Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Indien skvatter også sammen

Go down

Indien skvatter også sammen Empty Indien skvatter også sammen

Indlæg af Thomas Lør Aug 10, 2013 7:12 pm

Ikke så mange har gidet kikke efter; men nogen overraskelse kan det næppe kaldes.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Indien skvatter også sammen Empty Indien overrasker med renteløft

Indlæg af Thomas Ons Jan 29, 2014 3:27 pm

Hvad fanden mener idioterne?

Hvis man havde anvendt en lille smule tid på at kikke på de grafer undertegnede i sit hjertes godhed og forstands lys stiller til rådighed, så er der ikke plads til overraskelse!

INR

Jeg vil her i al ydmyghed påpege stigningen i GBP, som i et vist omfang er skillinger, der er flygtet ud fra Indien. Det har været sådan, hvis man kikker nøjere efter, at det med vanskelighed, at man har kunnet holde kursen overfor EUR. Forklaringen er formentlig enkel nok: Den indiske centralbank kan ikke skaffe flere penge at slås med.

Den indiske centralbank løfter sin ledende rente til 8 pct. fra 7,75 pct.

Jeg tror simpelt hen det er alt for lidt - alt for lidt. Det er som en sytråd til at dække sin blusel - der er stadig fri udsigt til elendigheden.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Indien skvatter også sammen Empty Her kan vist kun være enig med IMF

Indlæg af Thomas Fre Feb 21, 2014 9:58 am

Tænk jer om!

Altså når en kapitalflugt ud af Indien skubber kursen på amerikanske statsobligationer op, så renten risikerer at blive negativ, så mindsker FED naturligvis sine opkøb. Jeg tror det er den vej rundt.

Den med dieselpriserne skyldes jo, at man subsidierer olie i Indien.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Indien skvatter også sammen Empty Handelsoverenskomst mellem USA og Indien

Indlæg af Thomas Man Jan 26, 2015 5:13 am

Nye toner - fra Indien altså!
Zum einen bei derjenigen nach der Übernahme von Verantwortung der Hersteller im Fall eines nuklearen Unfalls. Aufgrund eines Gesetzes aus dem Jahr 2010 muss in Indien der Lieferant bei etwaigen Störfällen haften.

De skal jo brænde alle de atomvåben af, som de får fra russerne. Det skal - ved Gud ikke være i USA eller Europa - men man skal stadig have kontrol med skidtet. Så dårlige er Indien heller ikke.

Im Rüstungssektor planen Amerikaner und Inder vier Entwicklungs- und Produktionsprojekte, zwei mit amerikanischen Unternehmen, zwei mit der Regierung. Unter anderem geht es um Triebwerke für Flugzeuge und die Ausrüstung von Flugzeugträgern.

Indien skal nok bruges til at holde kineserne i skak rent flådemæssigt - skulle også være mere end rigeligt.

Mht. flymotorer, så mangler jeg oplysning om hvilke, der er tale om. F.eks. gamle PT6'ere giver mening at producere i Indien.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Indien skvatter også sammen Empty Sv: Indien skvatter også sammen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum