Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bondam forlader de Radikale

Go down

Bondam forlader de Radikale Empty Bondam forlader de Radikale

Indlæg af Thomas Fre Apr 05, 2013 2:24 am

Se den forstår jeg ikke.

Der tegner sig i mønster - og jeg kan ikke fordrage mønstre. F.eks. har jeg aldrig stribet slips på til en ternet skjorte.

Amnitzbøl, Elbæk og nu Bondam - forlader de radikale. Lad være, at SF havde deres "Børnebande" men de radikale har/havde åbenbart deres "Bøssebande".

Jeg fornemmer Vestager bag dette: Der er en egen brutalitet i de udmeldelser. Ikke nok med, at de ikke har hverv mere; men de skal HELT ud af de radikale. At Vestager så aldrig har været fornøjet med et kompromis med Dansk Folkeparti om en borgmesterpost i København - det tror jeg nok man kan regne med.

Timingen? Jamen - hvorfor nu? Loft har lige vidnet:
Loft undsiger Trolex Hvad har - om noget - "Bøssebanden" med Kinnock og statsministerens skattesag at gøre?
Jeg kan heller ikke lide sammenfald - f.eks. hvis striber og tern begge er gangrænlilla og pestgul.

Men hvad har Sverrig med det her at gøre???

Udover at Sverrig altid står bag alt lusket og smudsigt!
Var Hans Kunglika Höghastikhets i en ærlig vildfarelse - hans erkendt svage intellekt blev udnyttet!

For flere saftige og uvederhæftige rygter og spekulationer - læs her på kanalen.

Og hvad har det med Anette Vilhelmsens fortsatte regeringsdeltagelse på den anden side af et valg, at gøre? Udover at både Bondam og Vilhelmsen er sjusket barberet - og at Holger K burde være det!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34066
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum