Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sydkorea

Go down

Sydkorea Empty Sydkorea

Indlæg af Thomas Tirs Maj 06, 2014 3:30 am

Her er mange lighedspunkter med Danmark

Stor opsparing, høje huspriser og stor gæld.

Dertil kommer så restruktureringer for år tilbage af større virksomheder, som måske knap nok var værd at redde.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Sydkorea Empty Russisk bombefly

Indlæg af Thomas Tirs Jul 23, 2019 10:14 am

Nu er typen ikke angivet; men

jeg tror, at det drejer sig om en russisk ubåd, der forsøger at snige sig ind til Vladivostok. Hvorfor ellers krænke Sydkoreas luftrum?

Vi har jo formentlig set, hvordan en anden forsøgte at bruge Venezuela som havn. De ubåde er efterhånde så længe ude, at levnedsmidlerne må være ved at slippe op.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Sydkorea Empty Sv: Sydkorea

Indlæg af Thomas Ons Jul 24, 2019 10:28 am

Thomas skrev:Nu er typen ikke angivet; men

jeg tror, at det drejer sig om en russisk ubåd, der forsøger at snige sig ind til Vladivostok. Hvorfor ellers krænke Sydkoreas luftrum?

Vi har jo formentlig set, hvordan en anden forsøgte at bruge Venezuela som havn. De ubåde er efterhånde så længe ude, at levnedsmidlerne må være ved at slippe op.

Nu er der meldinger (hvis pålidelighed, jeg slet ikke vil forholde mig til) om at det var Bear; men dertil kom så i "en fælles øvelse" kinesiske Badger(s?).

Det underbygger så bare min formodning - hvilket er en yderligere grund til skepsis: Det tyder på, at de gule skævøjede er lige så meget i vildrede: De aner ikke, hvad der foregår!
Kineserne har formentlig lugtet, at det har noget med russiske ubåde at gøre. Det var i hvert fald den tanke, jeg ville få med en forholdsvis massiv amerikansk tilstedeværelse af mindre enheder.

Der er et usædvanligt højt tal af hangarskibe på øvelse i amerikanske farvande. Det forklarer også det dårlige beredskab tidligere på året: Man har trukket fly tilbage til vedligehold inden et forhøjet beredskab og intensiveret uddannelse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Sydkorea Empty Sv: Sydkorea

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum