Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!!

3 deltagere

Go down

Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!! Empty Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!!

Indlæg af Gorrion Ons Aug 06, 2014 2:39 pm

Tænketank: 10 gode grunde til at arbejde mindre
http://go.tv2.dk/2014-08-06-t%C3%A6nketank-10-gode-grunde-til-arbejde-mindre

BRAVO!  cheers 
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!! Empty Sv: Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!!

Indlæg af doctor Lør Aug 09, 2014 11:58 am

Nå men så kan jeg jo godt vinke farvel til en stor del af min indkomst - for den bygger på stress/depression/angst hos en stor del af befolkningen, som bunder i at ingen har tid til at tage sig af nogen som helst og at mr. perfect og mrs. fantastic ikke selv synes de er så fantastiske og perfekte som udadtil kræves.

Men hov - jamen så skal jeg jo også kun arbejde 20 timer.

Så går regnskabet op. Jeg går ind for forslaget.  I love you 

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!! Empty Sv: Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!!

Indlæg af Thomas Lør Aug 09, 2014 1:13 pm

doctor skrev:Nå men så kan jeg jo godt vinke farvel til en stor del af min indkomst - for den bygger på stress/depression/angst hos en stor del af befolkningen, som bunder i at ingen har tid til at tage sig af nogen som helst og at mr. perfect og mrs. fantastic ikke selv synes de er så fantastiske og perfekte som udadtil kræves.

Men hov - jamen så skal jeg jo også kun arbejde 20 timer.

Så går regnskabet op. Jeg går ind for forslaget.    I love you 

 Wink 

Så er der også mere tid til at shoppe!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!! Empty Sv: Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!!

Indlæg af doctor Lør Aug 09, 2014 9:56 pm

Embarassed så går regnskabet slet ikke op. Var det ikke meningen at der skulle være plads til mere "kvantitetstid" i stedet for mindre "kvalitetstid"????

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!! Empty Sv: Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!!

Indlæg af Thomas Lør Aug 09, 2014 11:45 pm

doctor skrev:Embarassed så går regnskabet slet ikke op. Var det ikke meningen at der skulle være plads til mere "kvantitetstid" i stedet for mindre "kvalitetstid"????

Nu har jeg været på indkøb med forskellige kvinder i tidens løb - shopping er selve livets mening!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!! Empty Sv: Noget af det mest saglige og fornuftige jeg har hørt længe!!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum