Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det gjorde Ritt Bjerregaard også

+3
Plyds
Thomas
Cirb
7 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Fint nok Løkke!

Indlæg af Thomas Søn Okt 20, 2013 5:59 pm

Accepterer det som en bytter.

Tilbagebetalingsbeløbet er også nogenlunde det samme.

Tullemanden? Den ulækre lille psykopat han kan sgu bare hoppe på tungen. Han kommer ikke igen i en position, hvor nogen gider høre på, hvad han siger.
Man har konstateret, at dem, der er forsvundet af vælgere er dem man har "lånt" af Socialdemokraterne. Resten de har sgu bare at holde deres kæft - de stemmer jo hverken på S eller V i forvejen, så de kan bare skrubbe af.

Baglandet? De siger ikke et kvæk! Ellers kunne det jo være, at man ikke havde mulighed for at holde hånden under deres overbelånte huse og renten nede? Var der yderligere? Nej, det mente jeg heller ikke!

I øvrigt har de infame små kommunistsvin bare at lukke gællerne i - det trækker! I har mere end rigeligt at gøre med at holde jer ude af brummen for støtte til jeres kriminelle stormtropper, der farer rundt på gader og stræder - og skyder vildt omkring sig.

Selvfølgelig fortsætter han med at lukke den pestkule af bestikkelser til kriminelle indvandreres familier udensogns helt ned. Hvor den lille intrigante so til Pernille Rosenkranz-Theil har sine oplysninger fra, det vides ikke; men hendes ynkelige fremtid er nu ved at være fortid.

Så hvad det angår: Helle Thorning - Lars Løkke: 1-1.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Jyllands Postens husnar

Indlæg af Thomas Søn Okt 20, 2013 7:53 pm

Cordsen

Vælgerne er komplet ligegyldige! Som sagt: Der er 2% af vælgerne, der går frem og tilbage mellem Socialdemokratiet og Venstre - det er alt! Der er ikke tale om noget som helst skifte af hverken den ene eller den anden art.

Skibby

Så har vi da også fundet den absolut ringest begavede i Folketinget - med Anette Vilhelmsen som mulig undtagelse. Skibby er så torskedum, at stikker man ham en på lampen siger han: "Kom ind!"

Sådan et kommunistsvin, Christian Juhl skulle snakke.
Christian Juhl skrev:Læreruddannet, men tilsyneladende aldrig blevet færdig. Nordjylland.
"De allarfattigste det går ud over....." med den formulering så ved vi, at det, der er tale om er, at nogle kommunistiske miljøsvindlere skal fyres fra deres parasitjob! Det er den opgave Lars Løkke har påtaget sig - formentlig på direkte opfordring fra statsministeren.

Jonas Dahl aner ikke, hvad han taler om.
Jonas Dahl skrev:Med vilje - medlem af Nationalbankens repræsentantskab. En af kommunisternes nyttige idioter fra Ååååårhus.
Selvfølgelig er bilagene ikke til at finde! Det er en kommunistisk dækorganisation for snyltere, derfor kan ingen finde noget som helst.

Thomas Larsen, Berlingske har som bekendt ikke sagt noget, der ikke var forkert siden før valget.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Kvadratroden af summen af kardemommen.

Indlæg af Thomas Søn Okt 20, 2013 8:22 pm

Jeg tror sammenhængen er som følger:

Hellepigen har et problem med at nakke kommunistsvin, for nogle af dem snylter til de grader på penge under bordet fra GGGI - det sker bla. ved et bogholderi, der med vilje er rent kaos.
Her skal Hellepigen så have nogen ind og rydde op. Det kan ikke blive en radikal, en socialdemokrat eller en kommunist, for ingen af dem kan hun stole på - de radikale har jo deres parasitter placeret komfortabelt som Vestager udmærket ved - Elbæk var én af dem - Liberal Alliances Bøssebande er/var andre.
Derfor må hun have fat i én man kan stole på og som ikke er totalt idiot. Det bliver naturligvis Lars Løkke. Han bliver så formand. Det viser sig nu at være en pestkule uden lige. Foruden gamle kommunistiske parasitter er det gennemsovset af asiatiske svindlere og arabiske ekstremister. Det giver ikke så lidt mere rejseaktivitet end forudset.

Til gengæld sørger Hellepigen for at holde Danske Bank væk fra ryggen af Lars Løkke. Den dobbelte benlås med dobbelt skrue, som hun lagde på Enhedslisten og Dansk Folkeparti er en klassisk socialdemokrat; men udført med ikke så lidt talent. Hun sørger for, at Lars Løkke kan slå ud med armene overfor Danske Bank, fordi SIFI-lovgivningen - selv med den kraftigste modstand fra Venstre - vil blive gennemført á la Torquemada! Dernæst vil Dansk Folkeparti og Venstre på hver sin side af forliget udelukke, at det nogensinde bliver gjort lempeligere. Det Danske Bank har opnået ved at frede Lars Løkke er en klassifikation som Europas absolut mest psykopatisk farlige bank - det er et fremskridt i forhold til at Danske Bank fik en klassifikation som så frastødende farlig, at en omgående nationalisering med strafforfølgning - omgående - af alle medlemmer af de sidste 10 års direktioner og bestyrelser plus laget neden under. Kolding må naturligvis væk omgående.

Både Hellepigen og Løkkedrengen har lavet et hestearbejde! Hvad der har været størst - det er svært at sige!

Når vi hører vræleriet dels fra kommunistsvinene i Enhedslisten (og klaptorsken i SF, der hellere skulle koncentrere sig om banksiden af manøvren), dels fra Holmens Kanal, hvor blodet sprøjter fra to overskårne halspulsårer - kan vælge mellem kvælning og forblødning. Så har samarbejdet absolut ikke været uden frugtbare resultater.

At så Løkke får håret i uorden og strenge blikke fra pressens idioter - det får være. Hellepigen havde en "skattesag", så her er ingen af parterne sarte. Vestager? Ja, hun har fornøjelsen af at dreje paraplyspidsen rundt i øjet på Tullemanden, mens han ligger ned.
Bankerne? Ja, de har fået det værst tænkelige resultat - et bredt forlig, der holder ud over næste valg - med en vag formulering om en revurdering i 2017, som skulle til alligevel - men nu med mulighed for skærpelse.

Hvis jeg har blot nogenlunde ret, så er der tale om politisk håndværk af meget høj kvalitet. Det bedste er, at Hellepigen og Løkkedrengen ikke har snakket ret meget sammen. De ved, hvilke oplysninger den anden sidder med!
Hellepigen er den hurtigste i hovedet. Løkke er den mest snu. Men der er tale om gradsforskelle.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Hvad helvede blander de radikale sig nu i det for?

Indlæg af Thomas Søn Okt 20, 2013 8:49 pm

Rasmus Helveg Petersen!

Selvfølgelig har det ikke det fjerneste med miljø at gøre!

Miljø er bare et andet ord for for bestikkelse, udsugning og parasitbeskæftigelse. Finansmiljø er det værste af dem alle.

Det er måske forbigået kvabodderens opmærksomhed, at DEAWOO spytter MMM-klasse skibe ud 6 pr. år til 15 mia. DKK stykket!
Hvem fanden tror narrehovedet finansierer 100 mia. i årlige investeringer? Anders DUM? Hvis jeg ikke tager fejl, så gør Korea!!

APM skal jo have monopol på Asien Europa handelen. HALLO!!!! MMM-klassen er også Energy Efficient Engineering - luk så ædespalten over 18.000 containere med MILJØ!
Korea kommer aldrig til at bygge skibe til andre igen. Kineserne? Er Du vimmer? De bliver ruineret styk for styk.

Problemet er DAEWOO røg på røven i den asiatiske finanskrise i 1998. I 2006 røg direktøren 10 år i spjældet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Man Okt 21, 2013 9:04 am

Tror status efter gårdsdagens Canossagang må være, at Lars Løkke sidder fast i sadlen som venstres statminister kandidat, men at det foregår fra et meget stækket udgangspunkt.

Hvis det her var en fodbold kamp så har Jensen lige smidt en hjemmebane føring væk og skal nu på udebane op og score på modstanderens banehalvdel - med alle de risici det indebærer. Ovenikøbet slæber hans midtbanemotorer nu alle på et gult kort og dommerens uddelte opmærksomhed.

Jeg tror de næste to år kommer til at minde om arbejde for Lars Løkke.

Mvh
Cirb

PS. Ang GGGI så er jeg enig med Thomas og Rasmus Helveg i at det er en underlig og uigennemskuelig organisation. Jeg bemærker, at det er et projekt som Venstre under deres regeringstid fik Danmark ind i - men som hverken socialdemokraterne eller de radikale havde store protester mod at lade køre videre. Tilsyneladene for en meget stor del finansieret af danske bistandsmidler og tilsyneladene en ret lukket dansk-koreansk fest. Mærsk-DAEWOO forbindelsen er da bestemt en tanke værd.

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Man Okt 21, 2013 10:37 am

Cirb skrev:Tror status efter gårdsdagens Canossagang må være, at Lars Løkke sidder fast i sadlen som venstres statminister kandidat, men at det foregår fra et meget stækket udgangspunkt.

Hvis det her var en fodbold kamp så har Jensen lige smidt en hjemmebane føring væk og skal nu på udebane op og score på modstanderens banehalvdel - med alle de risici det indebærer. Ovenikøbet slæber hans midtbanemotorer nu alle på et gult kort og dommerens uddelte opmærksomhed.

Jeg tror de næste to år kommer til at minde om arbejde for Lars Løkke.

Mvh
Cirb

PS. Ang GGGI så er jeg enig med Thomas og Rasmus Helveg i at det er en underlig og uigennemskuelig organisation.  Jeg bemærker, at det er et projekt som Venstre under deres regeringstid fik Danmark ind i - men som hverken socialdemokraterne eller de radikale havde store protester mod at lade køre videre. Tilsyneladene for en meget stor del finansieret af danske bistandsmidler og tilsyneladene en ret lukket dansk-koreansk fest. Mærsk-DAEWOO forbindelsen er da bestemt en tanke værd.
Der kommer noget arbejde, for nu skal landbruget og de øvrige erhverv reddes ud af kløerne på bankerne. Hvorfor skal han score? Han er da tilfreds nok med resultatet.
Prøv at bedømme ud fra hvad Lars Løkke vurdere - ikke hvad Du vurderer, han skal vurdere.

Der hvor Løkke er svækket er dem, der ikke stemmer på ham allgevel. Jeg vil IGEN påpege den forbavsende stabilitet S+V!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Statsministeren freder Lars Løkke.

Indlæg af Thomas Man Okt 21, 2013 6:05 pm

Ja, selvfølgelig gør hun da det!
Det er da fordi statsministeren har bedt ham om at flintre og fare, at han gør det. Jeg aner ikke hvad den specifikke begrundelse for det pjat er; men én ting er sikkert: Det har ikke det fjerneste med "miljø" at gøre.

Fra Fødevareministeriets side har vi bedt World Ressource Institute (WRI) om at gå efter en protokol, hvor man tæller alt spild med, lige fra sojabønnen til svinefodret bliver sået, til grisen ender som bacon på tallerkenen, siger ministeren.
Nu har socialdemokrater aldrig haft forstand på landbrug - og det har ikke noget med landbrug at gøre.
Nu er soya nok ikke svinefoder - al den stund at grise ikke er drøvtyggere - så det er det reneste skære nonsens.

Tullemanden håber stadig på at nogen gider høre på ham.
Meget lidt sandsynligt. Det er så nok en hetz fra kommunisterne i Enhedslisten mod Løkke. Men det gør, at man kan slutte sig til, hvem Løkkes formandsskab går ud over: De kommunistisk parasitter.

Løkkes "troværdighed" skadet. Intet kunne være mere ligegyldigt, hvad en tåbe i Dansk Folkeparti mener! De stemmer jo ikke på Venstre alligevel.
Der er da ikke noget morsommere end at se den små spruthysteriske Johanne stå og stampe i jorden - stortudende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Plyds Man Okt 21, 2013 10:43 pm

Løkke er sq da bare ude af stand til at kende forskel på "Dit" og "Mit".
Han mener da, at det hele er hans, og at han har fortjent det.

Han er taget med fingrene dybt nede i kagedåsen, og har ikke en karakter der gør ham til statsministermateriale. Så enkelt er det jo!

Tænk, at der går et helt år, inden han finder ud af hvem der betalte datterens flybillet - jammen herre gud - han er da direkte fatsvag!
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Tirs Okt 22, 2013 1:07 am

Plyds skrev:Løkke er sq da bare ude af stand til at kende forskel på "Dit" og "Mit".
Han mener da, at det hele er hans, og at han har fortjent det.

Han er taget med fingrene dybt nede i kagedåsen, og har ikke en karakter der gør ham til statsministermateriale.  Så enkelt er det jo!

Tænk, at der går et helt år, inden han finder ud af hvem der betalte datterens flybillet - jammen herre gud - han er da direkte fatsvag!
Har Du lavet rejseafregninger med bestyrelser? Nej, vel?

Har Du nogen erfaring med afregning af sælgeres og montørers rejser i udlandet. Nå det tænkte jeg nok!

Så kan jeg ikke tage Dine "betragtninger" seriøst.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Tirs Okt 22, 2013 9:21 am

Ja - hvis man skal forsvare Løkke lidt så sker det i øjeblikket at jeg foretager lidt fondsfinansieret rejseaktivitet.

Finansierings modellen er den modsatte af Løkkes - jeg lægger selv ud og får pengene efterfølgende.

Aktuelt har jeg på 6 måned et beløb af samme størrelses orden som datterens flybilletter ude at hænge, uden at nogen løfter et øjenbryn (heller ikke mig) - og de folk jeg samarbejder med er ganske erfarne, forholdsvis veladministrerede og (såvidt jeg ved) helt u korrupte. Men det hele styres og administreres af folk der har vigtigere og mere interessante ting at foretage sig end at skubbe bilag frem og tilbage (inkl mig selv).

På en anden side så forekommer det mig lidt usandsynligt, at Løkke nogensinde selv har skulle røre ved et eneste af de bilag. Når Venstre kan ansætte en fuldtidsbeskæftiget til at styre Løkkes køretøj, mon så ikke der også er en tal-fikseret midaldrende dame til at holde styr på bilagene ?
Hvilket rejser spørgsmålet om hvordan f..... Løkke overhovedet har kunnet få lov til at rode sig ud i den her sump ? Venstre har landets største presse afdeling med den største samling af små korpulente, bebumsede, overambitiøse wanna-be Dart Vaders kongeriget kan samle og ikke en eneste af dem kan vel have været i tvivl om at det ikke var hensigtsmæssigt at nogen af deres top-politikere, og mindst af alle Lars Løkke, fløj rundt på første klasse for skatteyder penge.
Så udover sagen udstiller Løkke som en inkompetent klovn med en drifts kontrol som en 13-årig pubertetsdreng  (igen) - så siger den noget mindst lige  så alvorligt om miljø, kommandostruktur og kompetence niveau i partimaskinen Venstre.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Tirs Okt 22, 2013 10:40 am

Cirb skrev:Ja - hvis man skal forsvare Løkke lidt så sker det i øjeblikket at jeg foretager lidt fondsfinansieret rejseaktivitet.

Finansierings modellen er den modsatte af Løkkes - jeg lægger selv ud og får pengene efterfølgende.

Aktuelt har jeg på 6 måned et beløb af samme størrelses orden som datterens flybilletter ude at hænge, uden at nogen løfter et øjenbryn (heller ikke mig) - og de folk jeg samarbejder med er ganske erfarne, forholdsvis veladministrerede og (såvidt jeg ved) helt u korrupte. Men det hele styres og administreres af folk der har vigtigere og mere interessante ting at foretage sig end at skubbe bilag frem og tilbage (inkl mig selv).

På en anden side så forekommer det mig lidt usandsynligt, at Løkke nogensinde selv har skulle røre ved et eneste af de bilag. Når Venstre kan ansætte en fuldtidsbeskæftiget til at styre Løkkes køretøj, mon så ikke der også er en tal-fikseret midaldrende dame til at holde styr på bilagene ?
Hvilket rejser spørgsmålet om hvordan f..... Løkke overhovedet har kunnet få lov til at rode sig ud i den her sump ? Venstre har landets største presse afdeling med den største samling af små korpulente, bebumsede, overambitiøse wanna-be Dart Vaders kongeriget kan samle og ikke en eneste af dem kan vel have været i tvivl om at det ikke var hensigtsmæssigt at nogen af deres top-politikere, og mindst af alle Lars Løkke, fløj rundt på første klasse for skatteyder penge.
Så udover sagen udstiller Løkke som en inkompetent klovn med en drifts kontrol som en 13-årig pubertetsdreng  (igen) - så siger den noget mindst lige  så alvorligt om miljø, kommandostruktur og kompetence niveau i partimaskinen Venstre.

Mvh
Cirb
Nej, det er nok noget andet. Det GGGI fis er en sutteflaske for gamle kommunister og radikale. Jeg hæfter mig ved at det er "eksperter" fra Care og IBIS, der er forargede. (IBIS er så håbløs, at den blotte forespørgsel på en stilling for mange år siden gjorde, at jeg flygtede skrigende.)

Der er nok en hel del "projekter" og bestikkelser, der skal lukkes - læg mærke til, at det danske bidrag er meget beskedent. Jeg tror at Korea har brugt GGGI som et organ for at pumpe eksporten op - men det er absolut uigennemsigtigt.
Herhjemme har det virket som forsørgelse af kommunister og radikale - derfor har Thorning ikke folk hun kan stole på til at fjerne det.
Vi kan se af antallet af rejser, at der er tale om en ganske betydelig arbejdsindsats. Den slags oprydningsarbejde er altid rasende kostbart. Jeg mener rigtigt dyrt. Det véd Thorning godt.

Karakteristisk er der ikke kommet noget videre frem om hvilke aktiviteter det gode GGGI har - udover at reklamebureauer får en masse penge for at lave logoer.

Det er formentlig noget, der rammer dybt ned i Enhedslisten - til dels SF. Læg mærke til at Tullemanden holder sin kæft.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Der er ikke nogen substans i sagen mod Løkke.

Indlæg af Thomas Tirs Okt 22, 2013 12:31 pm

Hvad den egentlige baggrund er og hvorfor Løkke i det hele taget har den post som formand for den obskure bule GGGI, det må forblive gætværk, da ingen tilsyneladende er interesseret i at rykke ud med den rigtige begrundelse.

Lidt information kan vi få ved at se hvilke psykopater, der hyler op. Det er Enhedslisten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Plyds Ons Okt 23, 2013 5:18 pm

Thomas skrev:
Plyds skrev:Løkke er sq da bare ude af stand til at kende forskel på "Dit" og "Mit".
Han mener da, at det hele er hans, og at han har fortjent det.

Han er taget med fingrene dybt nede i kagedåsen, og har ikke en karakter der gør ham til statsministermateriale.  Så enkelt er det jo!

Tænk, at der går et helt år, inden han finder ud af hvem der betalte datterens flybillet - jammen herre gud - han er da direkte fatsvag!
Har Du lavet rejseafregninger med bestyrelser? Nej, vel?

Har Du nogen erfaring med afregning af sælgeres og montørers rejser i udlandet. Nå det tænkte jeg nok!

Så kan jeg ikke tage Dine "betragtninger" seriøst.
Dine antagelser er forkerte. Jeg har masser af års erfaringer med rejsebilag og afregning af disse, og det er SLET ikke noget problem at administrere - OVERHOVEDET!

Der var rod i Lykkes billag da han sad i amtet (Cigaretter og bajere samt taxa'er)
Der var rod i hans bilag da han var minister
Der er rod med hans bilag nu...

Konklusion - Løkke har NOK ENGANG fingrene dybt nede i de offentlige kasser til dækning af hans umådeholdene privatforbrug!

Der er der ganske enkelt ikke længere noget tvivl om. Hvis du alligevel mener det, så må konklusionen jo være at manden er for dum til at holde rede på rejsebilag, og er det tilfældet, så er han af den grund også uegnet som statsministerkandidat....

Så enket er det! Spørg bare Vestager....
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Ons Okt 23, 2013 5:33 pm

Plyds skrev:
Thomas skrev:
Plyds skrev:Løkke er sq da bare ude af stand til at kende forskel på "Dit" og "Mit".
Han mener da, at det hele er hans, og at han har fortjent det.

Han er taget med fingrene dybt nede i kagedåsen, og har ikke en karakter der gør ham til statsministermateriale.  Så enkelt er det jo!

Tænk, at der går et helt år, inden han finder ud af hvem der betalte datterens flybillet - jammen herre gud - han er da direkte fatsvag!
Har Du lavet rejseafregninger med bestyrelser? Nej, vel?

Har Du nogen erfaring med afregning af sælgeres og montørers rejser i udlandet. Nå det tænkte jeg nok!

Så kan jeg ikke tage Dine "betragtninger" seriøst.
Dine antagelser er forkerte. Jeg har masser af års erfaringer med rejsebilag og afregning af disse, og det er SLET ikke noget problem at administrere - OVERHOVEDET!

Der var rod i Lykkes billag da han sad i amtet (Cigaretter og bajere samt taxa'er)
Der var rod i hans bilag da han var minister
Der er rod med hans bilag nu...

Konklusion - Løkke har NOK ENGANG fingrene dybt nede i de offentlige kasser til dækning af hans umådeholdene privatforbrug!

Der er der ganske enkelt ikke længere noget tvivl om. Hvis du alligevel mener det, så må konklusionen jo være at manden er for dum til at holde rede på rejsebilag, og er det tilfældet, så er han af den grund også uegnet som statsministerkandidat....

Så enket er det! Spørg bare Vestager....
Du kan lade være med at stemme på ham - om han er statsministerkandidat eller ej, det bliver en sag mellem ham og hans vælgere. Så det populistiske bavl gider jeg ikke høre på. Du ved ikke, hvad der er foregået.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Ons Okt 23, 2013 10:43 pm

Thomas skrev:
Du ved ikke, hvad der er foregået.
Nej og problemet i sin nøddeskal er at det slet, slet ikke er iorden, at han ikke ved det....

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Tors Okt 24, 2013 12:00 am

Cirb skrev:
Thomas skrev:
Du ved ikke, hvad der er foregået.
Nej og problemet i sin nøddeskal er at det slet, slet ikke er iorden, at han ikke ved det....

Mvh
Cirb
Det er jeg så ikke sikker på, for denne sag har alle tegn på at være et røgslør. Appel til den billige langside - ubetydelige beløb, moralsk forargelse.

Det jeg spekulerer på er, hvad det skal dække. For det er rimelig tydelig med regeringens opbakning. Er Hellepigen ikke i Korea p.t.?

Det er en sag helt uden substans.
Tilsyneladende er reglerne (bortset fra visse journalisters forestillinger) overholdt - dem kan man så mene, hvad man vil om.
Jeg hæfter mig ved at tilbagebetalingsbeløb næsten på krone svarer til det Hellepigen skulle svare.

Jeg skal så minde om, at dem der tager stilling til værdighed ikke er offentligheden; men Udvalg til Valgs Prøvelse.
Ikke engang Ministeransvarlighedsloven gælder, da han ikke har haft stillingen som minister.
Om "man" synes, at han skal være statsminister er ligegyldigt, da statsministeren er udpeget af Dronningen.

Det jeg lægger mærke til er, at den sag er lagt til rette, så den ikke kan få konsekvenser for Lars Løkke - ikke bare af ham selv; men af så mange andre. Det er for mig en af indikationerne på, at der er tale om et røgslør. For hvad? Aner det ikke - jeg har f.eks. ikke set rejseplanen for de 15 rejser.

Hvad Du og jeg mener er i orden er fløjtende ligegyldigt udover, det måske kan gøre, at vi ikke stemmer på ham. Derudover er det alene Folketinget og mellem valg intet over og intet ved siden af Folketinget.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Tors Okt 24, 2013 9:01 am

@ Thomas - Stråmand. Sagen er politisk, ikke juridisk, men selvfølgelig er der en substans i sagen.

Korruption er korruption, uanset at den er institutionaliseret og lovliggjort, og selvfølgelig har danske vælgere en ret til at få det indgående beskrevet og oplyst, når det er sket for deres penge, og selvfølgelig har de danske vælgere, og dermed pressen, en soleklar fuldstændig ubestridelig ret til at søge forholdet oplyst når den helt centrale spiller og deltager i en korruptionssag søger at blive statsminister i Danmark. 
Det har Lars Løkke sådan set også erkendt efter at have haft en vis betænkningstid - hvis han var uenig, kunne han jo bare have beholdt sine bilag og fortalt pressen at den kunne rende og hoppe. Som du selv siger, er der ikke noget retskrav mod ham.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Tors Okt 24, 2013 10:52 am

Plyds skrev:
Der var rod i Lykkes billag da han sad i amtet (Cigaretter og bajere samt taxa'er)
Der var rod i hans bilag da han var minister
Der er rod med hans bilag nu...
Der var iøvrigt også meget, meget, meget alvorligt rod i hans bilag, som VU formand.....
Og hvis man skal tro jungletrommerne, så er der en del episoder og forhold, som det er lykkedes at lægge låg på.

Som jeg skrev ovenfor - hvis han overlever denne omgang, bliver der en næste og der ryger han så.
Han lærer det ikke, fordi han ikke kan lære det.

Hvis man skal drage en parallel til Ritt sagen (som jeg startede med), så røg Ritt formentlig ikke fordi hun var en kvinde eller fordi hun havde boet på Ritz - hun røg fordi Anker Jørgensen (og Mogens Lykketoft), indså at det kunne da godt være hun var højt begavet, lækker og udstyret med stor politisk tæft, men grundlæggende var hun dum som snot....
En vurdering hvis korrekthed hun sidenhen har demonstreret ved en enhver given lejlighed. 
Hvis man ser, hvor meget bøvl og ballade, det, trods sidesporet, alligevel er lykkedes damen at hente hjem til S, så er det med en lille forventnings fuld rislen i maven, at jeg imødeser Jensen og Venstres næste to år Twisted Evil 


Mvh
Cirb


Sidst rettet af Cirb Tors Okt 24, 2013 11:03 am, rettet 1 gang

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Nærigfryns Tors Okt 24, 2013 10:55 am

Nå jeg vil forsøge mig ud i konspirationsteori genren.
Antagelse: Danske banker er seriøst på røven.
Antagelse: Denne kendsgerning, samt en række andre finanssektor manøvrer er det ikke opportunt at være helt åben omkring

Afledt: Der er et behov for uformelle forhandlingsrum

Tidslinje observationer

I 2011 meddeltes det, at Peter Straarup per februar 2012 overlader stillingen som ordførende direktør for Danske Bank til Eivind Kolding

In February 2011, Maersk announced orders for a new "Triple E" family of containerships with a capacity of 18,000 TEU

GGGI is a non-profit organization created in 2010 in Seoul, South Korea. It aims to convert into an international organization in 2012.

http://gggi.org/gggi-brochure/

Det første land der ratificerer GGGI er Danmark, se ovenstående link. De næste er stater, hvis underskrifter nok skulle kunne købes for penge. Det næste vestlige land der ratificerer er UK (altså efter Helle Thorning, som har RIGTIG gode forbindel i UK, er kommet til magten. Bemærk at der er meget få af de sædvanlige miljøhellige stater på listen over ratificerede, kun Danmark og Norge, hvilket tyder på det er dannet uden for de sædvanlige miljønetværk.

Teori. GGGI er et uformelt forhandlingsrum. Dannet fordi Mærsk var utilfreds med sin bankforbindelse (læs erkendte at de 24 mia var tabt)




Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Nærigfryns Tors Okt 24, 2013 11:01 am

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2013/10/24/071608.htm

Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Tors Okt 24, 2013 11:05 am

Nærigfryns skrev:Nå jeg vil forsøge mig ud i konspirationsteori genren.
Antagelse: Danske banker er seriøst på røven.
Antagelse: Denne kendsgerning, samt en række andre finanssektor manøvrer er det ikke opportunt at være helt åben omkring

Afledt: Der er et behov for uformelle forhandlingsrum

Tidslinje observationer

I 2011 meddeltes det, at Peter Straarup per februar 2012 overlader stillingen som ordførende direktør for Danske Bank til Eivind Kolding

In February 2011, Maersk announced orders for a new "Triple E" family of containerships with a capacity of 18,000 TEU

GGGI is a non-profit organization created in 2010 in Seoul, South Korea. It aims to convert into an international organization in 2012.

http://gggi.org/gggi-brochure/

Det første land der ratificerer GGGI er Danmark, se ovenstående link. De næste er stater, hvis underskrifter nok skulle kunne købes for penge. Det næste vestlige land der ratificerer er UK (altså efter Helle Thorning, som har RIGTIG gode forbindel i UK, er kommet til magten. Bemærk at der er meget få af de sædvanlige miljøhellige stater på listen over ratificerede, kun Danmark og Norge, hvilket tyder på det er dannet uden for de sædvanlige miljønetværk.

Teori. GGGI er et uformelt forhandlingsrum. Dannet fordi Mærsk var utilfreds med sin bankforbindelse (læs erkendte at de 24 mia var tabt)



 
God sølvpapirshat analyse - thums up ! Cool 

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Søn Nov 03, 2013 10:34 am

Narrehat.
Omgivet af endnu større narrehatte.

Man ser der for sig. EB ved redaktionens lukketid. "Patterne hænger lidt på side 9 idag så vi skal bruge noget andet at sælge på. Sæt lige praktikanten til at kigge lidt på Løkkes bilag, der er sgu altid noget."

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Cirb Søn Nov 03, 2013 11:15 am

8784,50 kr

Husk det beløb.

Hvis han havde kunnet nøjes med 455 kr/dag og trukket måltider fra havde der ikke været nogen problemer. Så var det sikkert kun blevet en 4000-5000 , men de havde været hans - skattefrit og lovligt.
Hvis han havde betalt skatten på omkring 4000 kr havde han også været i smuldt vande - men nej, Løkke skulle lige snyde for de par håndører. 

Så nu har Venstre en statsminister kandidat med sin fjerde bilagssag og en klokkeklar skattesag......
Jeg tror han melder sin tilbagetræden inden søndag er slut.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Thomas Søn Nov 03, 2013 11:38 am

Cirb skrev:8784,50 kr

Husk det beløb.

Hvis han havde kunnet nøjes med 455 kr/dag og trukket måltider fra havde der ikke været nogen problemer. Så var det sikkert kun blevet en 4000-5000 , men de havde været hans - skattefrit og lovligt.
Hvis han havde betalt skatten på omkring 4000 kr havde han også været i smuldt vande - men nej, Løkke skulle lige snyde for de par håndører. 

Så nu har Venstre en statsminister kandidat med sin fjerde bilagssag og en klokkeklar skattesag......
Jeg tror han melder sin tilbagetræden inden søndag er slut.

Mvh
Cirb
Det er muligt; men jeg tvivler, for der foregår et helt andet spil i baggrunden.

Jeg husker Arne Melchior, der trådte tilbage p.gr.a. en oksemørbrad. Det var jo løgn: Den egentlige årsag var, at han havde lavet et Storebæltforlig med Socialdemokraterne, som gik helt imod Schlüters holdning. Det forlig var man nød til at æde - og smile samtidig - men ud skulle Melchior.
Denne gang har Lars Løkke lavet et SIFI forlig, som bestemt ikke huer Danske Bank - som gennem det forlig er blevet udråbt til Europa suverænt værste og farligste bank.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Plyds Søn Nov 03, 2013 12:23 pm

Ulykke går ingen steder. det har han ikke råd til. Tilsyneladende konstante kontante pengeproblemer, fuskeri, forglemmelser, eller bare diletantisk.
Hvem ved?
Men har er i lommen på sin banke, som en anden Pinoccio, og må danse til deres pibe. Sådan en "KØBT" person på borgen er for værdifuld til at smide ud.... Uløkke bli'r!
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Det gjorde Ritt Bjerregaard også - Page 2 Empty Sv: Det gjorde Ritt Bjerregaard også

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum