Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger

3 deltagere

Go down

Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger Empty Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger

Indlæg af Cirb Søn Jul 13, 2014 9:37 am

http://politiken.dk/debat/ECE2340894/jeg-har-skiftet-parti-men-jeg-har-ikke-skiftet-holdninger/

Det tror jeg er sandt- og det er ikke særlig pænt sagt om hverken Henrik Dahl, SF, LA eller S i 00'erne. 
55 årig gymnasiedreng. 

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger Empty Sv: Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger

Indlæg af Thomas Søn Jul 13, 2014 12:18 pm

Cirb skrev:http://politiken.dk/debat/ECE2340894/jeg-har-skiftet-parti-men-jeg-har-ikke-skiftet-holdninger/

Det tror jeg er sandt- og det er ikke særlig pænt sagt om hverken Henrik Dahl, SF, LA eller S i 00'erne. 
55 årig gymnasiedreng. 

Mvh
Cirb
En modbydelig karl.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34067
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger Empty Sv: Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger

Indlæg af Nærigfryns Man Jul 14, 2014 1:32 am

Min primære anke er at han kalder sig akademiker - gøgler ville være mere ærligt

Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger Empty Sv: Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger

Indlæg af Thomas Man Jul 14, 2014 2:04 am

Nærigfryns skrev:Min primære anke er at han kalder sig akademiker - gøgler ville være mere ærligt

Njaaarrhhh? Plattenslager? Platugle?

Altså at bevæge sig fra kommunist til LA - så er man derude, hvor bedrageriet er til at tage og føle på.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34067
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger Empty Sv: Jeg har skiftet parti, men jeg har ikke skiftet holdninger

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum