Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Der er én ting banksvinene ikke fatter.

2 deltagere

Go down

Der er én ting banksvinene ikke fatter. Empty Der er én ting banksvinene ikke fatter.

Indlæg af Thomas Lør Jun 07, 2014 7:45 pm

Det gælder banksvin i almindelighed og Sunesvinet og Pluto-køteren i særdeleshed:

Nemlig, at Lars Løkke m.fl. udmærket er klar over, at banksvinene stod bag det attentatforsøg på ham. Det får så endda være; men man overhørte den bemærkning Løkke kom med, ca.: "... at gå efter hans familie, hvilket ikke engang gangstere gør!"

Det er så én af grundene til, at jeg mener at Sunesvinet og Pluto-køteren er psykopater. De fatter nemlig ikke hvordan mennesker tænker og handler! Det interesserer Jer også mindre end ingenting. Se det er dødsensfarligt - for Jer!

I - Banksvin - vil blive jaget og I vil blive destrueret - det bliver aldrig tilgivet endsige glemt. Kommunisterne vil erfare noget tilsvarende, fordi de i "skattesagen", der også var en fis i en hornlygte, gik de efter Helle Thornings mand. Nu er han som politiker lidt stivere i affjedringen end som så. De kommunistiske skadedyr vil blive jaget knust og nedbrudt: Det kan tage 5 år, det kan tage 10 år! Om de så skal trækkes ud af sengen på plejehjemmet: De skal nok blive fundet og knust.

Tilsvarende med banksvinene: De vil dø ensomme og skrigende.

Jeres barnagtige mishagsytringer overfor mig er flintrende ligegyldige - det er slet ikke mig I skal være bange for. En fejlvurdering fra Jeres side.

Banksvinenes bødler vil være dem, der har til opgave at redde stumperne ud af kløerne på Jer: Erhvervslivet, familie, landbrug, arbejdspladser. De har siden 2009 (hvor dokumentationen rækker tilbage til) ledt med lys og lygte efter nye metoder og taktikker til at knuse og kontrollere banksvin.
Læg mærke til, hvordan de gode udlån bliver pillet fra Jer, og I bliver isoleret med de insolvente og illikvide flextumper: Tro mig - for Jeres egen skyld - er man tilmed banksvin, så er fremtiden kortere og kortere og mere og mere ubehagelig.

Lige nu drejer det sig om at begrænse Jeres muligheder for at lave skader - i prioriteret rækkefølge. Flextumperne - de har til en vis grad selv været ude om ulykken i deres grådighed og selvovervurdering: De kommer meget, meget langt nede i prioriteringen - så langt, at det vil være skader, man - desværre - hverken kan eller vil støtte, endsige hjælpe.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Der er én ting banksvinene ikke fatter. Empty Sv: Der er én ting banksvinene ikke fatter.

Indlæg af nisser Lør Jun 07, 2014 11:02 pm

Kæft man.... jeg forstår godt at din mor gjorde dig arveløs ......!

nisser

Antal indlæg : 6
Join date : 26/06/12

Tilbage til toppen Go down

Der er én ting banksvinene ikke fatter. Empty Velkomme til virkeligheden!

Indlæg af Thomas Lør Jun 07, 2014 11:43 pm

nisser skrev:Kæft man....  jeg forstår godt at din mor gjorde dig arveløs ......!

Nu kender jeg Dig ikke - og Du er nok heller ikke noget specielt værdifuldt bekendtskab. Men jeg kan ikke rigtigt finde sammenhæng i Dine indlæg. Jeg kunne komme med hypoteser; men det er formentlig ikke ulejligheden værd.

Det vil jeg overlade til dem, der lejlighedsvis overvåger os - for naturligvis bliver det overvåget på et eller andet plan.

Men hvis jeg har gjort en bankansat nervøs, så er det kun godt.

Men lad være med at være naiv. Selvfølgelig bliver en tidligere statsminister overvåget og beskyttet af politiet. Man véd da alt om, at Lars Løkke er insolvent - det er der sgu så mange, der er.

Næh problemet er, at Danske Bank har forsøgt et anslag mod Rigets sikkerhed. Det er "man" sandelig ikke så glad for.

Det kan så undre, at bankklakører ofrer dette inferiøre forum så stor opmærksomhed. Jeg er ikke sikker på, hvorfor - lagkage til øjenvipperne for dem er det ikke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Der er én ting banksvinene ikke fatter. Empty Sv: Der er én ting banksvinene ikke fatter.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum