Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En uhyggelig verden

+2
Nærigfryns
Gorrion
6 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En uhyggelig verden Empty En uhyggelig verden

Indlæg af Gorrion Man Jun 16, 2014 12:12 pm

Henrettelsesbilleder fra Irak er formentlig ægte
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/06/16/095612.htm

Det kan vist efterhånden ikke siges klart nok...
De som står for disse sygelige tanker om total og kynisk religiøs undertrykkelse, de skal simpelthen udslettes og fjernes fra moder jord!.
Det kan godt være at Putin er en farlig mand, men det er mest i kraft af at han ikke er bange for at bruge atomvåben.
Men disse amøber er jo totalt undergravende for at noget samfund overhovedet kan fungere og udvikle sig, og de er fuldstændig umulige at have en dialog med.
Det er en fanatisme der overskygger alt menneskeligt, og afspejler den dybeste ondskab!

Den vestlige verden er nød til at samle sig i et massivt angreb på disse, og få det udslettet en gang for alle, i alle dele af verden!.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Nærigfryns Man Jun 16, 2014 2:13 pm

Ja de kunne da i det mindste have den menneskelige anstændighed, at investere i droner til at gøre det med og undlade at fotodokumentere

Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Gorrion Man Jun 16, 2014 3:05 pm

Jeg er for så vidt enig med dig i at den vestlige verden også har grund til selvransagelse, og nok især USA.
Det har tidligere skjulte optagelser i den grad bevist, nogen gange er det dog også enkelte personers opførsel der har bragt militær operationer til skamme.
Edward Snoweden har jo også påvist at men absolut ikke kan stole på USA.

Det ændre dog intet ved at den fundamentalistiske islamisme som disse ekstreme grupper står for er massivt ødelægende for ethvert samfund, og at rendyrket ondskab vil spredes fra sådanne steder.
De må og skal udslettes!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Man Jun 16, 2014 6:53 pm

Gorrion skrev:Jeg er for så vidt enig med dig i at den vestlige verden også har grund til selvransagelse, og nok især USA.
Det har tidligere skjulte optagelser i den grad bevist, nogen gange er det dog også enkelte personers opførsel der har bragt militær operationer til skamme.
Edward Snoweden har jo også påvist at men absolut ikke kan stole på USA.

Det ændre dog intet ved at den fundamentalistiske islamisme som disse ekstreme grupper står for er massivt ødelægende for ethvert samfund, og at rendyrket ondskab vil spredes fra sådanne steder.
De må og skal udslettes!
Tja....

Men der er ikke meget, der overhovedet hænger sammen i Irak. Man skulle have delt landet op i tre til at begynde med......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Gorrion Lør Jul 26, 2014 1:57 pm

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/07/25/205453.htm
50 syriske soldater meldes dræbt i baghold

Nu er syriske soldater måske ikke lige dem man har allermest sympati med i øjeblikket, problemet i dette tilfælde er at de er blevet nedslagtet af den dybeste ondskab der lige nu rør sig på kloden.
ISIS må og skal udslettes totalt, inden den slår rødder for alvor. Det er muligt det kræver en langvarig indsats især med landtropper, eller brugen af atomare arsenaler.
Alt hvad ISIS står får må aldrig blive udbredt, eller jorden vil forvandles til et blodorgie af krig "og senere undertrykkelse" fra den mest bestialske hylde.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Lør Jul 26, 2014 2:03 pm

Gorrion skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/07/25/205453.htm
50 syriske soldater meldes dræbt i baghold

Nu er syriske soldater måske ikke lige dem man har allermest sympati med i øjeblikket, problemet i dette tilfælde er at de er blevet nedslagtet af den dybeste ondskab der lige nu rør sig på kloden.
ISIS må og skal udslettes totalt, inden den slår rødder for alvor. Det er muligt det kræver en langvarig indsats især med landtropper, eller brugen af atomare arsenaler.
Alt hvad ISIS står får må aldrig blive udbredt, eller jorden vil forvandles til et blodorgie af krig "og senere undertrykkelse" fra den mest bestialske hylde.

Lad os nu se.

Der må være nogen, der finansierer de terrorister - mon ikke man kunne få ruineret dem. Lidt som banksvin - så hænger de sig selv.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Gorrion Fre Aug 15, 2014 1:48 am

Udslettelsen af ISIS er begyndt.
http://politik.tv2.dk/2014-08-14-steinmetz-usa-har-anmodet-danmark-om-irak-hj%C3%A6lp

Det er godt at den vestlige verden nu begynder at tage denne ondskabsfulde trussel alvorlig, for det er og bliver en kamp imod rendyrket ondskab af værste skuffe! ALT hvad ISIS står for må og skal udslettes.
Jeg tror bare ikke dette er nok.....hvilket den vestlige verden nok må sande ret hurtigt, men i det mindste er blikket rettet den rigtige retning nu.
Man kan være uenig i USA metoder på en række områder, hvilket der heller ikke er blevet lagt fingre imellem de seneste par år, men de har ret i at ISIS udgør en trussel, ikke bare imod et regionalt område, men på sigt hele det civiliserede samfund.
Det er rendyrket ondskab med et yderst bestialsk fortegn som ISIS står for, jeg vil gå så langt at sige at de repræsentere djævlen og helvedes port på jorden.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Gorrion Fre Aug 22, 2014 1:50 pm

USA: Islamisk Stat er hinsides alt vi har set
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/08/22/0822034516.htm

Helt enig!
Her står jeg skulder ved skulder med USA, til trods for deres uartige opførsel i andre sammenhænge.

Der er intet buget der bør stilles spørgsmålstegn ved i denne krig, for det vil blive en krig der kommer til at koste ofre!.
Men denne gang er målet og gerningen herfor klokkeklar, det er kampen for at bevare vores frihed, demokratiske værdier og ikke mindst en kamp imod rendyrket ondskab!.
Det har intet med olie, eller kemiske våben lagre at gøre, eller urent politisk spil....det er for at bevare det vi står for, og har allermest kært!.
Her melder jeg mig under fanen, ikke blot for fædreland, men for vores rettigheder og frihed som menneske generelt.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Fre Aug 22, 2014 6:05 pm

Gorrion skrev:USA: Islamisk Stat er hinsides alt vi har set
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/08/22/0822034516.htm

Helt enig!
Her står jeg skulder ved skulder med USA, til trods for deres uartige opførsel i andre sammenhænge.

Der er intet buget der bør stilles spørgsmålstegn ved i denne krig, for det vil blive en krig der kommer til at koste ofre!.
Men denne gang er målet og gerningen herfor klokkeklar, det er kampen for at bevare vores frihed, demokratiske værdier og ikke mindst en kamp imod rendyrket ondskab!.
Det har intet med olie, eller kemiske våben lagre at gøre, eller urent politisk spil....det er for at bevare det vi står for, og har allermest kært!.
Her melder jeg mig under fanen, ikke blot for fædreland, men for vores rettigheder og frihed som menneske generelt.

Tja....

nu hjælper det nok, at man har haft Akkari til at sladre - om i hvert fald det danske kontingent af de gutter - bare et gæt. Så begynder Hercules at flyve for at samle skiderikker op. Nogen skal jo fortælle amerikanerne hvilket hus, der skal have en bombe ind ad døren.

Jeg tror det er derfor man vælger at gøre det på den måde.

Det er også derfor jeg ikke tillægger Enhedslisten den store fremtid - og slet ikke nogen indflydelse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af guldimund Fre Aug 22, 2014 6:28 pm

Og Hamas kan ikke engang holde snitterne fra deres egne. ISIL og hamas er i familie : http://jyllands-posten.dk/international/mideast/ECE6962839/hamas-har-henrettet-18-for-at-vaere-kollaboratoerer/
guldimund
guldimund

Antal indlæg : 297
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Fre Aug 22, 2014 7:09 pm

guldimund skrev:Og Hamas kan ikke engang holde snitterne fra deres egne. ISIL og hamas er i familie : http://jyllands-posten.dk/international/mideast/ECE6962839/hamas-har-henrettet-18-for-at-vaere-kollaboratoerer/

Tak! Det er én af dem, jeg har ledt efter!

Akkari er på Grønland i Narsaq. Han skal nok forblive artig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Gorrion Tirs Sep 02, 2014 11:56 am

For lige at få denne tråd tilbage på det oprindelige indlæg.
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/09/02/0902060604.htm
- IS udfører afskyelige forbrydelser og har omdannet landdistrikter i Sinjar til blodfyldte slagmarker i den brutale kampagne for at udslette alle spor af ikke-arabere og ikke-sunnier, skriver Amnesty i rapporten Etnisk udrensning af historisk omfang: Islamisk Stats systematiske jagt på mindretal i det nordlige Irak.

Efterladt til en forfærdelig død

To af de værste massakrer fandt ifølge Amnesty sted i august mod yazidier i landsbyerne Qiniyeh og Kochoden, hvor antallet af dræbte løber op i flere hundrede.

Overlevende beretter, at mænd og drenge blev kørt bort og massakreret eller henrettet enkeltvis af jihadisterne.

Jeg kan ikke sige det tydeligt nok, vi står overfor den mest rendyrkede ondskab verden har set i MANGE år. IS skal ikke bare slås ned....nej....Alt hvad ISIS står for skal udslettes, intet af deres "dagsorden" hvis man kan kalde den det kan bruges til noget som helst...INTET!
De skal udslettes hårdt og brutalt, så der end ikke er aske tilbage af dem!

Det er virkelig ondskab i sin mest modbydelige form som de repræsentere, og dialog er ikke en mulighed. Dette er en krig hvor kun den totale udslettelse kan vinde, og det er enten dem(det) eller os!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Gorrion Ons Sep 03, 2014 11:49 am

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/09/03/094640.htm

Vesten er nød til at gå brutalt og massivt til angreb NU!
og få udslettet disse sataner HELT!.
"Jo det kan", og "bliver nok" et blodigt opgør, men det bliver endnu værre hvis vi tror at landene dernede selv kan håndtere det...for det kan de ikke. og inden længe så står en gigantisk hær fra ISIS på vores dørtrin til Europa.

Vi MÅ og SKAL gå i krig NU!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Ons Sep 03, 2014 12:09 pm

Gorrion skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/09/03/094640.htm

Vesten er nød til at gå brutalt og massivt til angreb NU!
og få udslettet disse sataner HELT!.
"Jo det kan", og "bliver nok" et blodigt opgør, men det bliver endnu værre hvis vi tror at landene dernede selv kan håndtere det...for det kan de ikke. og inden længe så står en gigantisk hær fra ISIS på vores dørtrin til Europa.

Vi MÅ og SKAL gå i krig NU!

Tjahhh, lad os nu se, hvordan de unge mennesker kan bruge 28 tons gamle russiske patroner fra Estland.......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Gorrion Fre Sep 05, 2014 2:48 pm

USA's udenrigsminister, John Kerry, inviterer Danmark og otte andre Nato-lande med i 'kernekoalition' til at bekæmpe Islamisk Stat i Irak.
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2014/09/05/114517.htm
Vi er nødt til at angribe dem (IS, red.)

Her er noget hvor vores skattekroner kommer til retfærdighed, og for første gang i lang tid har jeg lyst til at sige tak til vores politikere!.....så TAK Very Happy
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af doctor Tors Sep 11, 2014 10:43 am

Tusind TAK.

Så kan du vist godt rykke dit indlæg fra kultur og samfund over i politik tråden Gorrion.

Jeg kan godt lide Obama.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Tors Sep 11, 2014 10:53 am

doctor skrev:Tusind TAK.

Så kan du vist godt rykke dit indlæg fra kultur og samfund over i politik tråden Gorrion.

Jeg kan godt lide Obama.

Pointen er, at USA egentlig ikke har noget ønske om at dominere verden; men man kan være tvunget til at blande sig for at få madro.
Putins opfattelse er helt misforstået: Altså, hvad skulle USA - og Europa - bruge Rusland til? Skøre kugler af egen avl har vi såmænd nok af - ingen grund til at overtage det fallitbo. Hvordan de ligger og roder rundt i Sibirien - det må de selv om, bare de ikke forstyrrer andre. Tilsvarende med Kina: Det drejer sig om, at idioterne ikke laver ballade.
Hvis man så insisterer på at lave problemer og genere fredelige folk, så kommer man altså til skade - så lad hellere være med det.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af doctor Tors Sep 11, 2014 12:36 pm

Hov det er da

http://en.wikipedia.org/wiki/September_11_attacks

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Tors Sep 11, 2014 4:20 pm

doctor skrev:Hov det er da

http://en.wikipedia.org/wiki/September_11_attacks

Det er nok ikke helt tilfældigt med den tale af Obama.

Talens tekst
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af doctor Tors Sep 11, 2014 10:14 pm

Sikken høflig måde at insinuere, at jeg ikke har læst talen. Tak Thomas. :----)

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Tors Sep 11, 2014 11:07 pm

doctor skrev:Sikken høflig måde at insinuere, at jeg ikke har læst talen. Tak Thomas.   :----)

Det var det nu egentlig ikke, jeg skulle lige finde den selv.

Alene det, at jeg ikke er høflig og jeg insinuerer sjældent - jeg er i almindelighed ret så direkte og grov.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af peter777 Lør Sep 13, 2014 4:17 pm

Thomas skrev:Talens tekst

Islams oprejsning til storhed er et signal om, at verdenshistoriens afslutning er meget tæt på. Jeg vil blot opfordre jer alle til at søge efter Gud og Jesus, mens der endnu er tid. Der kommer en dag, hvor døren er lukket, men det er ikke endnu. Allerbedst - tag Bibelen ned fra hylden og læs fx Johannesevangeliet. Johannes havde virkelig fat i nogle ting, og han var den discipel "som Jesus elskede". Må Gud velsigne jeres søgen. Amen.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af guldimund Lør Sep 13, 2014 5:14 pm

Altså, skal vi endelig have grund til bekymring så se her : Bekymring . Se på den logaritmiske skala. Den er liniær med en fordoblingstid på 14 dage. Det er kendetegnet på en epidemi !
guldimund
guldimund

Antal indlæg : 297
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Lør Sep 13, 2014 5:23 pm

peter777 skrev:
Thomas skrev:Talens tekst

Islams oprejsning til storhed er et signal om, at verdenshistoriens afslutning er meget tæt på. Jeg vil blot opfordre jer alle til at søge efter Gud og Jesus, mens der endnu er tid. Der kommer en dag, hvor døren er lukket, men det er ikke endnu. Allerbedst - tag Bibelen ned fra hylden og læs fx Johannesevangeliet. Johannes havde virkelig fat i nogle ting, og han var den discipel "som Jesus elskede". Må Gud velsigne jeres søgen. Amen.

Njaaarhhh.... jeg tror Du foruddiskonterer nogle resultater og begivenheder, som nok læner sig mere op ad syg fantasi, miljøbevidsthed og guddommelig velvilje end man normalt vil tillade i budgetforudsætninger i selv den mest socialdemokratiske kommune!

Det er simpelt hen for uorganiseret og underfinansieret til at kunne kaldes andet end gemene bølleoptøjer.

De kan være ubehagelige nok, der hvor de slår deres folder - også som den små spruthysteriske Johanne's og indavlskonsulent Pernille Skipper's stormtropper - men en egentlig trussel er der ikke tale om.
Det dér er noget, der kan bekæmpes med et efteruddannelseskursus for landbetjente med intelligensreserven luntende efter sig på fire ben med kødben i munden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Thomas Lør Sep 13, 2014 5:33 pm

guldimund skrev:Altså, skal vi endelig have grund til bekymring så se her : Bekymring . Se på den logaritmiske skala. Den er liniær med en fordoblingstid på 14 dage. Det er kendetegnet på en epidemi !

Det kan Du have noget ret i, hvor hærgende den bliver er lidt svært at sige: Den epidemi vil efter al sandsynlighed følge den normale logistiske kurve. Det vi kan se er, at den ikke har nået vendetangenten endnu.

Det er det med den slags stærk smitsomme sygdomme: De vil altid have et forspring ifht. udviklingen af modforholdsregler.
Vi så principielt det samme forhold i sin tid med AIDS. En epidemi, der nok ikke på sigt har givet ubehageligere konsekvenser end en vis opmærksomhed omkring Uffe Elbæk og Simon Emil Amnitzbøl - det er så i sig selv slemt nok; men uanset de skader, der er tilføjet den gode smag, så er det næppe en trussel mod menneskeheden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

En uhyggelig verden Empty Sv: En uhyggelig verden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum