Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503

2 deltagere

Go down

Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503 Empty Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503

Indlæg af Thomas Søn Jul 28, 2013 3:44 pm

Hjemmesiden virker ikke: Fejl 503

The Web server is effectively 'closed for repair'. It is still functioning minimally because it can at least respond with a 503 status code, but full service is impossible i.e. the Web site is simply unavailable. There are a myriad possible reasons for this, but generally it is because of some human intervention by the operators of the Web server machine. You can usually expect that someone is working on the problem, and normal service will resume as soon as possible.
.

Hvor kapriciøst!

Netop som en større artikel i Berlingske fortæller om "redningen" af Danske Bank.

Og nu må vi ikke se om Vorbasse Sparekasse har en ledelse, der skal i fængsel!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503 Empty Sv: Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503

Indlæg af Gorrion Søn Jul 28, 2013 4:16 pm

Kunne tyde på et system overload.
Må sku indrømme jeg også er ved at få et alvorligt overload af arrigskab over politikerne og mafiasektoren.
Fra at være frustreret, og rigtig modbydelig træt af dem....er det ved at udvikle sig til et decideret HAD....Tænk sig at man ligefrem begynder at få SÅ ondskabsfulde tanker....Evil or Very Mad
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503 Empty Sv: Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503

Indlæg af Thomas Søn Jul 28, 2013 4:33 pm

Gorrion skrev:Kunne tyde på et system overload.
Må sku indrømme jeg også er ved at få et alvorligt overload af arrigskab over politikerne og mafiasektoren.
Fra at være frustreret, og rigtig modbydelig træt af dem....er det ved at udvikle sig til et decideret HAD....Tænk sig at man ligefrem begynder at få SÅ ondskabsfulde tanker....Evil or Very Mad

Det ville nu ikke være min umiddelbare udlægning.......


Næææhhh.... jeg frygter, der er tale om så alvorlige konklusioner på tilsyn:

1) Det kan være at BRF, som helhed er røget i Finansiel Stabilitet.

2) Det kan være, at man har lavet en statslig SIFI i det Østjyske mhp. landbrugsudlån - og en udskillelse heraf.

3) Det kan være, at Danske Bank i sin helhed er blevet underlagt Nationalbanken mhp. afvikling - og aktionærer, bestyrelse og ledelse er erstattet ned til filialbestyrer.

Men jeg tror ikke på tekniske problemer og/eller vedligehold - den bortforklaring har været anvendt lidt for ofte.

summa summarum: Jeg ved det ikke - jeg noterer mig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503 Empty Nå så kom den op igen.....

Indlæg af Thomas Søn Jul 28, 2013 5:22 pm

Finanstilsynssiden altså........
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503 Empty Sv: Finanstilsynet søndag 28/7-13 Error 503

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum