Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

realkredit crash aflyst

5 deltagere

Go down

realkredit crash aflyst Empty realkredit crash aflyst

Indlæg af moniulven Man Nov 19, 2012 11:11 am

når, noget tyder på at udlandet ikke mener at reallen står foran et crash grundet flextumperne. de har ligefrem aflyst statsbankerotten

http://epn.dk/brancher/finans/realkredit/article4913323.ece

moniulven

Antal indlæg : 126
Join date : 18/08/11

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af wh Man Nov 19, 2012 12:03 pm

Så opfinder Thomas, KlogeÅge og de andre der er logget på herinde døgnet rundt og samtidigt sidder og trykker F5 på BD's hovedside mindst 2 gange i minuttet nok en ny virkelighed. Præcis ligesom Thomas fantaserer rundt med platugle-handler for ejerlejlighederne fordi både priser og antallet af handler her jo stiger i øjeblikket. Hvad mon han finder på når villaerne også langsomt begynder at stige i pris? Razz

Jeg ser frem til refinansieringen om ikke andet da jeg har valgt at skifte fra F1 til F5 her fra nytår. Indtil videre tyder de næste 5 år på: Lav ydelse der er kendt indtil 2018, minimal rente på niveau med F1 i 2012 og et maksimalt afdrag på hovedstolen. Ja, så er det jo svært at være utilfreds.

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af Thomas Man Nov 19, 2012 12:13 pm

wh skrev:Så opfinder Thomas, KlogeÅge og de andre der er logget på herinde døgnet rundt og samtidigt sidder og trykker F5 på BD's hovedside mindst 2 gange i minuttet nok en ny virkelighed. Præcis ligesom Thomas fantaserer rundt med platugle-handler for ejerlejlighederne fordi både priser og antallet af handler her jo stiger i øjeblikket. Hvad mon han finder på når villaerne også langsomt begynder at stige i pris? Razz

Jeg ser frem til refinansieringen om ikke andet da jeg har valgt at skifte fra F1 til F5 her fra nytår. Indtil videre tyder de næste 5 år på: Lav ydelse der er kendt indtil 2018, minimal rente på niveau med F1 i 2012 og et maksimalt afdrag på hovedstolen. Ja, så er det jo svært at være utilfreds.

Ja, og Du er det ærligste menneske på jorden?
Du er fuld af løgn, så hvad du nu siger, det er så upålideligt, at det ikke nødvendigvis er urigtigt. Dig betale afdrag HA!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af wh Man Nov 19, 2012 12:21 pm

Du er nu så nuttet når du bliver sur Thomas Basketball

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Som jeg også har redegjort for

Indlæg af wh Man Nov 19, 2012 12:46 pm

og som der sjovt nok er radiotavshed omkring herinde

http://www.business.dk/finans/banker-svulmer-af-penge-0

"Sådan lyder det nu fra en række af de mere konservative banker, som oplever, at kunderne betaler så hurtigt af på deres lån, at det bliver stadig sværere at fastholde bankens forretningsomfang og indtjening"

Så "flextumperne" kan ikke betale?

"I Lån & Spar Bank er problematikken klar. Mens udlånet i årets første ni måneder er vokset med 275 mio. kr., så har indlånsvæksten siden årsskiftet været omkring fire gange så stor. Næsten 1,2 mia. kr. har i perioden hobet sig op i banken, der i forvejen har et massivt indlånsoverskud"

Ja, som jeg også har nævnt tidligere så er indlånene i de danske banker på et all-time high. En lav flexrente kombineret med en krise har altså resulteret i:

1) En lavere samlet gæld
2) En massiv opsparing i frie midler

Så "flextumperne" kan ikke betale??

Thomas ytringer virker mere og mere desperate og virkelighedsfjerne og minder mig efterhånden om en vis Fører i 1945 der rykkede rundt med imaginære militære enheder.

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af klogeaage 35 Man Nov 19, 2012 12:53 pm

wh skrev:Så opfinder Thomas, KlogeÅge og de andre der er logget på herinde døgnet rundt og samtidigt sidder og trykker F5 på BD's hovedside mindst 2 gange i minuttet nok en ny virkelighed. Præcis ligesom Thomas fantaserer rundt med platugle-handler for ejerlejlighederne fordi både priser og antallet af handler her jo stiger i øjeblikket. Hvad mon han finder på når villaerne også langsomt begynder at stige i pris? Razz

Jeg ser frem til refinansieringen om ikke andet da jeg har valgt at skifte fra F1 til F5 her fra nytår. Indtil videre tyder de næste 5 år på: Lav ydelse der er kendt indtil 2018, minimal rente på niveau med F1 i 2012 og et maksimalt afdrag på hovedstolen. Ja, så er det jo svært at være utilfreds.

Et kneb der bliver brugt af banker ved skilsmisse ,sygdom og arbejdsløshed.
Er det på din banks bekymrende foranledning at Du skal parkeres de næste 5 år,hvilke af to ovennævnte er dit problem , da konen med garanti er rendt skrigende ud over markerne Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af wh Man Nov 19, 2012 1:09 pm

Næ TågeAage, det er det såmænd ikke. Når man kan se frem til en ydelse i 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 der ligger på niveau med ydelsen i 2012 så er valget slet ikke så svært

http://totalkredit.dk/?js=t#?action=page&pageId=614&_suid=1353319119871044077706528325966

http://epn.dk/privat/bolig/priser/article4901633.ece

"F3- og F5-lånene opsuger således omkring 90 procent af bevægelsen væk fra F1-lånene inden Realkredit Danmarks såkaldte refinansieringsauktion, hvor låntagerne skal have fastsat ny rente"

Ja, så dine feberfantasier om at manøvren bliver brugt ved skilsmisse, sygdom og arbejdsløshed forbliver jo nok præcis feberfantasier. Ja altså, medmindre du kan sandsynliggøre at 90% af F1-lånerne der skifter til F3 eller F5 er blevet ramt af voldsomme indkomstnedgange?! Nå nej... det kan du jo ikke... jocolor

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af klogeaage 35 Man Nov 19, 2012 1:21 pm

wh skrev:Næ TågeAage, det er det såmænd ikke. Når man kan se frem til en ydelse i 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 der ligger på niveau med ydelsen i 2012 så er valget slet ikke så svært

http://totalkredit.dk/?js=t#?action=page&pageId=614&_suid=1353319119871044077706528325966

http://epn.dk/privat/bolig/priser/article4901633.ece

"F3- og F5-lånene opsuger således omkring 90 procent af bevægelsen væk fra F1-lånene inden Realkredit Danmarks såkaldte refinansieringsauktion, hvor låntagerne skal have fastsat ny rente"

Ja, så dine feberfantasier om at manøvren bliver brugt ved skilsmisse, sygdom og arbejdsløshed forbliver jo nok præcis feberfantasier. Ja altså, medmindre du kan sandsynliggøre at 90% af F1-lånerne der skifter til F3 eller F5 er blevet ramt af voldsomme indkomstnedgange?! Nå nej... det kan du jo ikke... jocolor

Sjovt Du afslutter indlæg med dit signatur : narrehat Razz


Der er årligt ca 15.000 skilsmisser i Dk, sygdom rammer alle,arbejdspladserne forsvinder som Du nok kender alt til.

Derfor sendes man over i F5,så bolig kan bibeholdes ,hvis bare man gider at sanke flasker

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af wh Man Nov 19, 2012 1:36 pm

Bruttoledigheden i september (seneste tilgængelige tal) var på 150.895 personer. Samme måned 2011 var tallet på 148.661 personer.

Altså en stigning på 2234 personer svarende til 1,5%. Nok ikke lige det der gør den helt store forskel vel?

Antallet af skilsmisser ligger nogenlunde stabilt:

2008: 14.695
2009: 14.940
2010: 14.460
2011: 14.484

Ingen tal endnu for 2012, men du har måske nogle tal du kan dele med os nu da du selv bragte emnet på banen? Det vil jeg da se frem til Smile

Facit: Ingen af dine argumenter kan underbygges af data fra virkeligheden, men det er jo ikke noget nyt

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af Gorrion Man Nov 19, 2012 1:47 pm

Jeg har før pointeret at wh er dum som et bræt....det gentager jeg gerne.
Selvfølgelig er der stadig ingen slinger i valsen med at sælge de danske realkredit obligationer.
De bagvedliggende garantier forsikre investore med 100% dækning i endnu "vistnok ca 16 måneder endnu".
Men faktum er at danmark betræder dørmåtten til sin egen version af en subprime krise, og til den tid (indledningvis okt/nov 2013) må vi så se hvordan det ser ud.
Herfra og minimum 5 år frem vil modbydelighederne blot tiltage, og jeg vil ikke blive forbavset hvis skatteyderne endnu engang skal på banen....hvis der overhovedet er penge nok til den tid.

Disse tåbelige jubelscenarier om at obligationsserier går som varmt brød til små renter giver jeg INTET for, med den bagvedliggende makropolitik, som nærmest ligner et tagselvbord og slaraffenland for store dele af finansverdenen og investore...alt imens den virkelige økonomi ude i de små hjem kun til nød hænger sammen, selvom der ikke afdrages, og at man ovenikøbet i et underdrejet marked fortsat ser en realkredit gæld der er steget 125 mia siden 2009....for at holde et desideret kollaps for døren...en uundgåelighed der bliver nød til at komme uanset!.
Det er altid noget at der umiddelbart er mindre gæld til bankerne i omegenen af 23 mia.....om det er efterlønspenge der er brugt fornuftigt på at indløse dyr bankgæld er jeg ikke helt sikker på...men man kan da håbe.

Hvis investorene tror at danske realkredit obligationer med kortere løbetid er "såkaldt" sikkerhavn....så bør de lige se efter en ekstra gang...for tro mig...rotterne er gået i redningsbådene.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af Thomas Man Nov 19, 2012 1:58 pm

klogeaage 35 skrev:

Derfor sendes man over i F5,så bolig kan bibeholdes ,hvis bare man gider at sanke flasker

'
Nu får vi se hvor meget reelt, der kommer over i F5; men det er givet, at balladen omkring de årlige refinansieringer ikke kan tolereres.
Vi ser i disse dage, hvordan pensionskasserne blankt nægter at lege med mere: Indlånet på indskudsbeviser steg jo i torsdags med 50 mia.

Problemet ligger ikke længere hos boligejerne: Det ligger hos kreditforeningerne! Vi så i 3. kvartal at indlånet i realkreditten steg fra 600 mia. til 670 mia. Det er sandsynligvis nogle af de penge, som er kommet ind på indskudsbeviser i Nationalbanken.

Nu ved vi ikke, hvor meget, der rent faktisk kommer over på F5; men uanset det, så er der et finansieringsbehov på 6-700 mia. som skal dækkes. Her er man nok naiv fra kridternes side, hvis man tror at pensionsselskaberne bare vil forære dem kredit. Vi kan meget let komme i den situation at Nationalbankens udlånsrente stiger og indlånsrenten falder - samtidig.

Det helt store problem er, at Nationalbanken ikke vil yde kredit til kreditforeningerne med sikkerhed i egne obligationer. Nu skal man have overstået 2012 uden sammenbrud, så må den nye Nationalbankdirektør se på sagen.
Jeg ved ikke, hvad han har tænkt sig at gøre, for et eller andet skal der gøres. Nu parkerer man så lån optaget efter 2007 i F5; men de tidligere vil løbende give problemer fordi der skal til at afdrages. Nu taler vi så ikke afdrag på et 30 årigt lån mere; men et 20 årigt.

Men rigtigt, man har sparket problemet lidt længere ned ad vejen - vi får se hvor hårdt dåsen er ramt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af Thomas Man Nov 19, 2012 2:47 pm

Gorrion skrev:Jeg har før pointeret at wh er dum som et bræt....det gentager jeg gerne.
Selvfølgelig er der stadig ingen slinger i valsen med at sælge de danske realkredit obligationer.
De bagvedliggende garantier forsikre investore med 100% dækning i endnu "vistnok ca 16 måneder endnu".
Men faktum er at danmark betræder dørmåtten til sin egen version af en subprime krise, og til den tid (indledningvis okt/nov 2013) må vi så se hvordan det ser ud.
Herfra og minimum 5 år frem vil modbydelighederne blot tiltage, og jeg vil ikke blive forbavset hvis skatteyderne endnu engang skal på banen....hvis der overhovedet er penge nok til den tid.

Disse tåbelige jubelscenarier om at obligationsserier går som varmt brød til små renter giver jeg INTET for, med den bagvedliggende makropolitik, som nærmest ligner et tagselvbord og slaraffenland for store dele af finansverdenen og investore...alt imens den virkelige økonomi ude i de små hjem kun til nød hænger sammen, selvom der ikke afdrages, og at man ovenikøbet i et underdrejet marked fortsat ser en realkredit gæld der er steget 125 mia siden 2009....for at holde et desideret kollaps for døren...en uundgåelighed der bliver nød til at komme uanset!.
Det er altid noget at der umiddelbart er mindre gæld til bankerne i omegenen af 23 mia.....om det er efterlønspenge der er brugt fornuftigt på at indløse dyr bankgæld er jeg ikke helt sikker på...men man kan da håbe.

Hvis investorene tror at danske realkredit obligationer med kortere løbetid er "såkaldt" sikkerhavn....så bør de lige se efter en ekstra gang...for tro mig...rotterne er gået i redningsbådene.

Du kan overbevise Dig om at investorerne IKKE anser realkreditten for en sikker havn ved at se på renten på statsobligationer.

Jeg tror det problem, man rent faktisk slås med lige i øjeblikket er ved en statslig overtagelse: Hvor megen egenkapital kan man hive ud til dækning af tab? Det er såmænd det mindste problem - problemet er hvordan bankerne ser ud efter operationen?
Danske Bank har jo for vane at tælle RD's egenkapital med i Danske Banks og omvendt: Det går ikke hvis de to bliver skilt ad i en nationalisering. Samtidig skal man jo også have tømt nogle fonde: Realdania Fonden f.eks.
Det bliver en variant af Finansiel Stabilitet - problemet er at Finansiel Stabilitet har sine problemer med overhovedet at finde adresserne på provinsbanker i konkurs.

At ECB træder hjælpende til skal man ikke forvente, specielt ikke efter Jens Weidmann har ytret betænkelighed ved om, der er penge bag et overnationalt Europæisk Finanstilsyn.

Det næste problem bliver, at man med pusten og stønnen - og ikke ringe mængder fantasi og kvajelak - har "stabiliseret" huspriserne. Vi så i Spanien, hvor hurtigt sådan en stabilisering kan skride når stiverne er elektrikkerrør holdt sammen med tape - i regnvejr. Betegnende nok er der ikke offentliggjort danske tal for 3 kvartal, hvilket er sket for Sverrig og England, hvor der er "godt" nyt.
Så mon ikke 3 kvartal 2012 nok ikke helt lever op til forhåbningerne?

På sigt bliver det svært at holde stabile priser p.gr.a. overbyggeri og dødsfald.

Pengene er skam til stede i en beskatning af pensionerne: Vi kan allerede se det på ændringen
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Græske boligtal er i øvrigt også kommet

Indlæg af Thomas Man Nov 19, 2012 3:36 pm

Post-diluvisk index svagt accelererende fald.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af wh Man Nov 19, 2012 4:06 pm

Gorrion skrev:Men faktum er at danmark betræder dørmåtten til sin egen version af en subprime krise, og til den tid (indledningvis okt/nov 2013) må vi så se hvordan det ser ud.
Herfra og minimum 5 år frem vil modbydelighederne blot tiltage, og jeg vil ikke blive forbavset hvis skatteyderne endnu engang skal på banen....hvis der overhovedet er penge nok til den tid.

Jeg glæder mig som et lille barn til næste år for så ser vi hvad der bliver af dine forudsigelser Smile Og tro mig: Jeg vil ikke være sen til at henvise til hvem der så vil være

Gorrion skrev:dum som et bræt

I mellemtiden kan nye læsere så studere din store viden vedrørende andre "luftige udtalelser" Razz

https://oekonomidebatten.danskforum.net/t2282-se-bilen-der-krer-pa-ren-luft

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Nu så jeg, at der var Nordea

Indlæg af Thomas Man Nov 19, 2012 4:48 pm

OK.

Det er så Nordea, der køber sine egne realkreditter på længere løbetid. Dermed skal der afdrages på bankboliglånet.

Nordea skal nemlig ud af landet, hvorfor de bliver nød til at garantere for flextumpernes lån oven i realkreditlånet: Derfor skal banklånet betales ud, men realkreditlånet forblive rentefrit. Sagen er at det er for at slippe ud af Danmark uden afskrivninger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af Gorrion Man Nov 19, 2012 5:48 pm

wh skrev:
Gorrion skrev:Men faktum er at danmark betræder dørmåtten til sin egen version af en subprime krise, og til den tid (indledningvis okt/nov 2013) må vi så se hvordan det ser ud.
Herfra og minimum 5 år frem vil modbydelighederne blot tiltage, og jeg vil ikke blive forbavset hvis skatteyderne endnu engang skal på banen....hvis der overhovedet er penge nok til den tid.

Jeg glæder mig som et lille barn til næste år for så ser vi hvad der bliver af dine forudsigelser Smile Og tro mig: Jeg vil ikke være sen til at henvise til hvem der så vil være

Gorrion skrev:dum som et bræt

I mellemtiden kan nye læsere så studere din store viden vedrørende andre "luftige udtalelser" Razz

https://oekonomidebatten.danskforum.net/t2282-se-bilen-der-krer-pa-ren-luft

Tak for linket, og jeg er bestemt ikke af en ny mening på den front.
En taber som dig, et uvidne fjols, ovenikøbet så ubegavet at det løber, og blot endnu et multinick fra boligdebatten som jeg har tværet ud flere gange tidligere.

Jeg har da vist flere skarpe knive i skuffen end de fleste, det har jeg vist bevist flere gange.
Jeg er fortaler for enhver form for udvikling der kan begrænse udledningen fra disel og benzin drevet motor, også selvom de kommer lidt til kort i præstationen, så længe det kan afhjælp et område af samfundet som er dybt belastet af unødvændig energispild....og hvis der er noget der er enegispild er det Diselbiler og benzinbiler i storbyer...for slet ikke at tale om forureningen.
Jeg er også stor fortaler for elbilen, og jeg har også tidligere linket til et indslag om elbilens muligheder, men tror altså det var på den gamle debat.

Det primære mål må være at disse transportmidler optankes via instalationer der i forvejen får energi fra feks vindmøller, vandkraft, eller solenergi...ergo er der intet at tabe og alt at vinde...bortset fra den etablerede industri der absolut ikke har nogen interesse at denne højpotentielle inovation.

Wh for mig fremstår du som et uvidende fjols, med et stort omfang af taber mentalitet.

Det skal du ovenikøbet få med en venlig hilsen, og helt uden værditab!
Gorrion.

Hermed gentaget ....og gentaget!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af Thomas Man Nov 19, 2012 10:31 pm

Gorrion skrev:
Det skal du ovenikøbet få med en venlig hilsen, og helt uden værditab!
Gorrion.

Hermed gentaget ....og gentaget![/quote]

Jeg tror Du har ret, det er den samme stil, som den professionelle bankklakør havde!

Noget andet er at netop den indgriben peger på hvordan man har tænkt sig at gribe realkreditten an.

Nøglen ligger under måtten hos Nordea.

Jeg har set den ene postering; men IKKE modposteringen!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af klogeaage 35 Fre Nov 23, 2012 12:43 am

wh skrev:Så opfinder Thomas, KlogeÅge og de andre der er logget på herinde døgnet rundt og samtidigt sidder og trykker F5 på BD's hovedside mindst 2 gange i minuttet nok en ny virkelighed. Præcis ligesom Thomas fantaserer rundt med platugle-handler for ejerlejlighederne fordi både priser og antallet af handler her jo stiger i øjeblikket. Hvad mon han finder på når villaerne også langsomt begynder at stige i pris? Razz

Jeg ser frem til refinansieringen om ikke andet da jeg har valgt at skifte fra F1 til F5 her fra nytår. Indtil videre tyder de næste 5 år på: Lav ydelse der er kendt indtil 2018, minimal rente på niveau med F1 i 2012 og et maksimalt afdrag på hovedstolen. Ja, så er det jo svært at være utilfreds.

Dit had til anonyme nicks og barnlige skrivefejl , underbygget med dine evige fejlslutninger orker ingen at tage notits af insolvens andersens/wh Razz
Nu er Du igen udstillet som multinicks inde hos lillesøster som billig2000.
Bolig mæææææhler forretningen kører tydeligvis skidt.

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af Thomas Fre Nov 23, 2012 1:36 am

klogeaage 35 skrev:
wh skrev:Så opfinder Thomas, KlogeÅge og de andre der er logget på herinde døgnet rundt og samtidigt sidder og trykker F5 på BD's hovedside mindst 2 gange i minuttet nok en ny virkelighed. Præcis ligesom Thomas fantaserer rundt med platugle-handler for ejerlejlighederne fordi både priser og antallet af handler her jo stiger i øjeblikket. Hvad mon han finder på når villaerne også langsomt begynder at stige i pris? Razz

Jeg ser frem til refinansieringen om ikke andet da jeg har valgt at skifte fra F1 til F5 her fra nytår. Indtil videre tyder de næste 5 år på: Lav ydelse der er kendt indtil 2018, minimal rente på niveau med F1 i 2012 og et maksimalt afdrag på hovedstolen. Ja, så er det jo svært at være utilfreds.

Dit had til anonyme nicks og barnlige skrivefejl , underbygget med dine evige fejlslutninger orker ingen at tage notits af insolvens andersens/wh Razz
Nu er Du igen udstillet som multinicks inde hos lillesøster som billig2000.
Bolig mæææææhler forretningen kører tydeligvis skidt.

Det er Danske Bank - dette her er med rimelig sandsynlighed Nordea, der skal skrubbe ud af landet - eller har man metoder til at få det til at gøre ondt. Både Schur og Wallenberg var tilsyneladende enige - så det er nok ikke SEB, der er problemet i relation til SAS.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

realkredit crash aflyst Empty Sv: realkredit crash aflyst

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum