Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

"solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout

2 deltagere

Go down

"solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout Empty "solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout

Indlæg af peter777 Ons Mar 19, 2014 10:18 pm

Vi starter her:
http://www.boliga.dk/bolig/817365/morsoevej_6a_7680_thyboroen#salgspriser
Så skal man scrolle ned til et lille uanseligt link i højre side: >>se andre salg på morsøvej klik
her bliver man så ført langt ned ad siden, til en rubrik hvor man så kan klikke på "se flere salg af villaer på morsøvej" klik 2

Så kommer listen så frem !

Ja, jeg synes bare det er enormt besværligt. Hvorfor skal man gøre det så besværligt at finde salgspriserne? I gamle dage lå de som en fane man kunne klikke på, nemt og ligetil at gå ind og kigge hvordan salgene ellers har formet sig i området. Og det er man vel som køber rimeligt interesseret i at vide.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

"solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout Empty Sv: "solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout

Indlæg af Aarhus78 Ons Mar 19, 2014 10:36 pm

peter777 skrev:Vi starter her:
http://www.boliga.dk/bolig/817365/morsoevej_6a_7680_thyboroen#salgspriser
Så skal man scrolle ned til et lille uanseligt link i højre side: >>se andre salg på morsøvej klik
her bliver man så ført langt ned ad siden, til en rubrik hvor man så kan klikke på "se flere salg af villaer på morsøvej" klik 2

Så kommer listen så frem !

Ja, jeg synes bare det er enormt besværligt. Hvorfor skal man gøre det så besværligt at finde salgspriserne? I gamle dage lå de som en fane man kunne klikke på, nemt og ligetil at gå ind og kigge hvordan salgene ellers har formet sig i området. Og det er man vel som køber rimeligt interesseret i at vide.

Klag til Boliga og skriv gerne mig med som utilfreds daglig bruger - der er blevet noget lort og er ikke tilfredsstillende

Aarhus78

Antal indlæg : 41
Join date : 15/04/13
Age : 45
Geografisk sted : Kolding

Tilbage til toppen Go down

"solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout Empty Sv: "solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout

Indlæg af peter777 Ons Mar 19, 2014 10:54 pm

Nu kan man desærre ikke kalde mig bruger af Boliga. Det er kun sparsomt jeg kommer der. Så en klage fra mig er der nok ikke meget pondus i. du kunne evt starte en tråd derovre. du må godt copy-paste mit indlæg herfra.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

"solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout Empty Sv: "solgt på vejen" er blevet sværere at finde med boligas nye layout

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum