Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Barfoed er sur

3 deltagere

Go down

Barfoed er sur Empty Barfoed er sur

Indlæg af Thomas Tirs Maj 28, 2013 10:25 pm

over at nu gider Folketinget heller ikke hans platte reklamer for Danske Bank.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Barfoed er sur Empty Sv: Barfoed er sur

Indlæg af Jomsviking Ons Maj 29, 2013 10:49 am

Parti-diktaturet, viser sit grimme ansigt igen.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Barfoed er sur Empty Sv: Barfoed er sur

Indlæg af Thomas Ons Maj 29, 2013 11:04 am

Jomsviking skrev:Parti-diktaturet, viser sit grimme ansigt igen.

Man vil prøve at forhindre Enhedslisten og Dansk Folkeparti i at filibustre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Barfoed er sur Empty Sv: Barfoed er sur

Indlæg af Jomsviking Ons Maj 29, 2013 11:21 am

Jeg synes mere at det ligner, at magthaver og næste magthaver tildeler sig selv privilegier. Lige som med offentlighedsloven.

Det er jo ikke overraskende at både kongen og kronprinsen begge går ind for en styrkelse af kongemagten....

Hvilket leder mig frem til den grundlæggende forfatningsmæssige svaghed i Danmark: Sammenblandingen af den lovgivende og den udøvende magt. Når denne er én, som i DKs tilfælde, kan det jo ikke overraske nogen at lovgiver giver love til fordel for udøver, eller rettere sig selv - det er kun menneskeligt.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Barfoed er sur Empty Sv: Barfoed er sur

Indlæg af Thomas Ons Maj 29, 2013 12:20 pm

Jomsviking skrev:Jeg synes mere at det ligner, at magthaver og næste magthaver tildeler sig selv privilegier. Lige som med offentlighedsloven.

Det er jo ikke overraskende at både kongen og kronprinsen begge går ind for en styrkelse af kongemagten....

Hvilket leder mig frem til den grundlæggende forfatningsmæssige svaghed i Danmark: Sammenblandingen af den lovgivende og den udøvende magt. Når denne er én, som i DKs tilfælde, kan det jo ikke overraske nogen at lovgiver giver love til fordel for udøver, eller rettere sig selv - det er kun menneskeligt.

Det er da helt klart, at det principielt er uheldigt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Barfoed er sur Empty Sv: Barfoed er sur

Indlæg af clb Ons Maj 29, 2013 2:38 pm

Jomsviking skrev:Jeg synes mere at det ligner, at magthaver og næste magthaver tildeler sig selv privilegier. Lige som med offentlighedsloven.

Det er da bare forbi at soc. dem. er drøn frustrerede over at der ikke kommer et pip fra Lars Lykke i den politiske debat. Mens Lars L. holder hovedet i jorden som en anden struds, så flygter vælgerne fra soc. dem. Det må konkluderes at være en meget succesfuld strategi. Derfor vil de nu tvinge ham på managen og bekende kulør.
clb
clb

Antal indlæg : 64
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Barfoed er sur Empty Sv: Barfoed er sur

Indlæg af Thomas Ons Maj 29, 2013 6:38 pm

clb skrev:
Jomsviking skrev:Jeg synes mere at det ligner, at magthaver og næste magthaver tildeler sig selv privilegier. Lige som med offentlighedsloven.

Det er da bare forbi at soc. dem. er drøn frustrerede over at der ikke kommer et pip fra Lars Lykke i den politiske debat. Mens Lars L. holder hovedet i jorden som en anden struds, så flygter vælgerne fra soc. dem. Det må konkluderes at være en meget succesfuld strategi. Derfor vil de nu tvinge ham på managen og bekende kulør.
Lige præcis. Løkke er jo ikke dum.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Barfoed er sur Empty Sv: Barfoed er sur

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum