Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Britisk regering advarer bankerne

2 deltagere

Go down

Britisk regering advarer bankerne Empty Britisk regering advarer bankerne

Indlæg af Gorrion Ons Feb 06, 2013 6:48 pm

http://finans.borsen.dk/artikel/1/251152/britisk_regering_advarer_bankerne.html

Det er ikke nok, hvis det står til mig....

Der er stribevis af finanstopfolk i flere lande der skal have hårde straffe.

Der skal rettes enorme økonomiske krav imod dem, både i form af erstatning og bøde, og derudover skal de have lange ubetinget fængselsstraffe.

De sidder og griner deres røv i laser pt, imens samfundet og skatteydere må skure og skrabe for at gøre rent efter dem...med store samfundsmæssige konsekvenser til følge.
Der er ligeledes en række "især tidligere" politiske ledere der burde en tur i den varme stol!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Britisk regering advarer bankerne Empty Schaüble advarer ikke!

Indlæg af Thomas Ons Feb 06, 2013 7:20 pm

Gorrion skrev:http://finans.borsen.dk/artikel/1/251152/britisk_regering_advarer_bankerne.html

Det er ikke nok, hvis det står til mig....

Der er stribevis af finanstopfolk i flere lande der skal have hårde straffe.

Der skal rettes enorme økonomiske krav imod dem, både i form af erstatning og bøde, og derudover skal de have lange ubetinget fængselsstraffe.

De sidder og griner deres røv i laser pt, imens samfundet og skatteydere må skure og skrabe for at gøre rent efter dem...med store samfundsmæssige konsekvenser til følge.
Der er ligeledes en række "især tidligere" politiske ledere der burde en tur i den varme stol!

Hier wird mit erbarmungsloser Rücksichtlosigket durchgegriffen!

Nu må man bare håbe, at snotaberne i Bundesrat ikke igen bare trækker sagen i langdrag.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum