Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Trads: Thornings tre år ligner en fiasko

2 deltagere

Go down

Trads: Thornings tre år ligner en fiasko Empty Trads: Thornings tre år ligner en fiasko

Indlæg af Gorrion Fre Aug 29, 2014 7:46 pm

Trads: Thornings tre år ligner en fiasko
Af David Trads

http://politik.tv2.dk/2014-08-29-trads-thornings-tre-%C3%A5r-ligner-en-fiasko

Rigtig godt fortalt og skitseret.

Hvis det så bare kun var Helle der var problemet....det er jo tydeligt at hele den Socialdemokratiske top har et problem, måske lige med undtagelse af Mette Fredriksen som jeg tror har det rigtig skidt, og har haft det sådan længe.
Det er så tydeligt at hun er blevet tiet ned!
Hun burde tage bladet fra munden og komme de socialdemokratiske vælgere i møde, uanset om det vil betyde at regeringen falder og må udskrive valg!
For det vil kun gå ned af bakke så længe der ikke bliver ændret markant på især dagpengereformen.

Tydeligt er det i hvert fald at Helle har løjet om ALT.....og jeg mener ALT!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trads: Thornings tre år ligner en fiasko Empty Sv: Trads: Thornings tre år ligner en fiasko

Indlæg af Thomas Fre Aug 29, 2014 8:33 pm

Gorrion skrev:Trads: Thornings tre år ligner en fiasko
Af David Trads

http://politik.tv2.dk/2014-08-29-trads-thornings-tre-%C3%A5r-ligner-en-fiasko

Rigtig godt fortalt og skitseret.

Hvis det så bare kun var Helle der var problemet....det er jo tydeligt at hele den Socialdemokratiske top har et problem, måske lige med undtagelse af Mette Fredriksen som jeg tror har det rigtig skidt, og har haft det sådan længe.
Det er så tydeligt at hun er blevet tiet ned!
Hun burde tage bladet fra munden og komme de socialdemokratiske vælgere i møde, uanset om det vil betyde at regeringen falder og må udskrive valg!
For det vil kun gå ned af bakke så længe der ikke bliver ændret markant på især dagpengereformen.

Tydeligt er det i hvert fald at Helle har løjet om ALT.....og jeg mener ALT!

Det ved jeg nu ikke - Trads plejer ikke at have ret i ret meget.
Det kommer an på ud fra hvilken synsvinkel, man betragter det. Er man kommunist, så går det ad Helvede til; men fiasko - det var da meningen at nedkæmpe kommunisterne.
Mette Frederiksen - nej.

Men begrebet "Rød Blok" er lige så stor en illusion som "Blå Blok".
De betingelser, som Lars Løkke har stillet op er jo helt klare - de Konservative vil ikke kunne leve med, at Danske Bank bliver slagtet - og Venstre kan ikke leve uden - at Danske Bank bliver knust - altså.
Tulletåben kan ikke leve med EU og han kan ikke leve uden DKK. For så vidt angår indvandrerne, så ser Venstre spørgsmålet for at være et problem - Thornings!
Liberal Alliance - jamen lever de overhovedet?

Der er kun én vej Venstre og Socialdemokratiet finder et kompromis.

Det er klart at kommunisterne vil have smidt Thorning til EU - men, når man først har fået trolden op af æsken, så er den satans svær at proppe tilbage.

Jeg kan stadig ikke se, hvad Hellepigen skulle søge en EU-stilling for?

Som Danmarks statsminister har hun - forudsat at kortene bliver spillet nogenlunde rigtigt - en dobbelt nøglerolle. Dels i Nato, dels i EU. Det er to heste at spille på - lige Hellepigens favoritposition.

Vestager var en mulighed.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum