Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu ramler sommerhusene

2 deltagere

Go down

Nu ramler sommerhusene Empty Nu ramler sommerhusene

Indlæg af Thomas Søn Maj 04, 2014 3:20 pm

Sommerhuse er omfattet af lejeloven!

Hermed skæres halsen over på flextumperne.

Ministeren Carsten Hansen (S) kalder over for Børsen problemstillingen for "teoretisk", men han vil nu ændre lovgivningen, så udlejning af sommerhuse til fritidsformål ikke er omfattet af lejeloven, lyder det.

Hvorfor mon det kommer frem NU?

Skynd Jer banksvin og hæng Jer op!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34107
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu ramler sommerhusene Empty Sv: Nu ramler sommerhusene

Indlæg af klogeaage 35 Man Maj 05, 2014 3:12 am

Lejeloven vil med statsgaranti blive tilpasset så sommerhusejere forsat kan hente udenlansk valuta ind i landet .
Turistbyer vil miste kæmpe beløb hvis der strammes op for loven ved udlejning i de bedste uger af sommeren.

For mit vedkommen ,har fuldt booket de næste 4 måneder,og et nedslag i lejepris,vil få den udgang at jeg slet ikke vil leje ud .
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Nu ramler sommerhusene Empty Sv: Nu ramler sommerhusene

Indlæg af Thomas Man Maj 05, 2014 3:46 am

klogeaage 35 skrev:Lejeloven vil med statsgaranti blive tilpasset så sommerhusejere forsat kan hente udenlansk valuta ind i landet .
Turistbyer vil miste  kæmpe beløb hvis der strammes op for loven ved udlejning i de bedste uger af sommeren.

For mit vedkommen ,har fuldt booket de næste 4 måneder,og et nedslag i lejepris,vil få den udgang at jeg slet ikke vil  leje ud .

Jeg tror nu tanken er mest på de overvurderede luksushytter á la Brian Mikkelsen. Han vil ikke kunne tillade sig en overpris, hvis en "almindelig" husleje skal gælde.
Derfor er der nok mest tale om teori, da overpris på sommerhusleje ikke er det store problem - så bliver de bare ikke lejet ud.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34107
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu ramler sommerhusene Empty Sv: Nu ramler sommerhusene

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum