Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

4 deltagere

Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

Indlæg af Gæst Ons Jan 21, 2015 7:18 pm

http://finanswatch.dk/Finansnyt/Pengeinstitutter/Danske_Bank/article7377658.ece?ref=finans

Værsgo'

Den ligger jo lige til højrebenet og så kan du gange historien op med 10.000 og påstå at hele regnskabet er svindel Razz

For som altid med Thomas: "Forudset og forudsagt" rabbit

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Sv: En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

Indlæg af Gæst Ons Jan 21, 2015 7:22 pm

Muahahahahahaaaaa!!!

Bare TO! minutter efter mit indlæg er SpasserÅge inde og læse det! Razz Sgu da utroligt som den fattigrøv ikke har noget liv andet end det her forum

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Sv: En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

Indlæg af Pluto Ons Jan 21, 2015 8:58 pm

mpkbh skrev:http://finanswatch.dk/Finansnyt/Pengeinstitutter/Danske_Bank/article7377658.ece?ref=finans

Værsgo'

Den ligger jo lige til højrebenet og så kan du gange historien op med 10.000 og påstå at hele regnskabet er svindel Razz

For som altid med Thomas: "Forudset og forudsagt" rabbit

Netop. Forudsigeligt, Forudset og forudsagt for at citere idioten helt præcist. Har sgu aldrig læst nogen korrekte forudsigelser af ham.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Bare rolig,

Indlæg af Thomas Ons Jan 21, 2015 9:13 pm

Jeg har set, at Nykredit også er i klemme. Ellers går banksvin ikke med til akkorder.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Tænk at skulle købe flexlort

Indlæg af Thomas Ons Jan 21, 2015 9:29 pm

Thomas skrev:Jeg har set, at Nykredit også er i klemme. Ellers går banksvin ikke med til akkorder.

til pris over pari!

Det skal jo gøre ondt, når man ikke vil lave ordentlige papirer.

Det kommer dæleme til at gøre ondt, når de CHF skal betales!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Sv: En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

Indlæg af donkstar Lør Jan 24, 2015 11:41 am

Jeg var ikke logget ind da jeg kom på økonomidebatten.dk, og denne gang og blev mødt med ord som "kontanthjælpssvinet, spasserÅge og lignende.

Jeg har blokeret lænkehunden og mpkbh fordi jeg ikke gider læse den slags. Uvidende mennesker uden empati og evne til at føre en saglig debat gider jeg ikke bruge krudt på. Nu sidder jeg alligevel og bruger en lørdag formiddag på at skrive om dem.

Er det ikke på tide at blokere for nogle IP-adresser eller lignende?

donkstar

Antal indlæg : 74
Join date : 08/12/11

Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Sv: En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

Indlæg af Thomas Lør Jan 24, 2015 12:26 pm

donkstar skrev:Jeg var ikke logget ind da jeg kom på økonomidebatten.dk, og denne gang og blev mødt med ord som "kontanthjælpssvinet, spasserÅge og lignende.

Jeg har blokeret lænkehunden og mpkbh fordi jeg ikke gider læse den slags. Uvidende mennesker uden empati og evne til at føre en saglig debat gider jeg ikke bruge krudt på. Nu sidder jeg alligevel og bruger en lørdag formiddag på at skrive om dem.

Er det ikke på tide at blokere for nogle IP-adresser eller lignende?

Så laver de en ny.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Sv: En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

Indlæg af Cirb Lør Jan 24, 2015 1:59 pm

Thomas skrev:
donkstar skrev:Jeg var ikke logget ind da jeg kom på økonomidebatten.dk, og denne gang og blev mødt med ord som "kontanthjælpssvinet, spasserÅge og lignende.

Jeg har blokeret lænkehunden og mpkbh fordi jeg ikke gider læse den slags. Uvidende mennesker uden empati og evne til at føre en saglig debat gider jeg ikke bruge krudt på. Nu sidder jeg alligevel og bruger en lørdag formiddag på at skrive om dem.

Er det ikke på tide at blokere for nogle IP-adresser eller lignende?

Så laver de en ny.

Det gør de så alligevel i et væk - sommetider spekulerer jeg på om der overhovedet kommer andre nye brugere end de 3-4 bank/ejendomsmægler tosser, der hjemsøger sitet.
Men det er prøvet at banne dem og det hjælper ikke.
Ved at at lade dem dem skrive under deres "faste" nicks har øvrige debatører en mulighed for at sætte dem på ignore funktionen. Derudover får de løbene deres acounts modificerede så de ikke kan slette eller rette i deres egne tidligere posts - på den måde sikres eventuelle nytilkomne en mulighed for at orientere sig i historikken.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Sv: En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

Indlæg af donkstar Søn Jan 25, 2015 10:10 pm

Ja jeg kan godt se du har ret, Cirb. Gode pointer. bedste løsning at de har en fast profil, man kan sætte på ignore.

donkstar

Antal indlæg : 74
Join date : 08/12/11

Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Sv: En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

Indlæg af Thomas Man Jan 26, 2015 2:44 am

donkstar skrev:Ja jeg kan godt se du har ret, Cirb. Gode pointer. bedste løsning at de har en fast profil, man kan sætte på ignore.

ja.... Neutral
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34085
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas Empty Sv: En gratis til kontanthjælps-svinet Thomas

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum