Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Der er INGEN boligmangel!

2 deltagere

Go down

Der er INGEN boligmangel! Empty Der er INGEN boligmangel!

Indlæg af Thomas Tirs Jul 29, 2014 2:16 pm

Det er det sædvanlige 1. august-sludder.

Det er overstået inden efterårsferien, når snotungerne finder ud af, at det med at studere, det er alligevel ikke dem.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Der er INGEN boligmangel! Empty Sv: Der er INGEN boligmangel!

Indlæg af Hugaffen Tirs Jul 29, 2014 9:20 pm

Problemet for de unge er at de alle vil bo indenfor voldene. Jeg boede i ungdomsbolig på vestegnen mens jeg læste. Bevares, det var ikke ligefrem glamourøst og jeg havde 45 min. ind til studiet, til gengæld betalte jeg kun 2000kr om måneden for 30kvm alt inklusive. Så det handler, ligesom alt andet i livet, om prioriteringer.
Hugaffen
Hugaffen

Antal indlæg : 105
Join date : 04/08/11
Geografisk sted : Københavns Vestegn

Tilbage til toppen Go down

Der er INGEN boligmangel! Empty Sv: Der er INGEN boligmangel!

Indlæg af Thomas Tirs Jul 29, 2014 9:53 pm

Hugaffen skrev:Problemet for de unge er at de alle vil bo indenfor voldene. Jeg boede i ungdomsbolig på vestegnen mens jeg læste. Bevares, det var ikke ligefrem glamourøst og jeg havde 45 min. ind til studiet, til gengæld betalte jeg kun 2000kr om måneden for 30kvm alt inklusive. Så det handler, ligesom alt andet i livet, om prioriteringer.

Det er det, der sker ikke hvert år; men hvert eneste år, i august måned.

Der går et par måneder inden frafaldet og flytninger falder på plads til noget realistisk. Det er ikke ukendt, at nogle bor i telt et par måneder indtil tingene ordner sig og udlejning og kollegier får kikket på udlejningen reelt. Mange har skrevet sig op flere steder. Århus er lidt andet, fordi der er man henvist til det private udlejningsmarked; men det går også.

Endelig går det op for nogle af de bedre studerende, at fremmøde på universitet er temmelig ligegyldig - siden Gutenberg opfandt de billige bøger. Det er meget få, der kan holde en forelæsning. Endnu færre, der kan lave en hæderlig manuduktion.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Der er INGEN boligmangel! Empty Sv: Der er INGEN boligmangel!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum