Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET

3 deltagere

Go down

Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET Empty Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET

Indlæg af Gorrion Fre Feb 08, 2013 6:00 pm

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/02/08/111915.htm

Så skal PET håbe at det ikke bliver brugt imod dem selv.....
Noget kunne tyde på at de har nogle rigtig ubehagelige lig i lasten!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET Empty Tjaa

Indlæg af Thomas Fre Feb 08, 2013 8:43 pm

Gorrion skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/02/08/111915.htm

Så skal PET håbe at det ikke bliver brugt imod dem selv.....
Noget kunne tyde på at de har nogle rigtig ubehagelige lig i lasten!

Skal det nu være forbudt at politifolk bliver klogere af at læse økonomidebatten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET Empty Sv: Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET

Indlæg af Gorrion Lør Feb 09, 2013 9:19 am

Thomas skrev:
Gorrion skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/02/08/111915.htm

Så skal PET håbe at det ikke bliver brugt imod dem selv.....
Noget kunne tyde på at de har nogle rigtig ubehagelige lig i lasten!

Skal det nu være forbudt at politifolk bliver klogere af at læse økonomidebatten.

Nej absolut ikke, der er intet af det jeg siger her på debatten, som jeg ikke står 100% bag!.

Det gælder også i samfundsdebatten, og i hvad jeg agter at gøre hvis jeg feks oplevede et overfald i en bus som for nyligt var aktuelt.....
Sådan er det.

Jeg tror faktsik, at hvis der sidder nogle der er ansat af ordensmagten, eller ligefrem jurister og læser med....så har de fået nogle rigtig gode guldkorn herinde, og ligeledes på boligdebatten førhen....


Hvilket får mig til at hive denne frem.

89-årig landmand i fængsel for at rense sin egen tagrende
http://www.b.dk/nationalt/89-aarig-landmand-i-faengsel-for-at-rense-sin-egen-tagrende

Tænk engang....at en mand som gør sin gode pligt...og jeg giver ham ret...hvis det er beskrevet som han siger, så har han stået meget sikkert, og helt uden fare...både for ham selv og andre.
Altimens bankdiriktøre, finanstopfolk og politiske ledere begår så kriminelle handlinger at det dokumenteret påføre nationen/nationer enorme økonomiske og landskadelige konsekvenser, og ovenikøbet føre mennesker ud i så sociale deroutes at døden (selvmord) oftere og oftere er løsningen...
De får i stedet enorme lønninger, og bonuser.

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET Empty Sv: Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET

Indlæg af doctor Lør Feb 09, 2013 10:58 am

Alt hvad vi skrev og har skrevet på Boliga og nu økonomidebatten, og som var højst brandfarligt i de første år, viste sig jo at være sandt, og idag er den viden, den samfundsudvikling vi forudså, og det opgør med mange fasttømrede forestillinger jo bare sandheden.

En sandhed som nu påvirker hver enkelt dansker hver vågent minut i hverdagen og vil gøre det i mange år fremover.

"Største økonomiske krise siden Anden Verdenskrig" tråden var nok det mest værdifulde indspark i samfundsdebatten siden - jaaaah- Anden Verdenskrig.

Idag gør det således ikke længere noget, at PET, Politiet, journalister og andre inflydelsesrige personer ved hvem jeg er og hvad jeg har skrevet.
Jeg anser det kun for et "adelsmærke".

Til gengæld ville det forstyrre mit arbejde en hel del, hvis jeg skulle være en offentlig person - så derfor skriver jeg fortsat anonymt.

Vi har absolut intet at være bekymrede for i den henseende.
Det er muligt at vi har mange fjender - men som et højststående familiemedlem sagde til mig, da jeg ytrede bekymring for at kunne skade hans karriere:

Vi har ytringsfrihed.

Iøvrigt var der kun hovedrysten og foragt ove,r at jeg skrev anonymt.

(Han vidste dog ikke hvad jeg skrev)
som Gorrion ved, så var jeg i de første år mere nervøs for at kriminelle elementer tilknyttet ...... skulle få lyst til at true mig til tavshed.
DER var nogle oplevelser som personer med tendens til paranoid tolkning let kunne have ladet sig styre af.


doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET Empty Sv: Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET

Indlæg af Thomas Lør Feb 09, 2013 3:11 pm

doctor skrev:Alt hvad vi skrev og har skrevet på Boliga og nu økonomidebatten, og som var højst brandfarligt i de første år, viste sig jo at være sandt, og idag er den viden, den samfundsudvikling vi forudså, og det opgør med mange fasttømrede forestillinger jo bare sandheden.

En sandhed som nu påvirker hver enkelt dansker hver vågent minut i hverdagen og vil gøre det i mange år fremover.

"Største økonomiske krise siden Anden Verdenskrig" tråden var nok det mest værdifulde indspark i samfundsdebatten siden - jaaaah- Anden Verdenskrig.

Idag gør det således ikke længere noget, at PET, Politiet, journalister og andre inflydelsesrige personer ved hvem jeg er og hvad jeg har skrevet.
Jeg anser det kun for et "adelsmærke".

Til gengæld ville det forstyrre mit arbejde en hel del, hvis jeg skulle være en offentlig person - så derfor skriver jeg fortsat anonymt.

Vi har absolut intet at være bekymrede for i den henseende.
Det er muligt at vi har mange fjender - men som et højststående familiemedlem sagde til mig, da jeg ytrede bekymring for at kunne skade hans karriere:

Vi har ytringsfrihed.

Iøvrigt var der kun hovedrysten og foragt ove,r at jeg skrev anonymt.

(Han vidste dog ikke hvad jeg skrev)
som Gorrion ved, så var jeg i de første år mere nervøs for at kriminelle elementer tilknyttet ...... skulle få lyst til at true mig til tavshed.
DER var nogle oplevelser som personer med tendens til paranoid tolkning let kunne have ladet sig styre af.


1) Nu er der vel ikke nogen herinde, der skriver i berigelseshensigt - jooo, en klakør eller to - men ellers?
Ja så er der noget man har misforstået...

2) En karriere kan skades; men det afhænger af hvem mæcenen er. Der er jo mange hvis bankkarriere lider skade af sund fornuft. Det er lidt som at blive sat af Brøndbys førstehold. Er det en kvalificeret kritik?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34101
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET Empty Sv: Overvågning: Alt hvad du laver på nettet bliver gemt til politiet og PET

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum