk tilflytning til Kbh...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger - Page 2 Empty Bare rolig banksvin

Indlæg af Thomas Tirs Jun 02, 2015 1:07 am

Det er ikke engang for at være ondskabfuld eller skadefro: Det er en simpelt konstatering af hvordan det plejer at gå skadedyr som Dig.
Lighedspunktet er jo klart: Det var hændelserne sidste gang i banksvin havde Nationalbanken oppe at ringe. Dengang blev man nødt til at lave en pengeombytning - det skal nok ske igen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger - Page 2 Empty Sv: Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger

Indlæg af Gæst Tirs Jun 02, 2015 1:15 pm

Jeg har intet med bankverdenen at gøre lille ven, men bliv du bare i troen.

Måske du lige skulle forklare Alleroden og alle dine andre følgere hvorfor du bevidst giver forkerte oplysninger herinde hvad tilflytningen til Kbh angår?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger - Page 2 Empty Køb Køb Køb inden boligtoget forlader perronnen

Indlæg af klogeaage 35 Ons Jun 03, 2015 11:41 am

OECD giver vismænd ret Wink


Lise Nytoft Bergmann har en opfordring til boligkøberne:
Mit råd er, at boligkøberne skal lukke ørerne cheers cheers cheers cheers cheers

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger - Page 2 Empty Sv: Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger

Indlæg af Thomas Ons Jun 03, 2015 1:01 pm

klogeaage 35 skrev:OECD giver vismænd ret Wink


Lise Nytoft Bergmann har en opfordring til boligkøberne:
Mit råd er, at boligkøberne skal lukke ørerne   cheers cheers cheers cheers cheers


Det var dog dumt sagt! Den so lever næppe ret længe! Hun vil jo ikke lære af Ulrikke-luderen!

Det med en statsgaranti på banksvin: Det sker ikke igen.

Det mest interessante er tidspunktet: De konservative og liberal alliance får intet at skulle have sagt - intet. Der kommer ikke nogen "Blå Blok".

Men det kan være det, der får Dansk Folkeparti til at skifte mening. Venstre og Socialdemokratiet slås om at være bedst på sundhed og pensioner - måske: Det ender med at de tænker sig om.

Denne storm på kronen - den har fjernet ret store mængder statsobligtioner. I sidste måned forsvandt 10 mia.
Hvorfor skulle man fra statens side optage lån, når banksvinene er så ivrige for at låne staten penge i Nationalbanken og betale for det?

Det er næsten lige så morsomt, som den konservative kandidat, der svarede mig på sin facebook profil: Om Venstre vil være "forrædere" og stemme sammen med Socialdemokratiet?
Selvfølgelig vil Venstre da have mest muligt af sin politik igennem - hvis de får det med Socialdemokratiet - så snakker man med dem.
Det betyder naturligvis, at banksvin og flextumper er solgt til limfabrikation. Så meget lim er der desværre ikke nogen, der har brug for.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger - Page 2 Empty Det er da derfor banksvinene svindler tallene.

Indlæg af Thomas Ons Jun 03, 2015 2:52 pm

70.000 flextumper skal slagtes i 2015

En flextumpe hverken kan eller vil betale rente - endsige afdrag.

Kridterne kan da godt refinansiere; men de kan ikke sælge lortet uden et voldsomt kurstab.

Realkreditobligationen er ødelagt. Det kan da godt være "ejendomsværdien" er pumpet: Det er investor sådan set ligeglad med. Det, der interesserer er de ydelser, der betales hver termin. Kald det renter eller afdrag - investor er ligeglad.

Renten? Den er investor også ligeglad med. Den kurs investor vil købe lortet til er altså lavere end den kridte har refinansieret til.
Dvs. kridterne og bankerne brænder inde med usælgelige obligationer af egen indavl.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger - Page 2 Empty Sv: Vismænd forudser voldsomt prisdyk på boliger

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum