Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

4 deltagere

Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af Thomas Tirs Feb 18, 2014 11:42 pm

Banksvindlere og amatørspekulanter begår selvmord.

Jeg har tidligere været inde på, at genindføre dødsstraf for bankfjolser. Det lader nu til, at det er overflødigt: De ordner det selv! En tur i sommerhuset med et reb og så undgår man en masse ubehagelige spørgsmål.


Male suicide rate in UK discovered to be 3½ times that of women
Samaritans says men at greatest risk in 40-44 age bracket as Office for National Statistics reports 4,590 male suicides in 2012
Andre får et tilfælde af hjertestop i umiddelbar tilknytning til den stærkt ubehagelige; men korte, samtale med Finanstilsynet. Sådan truer man en art af skadedyr.

Det lave fødselstal skyldes alene, at flextumper sidder alene og insolvente i deres klamme Københavnske ejerlejligheder, som de aldrig kommer fra. Det er så udmærket, så slipper man for at sterilisere flextumperne. Så er der håb om, at også denne art, der er født uden hjerne, vil uddø af sig selv.

Kvinder i København får ingen børn.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Se det er det, jeg mener!

Indlæg af Thomas Ons Feb 19, 2014 1:41 am

Thomas skrev:Banksvindlere og amatørspekulanter begår selvmord.

Jeg har tidligere været inde på, at genindføre dødsstraf for bankfjolser. Det lader nu til, at det er overflødigt: De ordner det selv! En tur i sommerhuset med et reb og så undgår man en masse ubehagelige spørgsmål.


Male suicide rate in UK discovered to be 3½ times that of women
Samaritans says men at greatest risk in 40-44 age bracket as Office for National Statistics reports 4,590 male suicides in 2012
Andre får et tilfælde af hjertestop i umiddelbar tilknytning til den stærkt ubehagelige; men korte, samtale med Finanstilsynet. Sådan truer man en art af skadedyr.

....

Bankfolk på toppen.

Dem skal vi have nogle flere af! Bare rolig! Læn Jer tilbage! Der bliver masser af kvalitetsunderholdning med bankfolk, der begår selvmord: Kunne ikke være bedre!

The Chinese-language newspaper, Apple Daily, carried a photograph of Li lying in a pool of blood on the busy road, next to the Hong Kong Stock Exchange.
Satans svineri! Et reb i sommerhuset er meget bedre for trafikken.

Last month, a 39-year-old JP Morgan vice president died after falling from the roof of the bank’s European headquarters in London.
Ja, så er idéen givet videre.

Then on Feb. 3, Ryan Crane, a JPMorgan Chase & Co. employee who in a 14-year career at the New York-based bank rose to executive director of a unit that trades blocks of stocks for clients, died from unknown causes in his Stamford, Connecticut, home at 37 years old. The cause of death will be determined when a toxicology report is completed in about six weeks, a spokeswoman for the state’s chief medical examiner told Bloomberg.

Det er så JPMorgan - hvornår går Danske Bank og Nordea i gang med tilsvarende personaleafvikling?

The week before, a U.K.-based communications director at Swiss Re AG died. The cause of death has not been made public.

The Wall Street Journal reported that the deaths among finance workers has shaken London and raised more concerns about stress levels of bankers.

It notes that last August, the finance chief at Zurich Insurance Group AG committed suicide and left a note blaming the company’s chairman for creating an unbearable work environment.

Skal vi herhjemme slet ikke have noget at grine af?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Sv: Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af Cirb Ons Feb 19, 2014 11:53 am

Sølvpapir hat på -
Et højt fald slætter effektivt en del tegn på "assistance"
Sølvpapirs hat af

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Sv: Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af wh Ons Feb 19, 2014 12:00 pm

Søg professionel hjælp Thomas. Dine indlæg bliver mere og mere skingre og patetiske.

Oprigtigt talt: Jeg synes det er synd for dig. Der er rent faktisk hjælp at hente derude så få nogen der er tæt på dig til at hjælpe

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Sv: Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af Thomas Ons Feb 19, 2014 4:37 pm

Cirb skrev:Sølvpapir hat på -
Et højt fald slætter effektivt en del tegn på "assistance"
Sølvpapirs hat af

Mvh
Cirb

Hvad sjovere er: Det fjerner også interessen - who cares?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Sv: Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af Thomas Ons Feb 19, 2014 4:38 pm

wh skrev:Søg professionel hjælp Thomas. Dine indlæg bliver mere og mere skingre og patetiske.

Oprigtigt talt: Jeg synes det er synd for dig. Der er rent faktisk hjælp at hente derude så få nogen der er tæt på dig til at hjælpe

Ha! Jeg har det udmærket - jeg morer mig fint.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Sv: Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af Cirb Ons Feb 19, 2014 11:34 pm

Thomas skrev:
Cirb skrev:Sølvpapir hat på -
Et højt fald slætter effektivt en del tegn på "assistance"
Sølvpapirs hat af

Mvh
Cirb

Hvad sjovere er: Det fjerner også interessen - who cares?
http://intellihub.com/8th-international-banker-die-month-jumps-building-china/

Nu skuffet du mig - tilsyneladende skal man se op før man passerer en JP Morgan bygning disse dage og du et ikke interesseret i om der ligger noget bag ?

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Sv: Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af Thomas Tors Feb 20, 2014 1:15 am

Cirb skrev:
Thomas skrev:
Cirb skrev:Sølvpapir hat på -
Et højt fald slætter effektivt en del tegn på "assistance"
Sølvpapirs hat af

Mvh
Cirb

Hvad sjovere er: Det fjerner også interessen - who cares?
http://intellihub.com/8th-international-banker-die-month-jumps-building-china/

Nu skuffet du mig - tilsyneladende skal man se op før man passerer en JP Morgan bygning disse dage og du et ikke interesseret i om der ligger noget bag ?

Mvh
Cirb

Jo, selvfølgelig er epidemien i JP Morgan et udtryk for en vis gennemgang af bogføringen - ved politiets foranstaltning. Men eller er jeg skarpt i træning til at disse tegn på ildebefindende bryder ud i Danske Bank. Mavemuskulaturen skulle gerne være i form, så man kan grine rigtigt længe inden krampen indtræder.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Sv: Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af SortKaffe Tors Feb 20, 2014 9:20 am

I er jo ved at opfinde et nyt udtryk: "Han græd hele vejen ned fra bankens tag"
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Sv: Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af Thomas Tors Feb 20, 2014 9:50 am

SortKaffe skrev:I er jo ved at opfinde et nyt udtryk: "Han græd hele vejen ned fra bankens tag"
  Laughing 

Det er et spørgsmål om sikkerhed: Høje bygninger er sikrest, hvis nu rebet skulle knække!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser. Empty Sv: Det er sjovt som statistikken bekræfter ens anelser.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum