Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Russiske mytterier

Go down

Russiske mytterier Empty Russiske mytterier

Indlæg af Thomas Fre Jun 24, 2022 9:18 pm

Spørgsmålet er: Hvor udbredte er de?

Det er klart Ukrainsk propaganda. De nævnte tilfælde er nok rigtige nok; men det kan være isolerede eksempler og det kan være at de vil vende bøssen "den forkerte vej". Det er svært at sige på det foreliggende grundlag.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34067
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Russiske mytterier Empty Uhelds statistikken.

Indlæg af Thomas Fre Jun 24, 2022 9:38 pm

Thomas skrev:Spørgsmålet er: Hvor udbredte er de?

Det  er klart Ukrainsk propaganda. De nævnte tilfælde er nok rigtige nok; men det kan være isolerede eksempler og det kan være at de vil vende bøssen "den forkerte vej". Det er svært at sige på det foreliggende grundlag.

Det er tilsvarende svært at sige noget om, hvor slemt det står til i det russiske flyvevåben.
Så længe man ikke flyver, så sker der: Ikke noget! Det er først når systemet sættes under "moderat fysisk pres", at havarierne kommer.

Det er tilsvarende med Nato-lande: Der er altid problemer, der udvikler sig fatalt. Pointen er imidlertid, at ingen ønsker uhelds-statistikken fra den kolde krigs tid. Med dagens standard var både Super Sabre og Starfighter skrækkelige og tæt på lige så farlige for pilot og besætning, som de var for fjenden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34067
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Russiske mytterier Empty 8 russisk officerer dræbt af "deres egne".

Indlæg af Thomas Søn Jun 26, 2022 12:41 pm

Ved Xercoh.

Jeg vil da ikke forholde læseren en gang kvalitetsunderholdning med glade nyheder.

Hmm... jeg husker endnu, da NK i min flyvevåben eskadrille ville tale med mig i toget. At svinet ville det er forbavsende eftersom der foreligger/forelå en omfattende korrespondance med kopi til Værnepligtsnævnet, hvori jeg omfattende dokumenterede den landsforræderiske militære inkompetence.
Jeg gik så gennem hovedpunkterne på hans opfordring. Han forsøgte så, at postulere, at det i hvert fald ikke var ond vilje.
Mit svar var: Truslen var der altid: Hvis I ikke makker ret, dann haben wir andere Metoden.

Da gik det op for ham, at jeg ville tage hans snarlige og smertefulde død med ophøjet ro.

Om han er død? Aner det ikke.

Nu er det ikke de værnepligtige, der brokker sig, man skal være bange for som officer - det er den menige, der kan sine ting og ikke siger noget.

Nu nytter det så ikke så meget, at køre i kampvogn til egen beskyttelse, når de menige også gør det. Man har jo altid gemt en granat til officererne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34067
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Russiske mytterier Empty Sv: Russiske mytterier

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum