Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Betjente slipper for straf for telefonaflytning

2 deltagere

Go down

Betjente slipper for straf for telefonaflytning Empty Betjente slipper for straf for telefonaflytning

Indlæg af Gorrion Tors Dec 27, 2012 2:22 pm

http://www.b.dk/nationalt/betjente-slipper-for-straf-for-telefonaflytning

Helt ærligt.....
Nåå...det er måske tidligere bankdirektører der er blevet ansat?

GUD....ej altså....jeg vidste ikke at der var parkering forbudt....her tag du bare parkeringsbøden tilbage...sådan tak, tak. Idea

Skal der være lys på cyklen når det er mørkt? hvorfor det, der er da rigeligt med gadelys......det vidste jeg altså ikk...altså Embarassed

Nå, er det forbudt at tisse op af hjørnet på husmuren....jamen det har jeg da altid gjort....det vidste jeg ikke var ulovligt.

Hva siger du....må et knivblad ikke være over 7cm hvis man har den på sig på offentlige gade og vej...det vidste jeg altså ikke...NÅ


osv osv.....
Det bliver nemt i fremtiden at frasige sig en bøde/straf
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Betjente slipper for straf for telefonaflytning Empty Sv: Betjente slipper for straf for telefonaflytning

Indlæg af Thomas Fre Dec 28, 2012 12:51 am

Gorrion skrev:http://www.b.dk/nationalt/betjente-slipper-for-straf-for-telefonaflytning

Helt ærligt.....
Nåå...det er måske tidligere bankdirektører der er blevet ansat?

GUD....ej altså....jeg vidste ikke at der var parkering forbudt....her tag du bare parkeringsbøden tilbage...sådan tak, tak. Idea

Skal der være lys på cyklen når det er mørkt? hvorfor det, der er da rigeligt med gadelys......det vidste jeg altså ikk...altså Embarassed

Nå, er det forbudt at tisse op af hjørnet på husmuren....jamen det har jeg da altid gjort....det vidste jeg ikke var ulovligt.

Hva siger du....må et knivblad ikke være over 7cm hvis man har den på sig på offentlige gade og vej...det vidste jeg altså ikke...NÅ


osv osv.....
Det bliver nemt i fremtiden at frasige sig en bøde/straf
Du har ret så langt, at denne forklaring stinker af en bortforklaring: Reelt er der nok mere bagved end den gode advokat ønsker, at der bliver gravet i!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum