Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Antal Handler og Salgspriser censurerede

+2
Thomas
Cirb
6 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Antal Handler og Salgspriser censurerede - Page 2 Empty Sv: Antal Handler og Salgspriser censurerede

Indlæg af Thomas Fre Jan 06, 2012 7:20 pm

Lars_HH skrev:Så kan hver sjette salg dækkes af en tvangsauktion, hvis man krydstabulerer med tvangsauktioner i kvartalet. Det danske boligmarked eksisterer ikke længere.

Er der en 5-10 tusinde ejendomme i dødsboer om året?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Antal Handler og Salgspriser censurerede - Page 2 Empty Sv: Antal Handler og Salgspriser censurerede

Indlæg af Lars_HH Fre Jan 06, 2012 8:08 pm

Så har vi 20.000 boliger i udbud uden bund, da der er tale om tvang og dødsboer. Det er lidt under halvdelen af alle salg, Titanic tager vand ind kraftigt nu.

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Antal Handler og Salgspriser censurerede - Page 2 Empty Sv: Antal Handler og Salgspriser censurerede

Indlæg af Thomas Fre Jan 06, 2012 9:24 pm

Lars_HH skrev:Så har vi 20.000 boliger i udbud uden bund, da der er tale om tvang og dødsboer. Det er lidt under halvdelen af alle salg, Titanic tager vand ind kraftigt nu.

Ja det er det, jeg mener: Jeg tror mulighederne for at lave parkeringsaftaler er ved at være udtømte. Nu kommer "ejendomme i midlertidig besiddelse" til at dreje sig om enkelte parcelhuse og ejerlejligheder - og de er dælens svære at parkere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Antal Handler og Salgspriser censurerede - Page 2 Empty Sv: Antal Handler og Salgspriser censurerede

Indlæg af Lars_HH Fre Jan 06, 2012 11:13 pm

Thomas skrev:
Ja det er det, jeg mener: Jeg tror mulighederne for at lave parkeringsaftaler er ved at være udtømte. Nu kommer "ejendomme i midlertidig besiddelse" til at dreje sig om enkelte parcelhuse og ejerlejligheder - og de er dælens svære at parkere.

Det er jo ikke bare parkeringsaftaler. Når et dødsbo koster 50.000 kr. om året i skatter, afgifter og drift for en familie med en død farmor, skal de nok begynde at sætte prisen kraftigt ned efter 2 års liggetid. Det kan realkreditten ikke gøre så meget ved Smile

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Antal Handler og Salgspriser censurerede - Page 2 Empty Sv: Antal Handler og Salgspriser censurerede

Indlæg af Thomas Fre Jan 06, 2012 11:26 pm

Lars_HH skrev:
Thomas skrev:
Ja det er det, jeg mener: Jeg tror mulighederne for at lave parkeringsaftaler er ved at være udtømte. Nu kommer "ejendomme i midlertidig besiddelse" til at dreje sig om enkelte parcelhuse og ejerlejligheder - og de er dælens svære at parkere.

Det er jo ikke bare parkeringsaftaler. Når et dødsbo koster 50.000 kr. om året i skatter, afgifter og drift for en familie med en død farmor, skal de nok begynde at sætte prisen kraftigt ned efter 2 års liggetid. Det kan realkreditten ikke gøre så meget ved Smile

Enig - her er det nok så meget 2 års fristen, der kommer til at knække. Dvs. der er 2 års dødsfald på lager.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Antal Handler og Salgspriser censurerede - Page 2 Empty Sv: Antal Handler og Salgspriser censurerede

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum