Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvem ville skade Thorning?

2 deltagere

Go down

Hvem ville skade Thorning? Empty Hvem ville skade Thorning?

Indlæg af Thomas Tors Nov 08, 2012 3:55 am

Trolex har villet spille smart?

Men er han den eneste? Jeg kan ikke frigøre mig fra at mistænke internt i Socialdemokratiet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem ville skade Thorning? Empty Der er godt fyldt i skeletskabet!

Indlæg af Thomas Tors Nov 08, 2012 7:39 pm

Thomas skrev:Trolex har villet spille smart?

Men er han den eneste? Jeg kan ikke frigøre mig fra at mistænke internt i Socialdemokratiet.
Nå så.....

Til sin store overraskelse viste det notat, som fagdirektør Ivar Nordland fiskede op fra et gammelt arkiv, en sag om Helle Thorning-Schmidts personlige skatteforhold i 1999-2000.

Lisbeth Rasmussen forklarede, at Helle Thorning med familie dengang var fraflyttet Danmark, og at hun ikke længere var skattepligtig til Danmark:

Den sag var dengang afgjort, fordi ”nogen” havde rejst spørgsmålet om beskatning af hendes vederlag.

”Resultatet var altså, at Helle Thorning ikke var skattepligtig i Danmark dengang, men ”nogen” i Socialdemokratiet mente åbenbart, at det skulle hun alligevel.

Det indebar, at Helle Thorning altså betalte skat i nogle år, uden at hun juridisk var forpligtet til det.”

Det er satans med embedsmænd, der ved at dække deres røv.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem ville skade Thorning? Empty Sv: Hvem ville skade Thorning?

Indlæg af Cirb Tors Nov 08, 2012 11:39 pm

Hvis du ender med at få ret i det var en socialdemokrat, giver jeg en fadbamse ved lejlighed. Måske to....

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Hvem ville skade Thorning? Empty Sv: Hvem ville skade Thorning?

Indlæg af Thomas Tors Nov 08, 2012 11:50 pm

Cirb skrev:Hvis du ender med at få ret i det var en socialdemokrat, giver jeg en fadbamse ved lejlighed. Måske to....

Mvh
Cirb

Vi får se.... eller gør vi?

Nu udelukker jeg ikke Trolex onde hensigter og onde vilje. Den klodsede adfærd borger for hans tossen rundt.

Men vi taler i hvert fald om at sagen er startet MEGET før AFR var i støbeskeen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem ville skade Thorning? Empty Sv: Hvem ville skade Thorning?

Indlæg af Cirb Fre Nov 09, 2012 12:11 am

Thomas skrev:
Cirb skrev:Hvis du ender med at få ret i det var en socialdemokrat, giver jeg en fadbamse ved lejlighed. Måske to....

Mvh
Cirb

Vi får se.... eller gør vi?

Nu udelukker jeg ikke Trolex onde hensigter og onde vilje. Den klodsede adfærd borger for hans tossen rundt.

Men vi taler i hvert fald om at sagen er startet MEGET før AFR var i støbeskeen.

Trolex er snotdum og ondsindet.
Spørgsmålet er hvor meget det er lykkedes ham at få Løkke, Carl Rove og Pinden fedtet ind i (med eller uden deres explicitte samtykke). Peter Loft og Arnfeldt er heller ikke dumme eller dårligt uddannede. Galt gik det dem alligevel.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Hvem ville skade Thorning? Empty Sv: Hvem ville skade Thorning?

Indlæg af Thomas Fre Nov 09, 2012 1:05 am

Cirb skrev:
Thomas skrev:
Cirb skrev:Hvis du ender med at få ret i det var en socialdemokrat, giver jeg en fadbamse ved lejlighed. Måske to....

Mvh
Cirb

Vi får se.... eller gør vi?

Nu udelukker jeg ikke Trolex onde hensigter og onde vilje. Den klodsede adfærd borger for hans tossen rundt.

Men vi taler i hvert fald om at sagen er startet MEGET før AFR var i støbeskeen.

Trolex er snotdum og ondsindet.
Spørgsmålet er hvor meget det er lykkedes ham at få Løkke, Carl Rove og Pinden fedtet ind i (med eller uden deres explicitte samtykke). Peter Loft og Arnfeldt er heller ikke dumme eller dårligt uddannede. Galt gik det dem alligevel.

Mvh
Cirb
Som de har droppet Trolex, så skulle de have en chance.

Kun ved at fremsætte forudsigelser, der kan være forkerte, bliver man klogere:

Bagklogskab

Det er vel nok den væsentligste grund til at jeg skriver - at det kunne tænkes at jeg tog fejl - ja, jeg véd - muligheden forekommer fjern.
Det har jeg altid sagt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem ville skade Thorning? Empty Nu forstår jeg ikke

Indlæg af Thomas Fre Dec 14, 2012 2:25 pm

Hvor det rygte ellers skulle stamme fra?

Skattemanden lyver med garanti ikke - hvorfor skulle han det?

Homo-oplysningen kom ikke fra Socialdemokraternes egen lejr, siger Frode Holm.

Hvor helvede skulle den ellers komme fra? Amnitzbøl??????
Uanset hvad, der er sandt eller ej, rygte eller ej - så tiltror jeg Kinnoch en langt bedre smag end det ....

Nøøø, det må komme inde fra Socialdemokratiet!

Mit bud er stadigvæk Anne Mette Meldgård/ Sass-Larsen
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem ville skade Thorning? Empty Ganske rigtigt: Lars Løkke hænger Trolex til tørre.

Indlæg af Thomas Fre Apr 19, 2013 7:46 pm

Nej, det har vi skam ikke snakket om.

Det tror jeg så han har - og på det kraftigste frarådet Trolex den vej frem. Det gider amatørpsykopaten Trolex så ikke høre efter - og må tage konsekvenserne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hvem ville skade Thorning? Empty Sv: Hvem ville skade Thorning?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum