Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Astrid har misforstået det hele!

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Thomas Lør Sep 29, 2012 5:48 pm

Snot dum tøs!

Det er statsministeren, der udpeger ministre - ikke partiformænd - og slet ikke i andre partier.
Som at komme i stiletter til traktor-pull i Brovst! Fuldstændig uden situationsfornemmelse.

Som landet ligger, så skal SF være glade, hvis de får lov til at blive i regeringen!

Med de udmeldinger, der foreligger fra Venstre, så kan Thorning fortsætte til næste ordinære valg uden SF, der kun er en dødvægt. Hun kan jo ikke stole på SF alligevel.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af dkguy66 Søn Sep 30, 2012 2:46 am

Beklager Thomas, men endnu engang viser du tydeligt at du ikke aner en kæft om hvordan politik fungerer reelt.

Naturligvis er det partiformanden/partilederen i FT, der udpeger de ministre, et parti har forhandlet sig frem til.

Vedkommende orienterer Statsministeren om, at man agter at udpege den og den til den og den ministerpost, som man nu har fået. Og der skal meget til at Statsministeren afviser en person fra et andet parti som minister.
Officielt er det Statsministerens ministre - og denne der udpeger disse, men reelt er det naturligvis formanden i de enkelte koalitionspartier der står for det.

Så Astrid Krag har naturligvis helt ret i at udtale sig som hun gør. Da det er formanden for SF der vil skulle sætte holdet. Og naturligvis efterfølgende orientere Statsministeren om de nye ministre.

Og tror du mig ikke, så overvej da lige hvorfor det ALTID er et parti's formand der ringer til en kommende minister og ikke statsministeren ?

Beklager, men fordi du har forstand på en ting, gør det dig dog ikke alvidende.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Thomas Søn Sep 30, 2012 5:20 am

dkguy66 skrev:Beklager Thomas, men endnu engang viser du tydeligt at du ikke aner en kæft om hvordan politik fungerer reelt.

Naturligvis er det partiformanden/partilederen i FT, der udpeger de ministre, et parti har forhandlet sig frem til.

Vedkommende orienterer Statsministeren om, at man agter at udpege den og den til den og den ministerpost, som man nu har fået. Og der skal meget til at Statsministeren afviser en person fra et andet parti som minister.
Officielt er det Statsministerens ministre - og denne der udpeger disse, men reelt er det naturligvis formanden i de enkelte koalitionspartier der står for det.

Så Astrid Krag har naturligvis helt ret i at udtale sig som hun gør. Da det er formanden for SF der vil skulle sætte holdet. Og naturligvis efterfølgende orientere Statsministeren om de nye ministre.

Og tror du mig ikke, så overvej da lige hvorfor det ALTID er et parti's formand der ringer til en kommende minister og ikke statsministeren ?

Beklager, men fordi du har forstand på en ting, gør det dig dog ikke alvidende.

Det er vist Dig, der ikke er orienteret i tid og rum.

En S + R regering har nemlig hele tiden haft flertal - politikken er jo bare en videreførelse af Venstres linje før valget. Problemet var, at Vestager ikke VILLE have en ny Venstre regering. Vestagers hovedformål var at sætte Dansk Folkeparti permanent uden for indflydelse - hvilket er lykkedes og Pia K er trådt tilbage.

Derfor havde Vestager brug for en socialdemokratisk statsminister - og Helle T havde brug for statsministerposten, dels for selv at overleve, dels for at holde sammen på Socialdemokratiet.

SF og Enhedslisten kunne godt få lov til at pege på Helle T som statsminister og få lidt symbol gnallinger (som Dansk Folkeparti gennem tiden er blevet spist af med). Prisen for at holde ro på bagsmækken i SF var regeringsdeltagelse. Det gik også så længe man kunne holde de gamle landsforrædere på plads gennem Sohn.
Men den tilsvarende ondsindede gamle bande i Enhedslisten vejrede morgenluft - noget skolepigerne skubbet frem i spidsen ikke kan håndtere.
Det, der gjorde at de gamle skadedyr bagved i SF og Enhedslisten gik med, var at man ville holde låget på ligkulen. Prisen blev så for stor for SF, hvor den lille skrigeballon kunne fiske i rørte vande.

Det, der er problemet nu er, at Villumsen ikke kan garantere stemmerne, hvorfor man ikke længere har brug for SF - Villy kunne jo heller ikke, så derfor blev han smidt væk.

Det, der kan komme til at ske nu er, at SF bliver bedt om at forlade regeringen og fortsætter som en S+R regering, hvilket Helle T bare kan gøre - så længe hun ikke har flertal imod sig - det får hun heller ikke: Bare Venstre undlader at stemme for en mistillidsdagsorden. Det vil de nok gøre OG stemme for Finansloven. Løkke har sine egne problemer med udrensning af skvadderhoveder som Trolex - og der er et par til. Løkke er udmærket klar over at mandaterne han har i meningsmålingerne kun er til låns.
Det han egentlig vil er at knække skrigeballonerne på i SF og Enhedlisten - det skal nok blive nået; men det kan blive meget grimt.

Her skal man lige hæfte sig ved den finske professor, der røg i spjældet: Det var en direkte advarsel til de gamle skadedyr, der udmærket ved, at man kan indstøbe dem i bly, når det skal være.

Din demokratiopfattelse og analytiske sans har ikke noget med virkeligheden at gøre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af dkguy66 Søn Sep 30, 2012 2:01 pm

Hvor det typisk.

Du taler udenom, når du tages i at gøre i bukserne.

Det eneste du skrev, vr at AK var en dum tøs der intet fattede, og det var Statsministeren der udpegede ministre.

Jeg oplyser dig blot om, at du tager fejl i dette, og straks taler du udenom med en masse total uinteressant plidder pladder.

OG kommer med en omgang pladder, som kun du kan.

Utroligt at du gider bevæge dig ned på det plan, blot fordi du ikke tør indrømme en fejltagelse, eller en uvidenhed.

Herre Gud. Du er en stakkel.

Og jeg kan garantere at min opfattelse både hvad demokrati og analyse, er i top når det kommer til politik, i modsætning til dig.
Jeg har nemlig været der ! HAR DU ???

Respekt er noget man optjener over lang tide, og mister meget hurtigt.
Respekten for dig og din "viden" er så sandelig forsvundet eftertrykkelig.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Thomas Søn Sep 30, 2012 5:05 pm

dkguy66 skrev:Hvor det typisk.

Du taler udenom, når du tages i at gøre i bukserne.

Det eneste du skrev, vr at AK var en dum tøs der intet fattede, og det var Statsministeren der udpegede ministre.

Jeg oplyser dig blot om, at du tager fejl i dette, og straks taler du udenom med en masse total uinteressant plidder pladder.

OG kommer med en omgang pladder, som kun du kan.

Utroligt at du gider bevæge dig ned på det plan, blot fordi du ikke tør indrømme en fejltagelse, eller en uvidenhed.

Herre Gud. Du er en stakkel.

Og jeg kan garantere at min opfattelse både hvad demokrati og analyse, er i top når det kommer til politik, i modsætning til dig.
Jeg har nemlig været der ! HAR DU ???

Respekt er noget man optjener over lang tide, og mister meget hurtigt.
Respekten for dig og din "viden" er så sandelig forsvundet eftertrykkelig.

Jeg skal ærlig indrømme, at jeg ikke læser meget af det, du skriver. Din respekt kan jeg leve uden.
Så, lad Du bare være at kommentere af hensyn til mig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af dkguy66 Tors Okt 04, 2012 5:24 am

haha kommer ikke som en overraskelse.

Det er tydeligt du har nok i dit eget ego.

Men det er typisk du aldrig kan tåle at blive korrekset.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Join date : 16/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Thomas Tors Okt 04, 2012 7:24 am

dkguy66 skrev:haha kommer ikke som en overraskelse.

Det er tydeligt du har nok i dit eget ego.

Men det er typisk du aldrig kan tåle at blive korrekset.

Nå.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af doctor Tors Okt 04, 2012 10:08 am

Nå her breder det gode humør sig OGSÅ ud over siderne.

Nu må du ikke blive så pissesur, at du holder op med at skrive dkguy66. Smile

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Når der dagligt rammes med svær kaliber,skal der i ny og næ være plads til en snitter.

Indlæg af klogeaage 35 Tors Okt 04, 2012 11:09 am

doctor skrev:Nå her breder det gode humør sig OGSÅ ud over siderne.

Nu må du ikke blive så pissesur, at du holder op med at skrive dkguy66. Smile

Korrekt min snut Very Happy

Men hvis man føler sig personligt ramt af at blive modsagt på et debatforum ,er tiden inde til andre sysler .


Havde Thomas og I andre realister været modtagelige for personangreb og forladt debatsiderne for den hetz,kørende fra 2007 og frem,ført af bank/bolig møglerne havde min situation set helt anderledes ud,og ikke til det bedre. sunny


klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Jomsviking Tors Okt 04, 2012 12:43 pm

"Astrid har misforstået det hele!"

Sikke dog noget dobbelt konfekt! I stil med "en rund kugle", "en kantet kasse".

"Astrid" er negeringen af "Forståelse", Astrid er en misforståelse.
(Da den sproglige negering af "forståelse" som bekendt er mis-forståelse.)

Så den kære thomas har startet en tråd med den på engang uimodsigelige med også tomme titel: "misforståelse har misforstået det hele!"

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Thomas Tors Okt 04, 2012 2:54 pm

Jomsviking skrev:"Astrid har misforstået det hele!"

Sikke dog noget dobbelt konfekt! I stil med "en rund kugle", "en kantet kasse".

"Astrid" er negeringen af "Forståelse", Astrid er en misforståelse.
(Da den sproglige negering af "forståelse" som bekendt er mis-forståelse.)

Så den kære thomas har startet en tråd med den på engang uimodsigelige med også tomme titel: "misforståelse har misforstået det hele!"

Jeg kan godt lide udtrykket en "rund kegle" mht. Astrid - specielt med den perfide hentydning til hendes trivelige figur, som fylder langt mere i landskabet end den burde.

Problemet er at hun leger købmand som vi gjorde som børn med varer klippet ud af ugeblade.
Det er ikke hendes regering. Det er nu engang statsministeren, der sætter holdet.
Hvad har SF og Enhedslisten at bidrage med? Stemmer? Nå - ikke? Flertal? Ja, det er det man afventer med nogen utålmodighed.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Jomsviking Tors Okt 04, 2012 3:00 pm

Astrid har jo det i mod sig at hun ikke blot er grim (det er Fru Jelved også) at hun ikke blot er fedladen, der giver hendes fremtoning et skær af uelegance men at hun ser decideret dum ud, hun ligner virkelig den meget kiksede, halvtykke og hel-dumme pige på bagerste række.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Jomsviking Tors Okt 04, 2012 3:11 pm

Jeg så kragen sidde i sin fine ministerbil for et stykke tid siden og af en eller anden grund kom jeg til at tænke på gode gamle Holberg:

Astrid har misforstået det hele! Images?q=tbn:ANd9GcT46LWk_K3dEG6V631bZ2pFAaUc7uLCoelTNYDLJhEmrvm49pME6Q

hvor Jeppe vågner op i baronens seng.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Thomas Tors Okt 04, 2012 3:22 pm

klogeaage 35 skrev:
doctor skrev:Nå her breder det gode humør sig OGSÅ ud over siderne.

Nu må du ikke blive så pissesur, at du holder op med at skrive dkguy66. Smile

Korrekt min snut Very Happy

Men hvis man føler sig personligt ramt af at blive modsagt på et debatforum ,er tiden inde til andre sysler .


Havde Thomas og I andre realister været modtagelige for personangreb og forladt debatsiderne for den hetz,kørende fra 2007 og frem,ført af bank/bolig møglerne havde min situation set helt anderledes ud,og ikke til det bedre. sunny



Der er visse ting, der skal tages med den mest inderlige ligegyldighed.

Det er jo ikke verdens frelse - det er en debatside. Ikke en storm i et glas vand - orkan i et snapseglas.

Det hele minder mig lidt om at Johnny Reimar engang havde betalt nogle for at stå med et banner: "Johnny Reimer er kult!"
Det har ALDRIG være min ambition at gøre Johnny Reimar rangen stridig. Det overstiger mine beskedne evner så ganske.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af doctor Tors Okt 04, 2012 7:16 pm

http://jyllands-posten.dk/kultur/film/article4862244.ece

I er og bliver nogle værre barnerøve.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Jomsviking Tors Okt 04, 2012 9:00 pm

doctor skrev:http://jyllands-posten.dk/kultur/film/article4862244.ece

I er og bliver nogle værre barnerøve.


- Jeg er overrasket over, at din fysiske tilstand ikke er blevet bedre gennem årene, skrev Kenneth Krause Og fortsat:

- At blive fed, er et af de værste valg en person kan træffe i sit liv. Du bør genoverveje dit ansvar for at præsentere- og være forbillede for en sund livsstil.

Det synes jeg er meget rigtigt set, når talen falder på TV-vært Jennifer Livingston, der knap kan være på mit 50". I den forbindelse kan jeg nævne at Astrids enorme hoved godt kan være på min 50" skærm "En face" men når hun optages "En profil" er selv ikke mit 50" stort nok.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Jomsviking Tors Okt 04, 2012 9:26 pm


Øhhh hvad laver jeg her?

Astrid har misforstået det hele! Images?q=tbn:ANd9GcRFLtivazAal7VClyHdtnGqZIpRKP7QR9s53f7YZwq6xS4e7CQ4

Det er ikke mine skuldre der er smalle, det er mit hoved som er stort
Astrid har misforstået det hele! Images?q=tbn:ANd9GcTzlX7AGwmnxGuOFazqO34u39-uYpSAlYBC4kBsEgsWYIfGa7hovg

Hvis jeg nu drejer det lidt og vi beskærer billedet en del, synes det så mindre?
Astrid har misforstået det hele! Images?q=tbn:ANd9GcSrjYsvybuYBtKirbMe2n0XhRdxGNQAXpxqE0ovP4rMLJrZ3NB3

Von kopenhagen steht der kopf des Astrid
Astrid har misforstået det hele! Images?q=tbn:ANd9GcQRJi0MgdqfrMs26Ya9yNcx9dGeYks6ySFaDGQeY0UXl-Za-6sQ

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Thomas Tors Okt 04, 2012 9:41 pm

Jomsviking skrev:
doctor skrev:http://jyllands-posten.dk/kultur/film/article4862244.ece

I er og bliver nogle værre barnerøve.


- Jeg er overrasket over, at din fysiske tilstand ikke er blevet bedre gennem årene, skrev Kenneth Krause Og fortsat:

- At blive fed, er et af de værste valg en person kan træffe i sit liv. Du bør genoverveje dit ansvar for at præsentere- og være forbillede for en sund livsstil.

Det synes jeg er meget rigtigt set, når talen falder på TV-vært Jennifer Livingston, der knap kan være på mit 50". I den forbindelse kan jeg nævne at Astrids enorme hoved godt kan være på min 50" skærm "En face" men når hun optages "En profil" er selv ikke mit 50" stort nok.

Astrid Krags eneste kvalifikation for at være formand for SF er, at hun er uvidende: Hun ved ikke noget om de gamles forbrydelser under den kolde krig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af doctor Fre Okt 05, 2012 1:30 am

OK. så må vi altså starte helt forfra med "Bambi"

"if you cant say something nice dont say nothing at all"
09.40

https://www.youtube.com/watch?v=gUyyL4uoWo8

Er det ikke vidunderligt så mangfoldig verden er?



doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Thomas Fre Okt 05, 2012 2:32 am

doctor skrev:OK. så må vi altså starte helt forfra med "Bambi"

"if you cant say something nice dont say nothing at all"
09.40

https://www.youtube.com/watch?v=gUyyL4uoWo8

Er det ikke vidunderligt så mangfoldig verden er?



Var det Jomsvikings "Runde Kegle", der faldt Dig for brystet?
Nu behøver et par kg for meget ikke at være noget væsentligt..... kommer lidt an på, hvor de sidder. Cool

Men baggrunden er såmænd alvorlig nok.

Der sidder nogle gamle forbrydere i SF og Enhedslisten, der ikke skal nyde noget. De har så fået lov til at blive siddende mod at de holdt deres kæft.
Nu tror de pludselig, de skal have noget at have sagt. Det ku' så klares så længe Villy var formand, for Sohn daskede dem bare hver gang de gjorde mine til at stikke hovedet frem.

Problemet opstår, når de høns som de skubber foran sig ind i Folketinget tror de skal have noget at sige.

Så nu kommer det ud til urafstemning - hvilket gør situationen helt ukontrollabel.

Lad os sige at Vilhelmsen bliver fløjko.
Så skal hun jo sikkerhedsgodkendes. Det skal de gamle slamrotter også. Dvs. nu er det ikke alene Ole Sohn arkivet de skal passere; men PET's arkiv, hvilket Sass jo havde problemer med.
Én ting er sikker: Vi får aldrig den rigtige årsag at vide.

Derfor er det tvivlsomt om SF kan blive i regeringen.
Hvis statsministeren har sit parlamentariske grundlag i orden - dvs. Løkke :
Lars Løkke Rasmussen er ikke enig:

»Jeg synes ikke, det har været en god debat. Når man lytter til debatten, får man den fornemmelse, at Danmark enten stadig er i valgkamp, eller at der venter et valg lige om hjørnet«, siger Venstre-formanden.
Det gør der så IKKE.

Det vil sige at statsministeren bare kan smide SF ud.

Derfor er Astrid Krags betragtninger om hvem hun synes skal være minister ingen betydning - uanset hvad.

Men det egentlige problem er at kontrollere, når nu dolkene kommer frem om fortiden. Kan Sohn styre det? Muligvis.

Det er så til at blive forvirret af; men det egentlige spørgsmål er: Hvorfor trak Pia Kjærsgaard sig?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Fugleskræmslet har heller ikke forstået noget

Indlæg af Thomas Lør Okt 06, 2012 12:31 am

Ak ak akDet er statsministeren, der sætter holdet!

Hun fortsætter manøvren ud af regeringen.

Mon ikke Helle T har overvejet den situation?

Så Nick Hækkerup skal være udenrigsminister????

Jeg har også et bud på, hvem, der skal være erhvervs- og vækstminister.

Altså regeringen har i øjeblikket en politik, som den ikke selv kan gå ind for. Problemet er, at den er ikke i mindretal!

Om SF er med eller ej, er reelt fløjtende ligegyldigt! SF og Enhedslisten kan IKKE vælte regeringen, hvis Venstre undlader at stemme.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Hovsa! Sådan én har vi set før!

Indlæg af Thomas Lør Okt 06, 2012 12:37 am

Thomas skrev:Ak ak akDet er statsministeren, der sætter holdet!

Hun fortsætter manøvren ud af regeringen.

Mon ikke Helle T har overvejet den situation?

Så Nick Hækkerup skal være udenrigsminister????

Jeg har også et bud på, hvem, der skal være erhvervs- og vækstminister.

Altså regeringen har i øjeblikket en politik, som den ikke selv kan gå ind for. Problemet er, at den er ikke i mindretal!


Om SF er med eller ej, er reelt fløjtende ligegyldigt! SF og Enhedslisten kan IKKE vælte regeringen, hvis Venstre undlader at stemme.
Jeg troede, den var uddød

Læg mærke til frisuren!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Det var lige netop dem, der skulle holdes væk

Indlæg af Thomas Lør Okt 06, 2012 1:03 am

Det går galt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Det har hun HELLER ikke forstand på.

Indlæg af Thomas Lør Okt 06, 2012 11:16 am

Anerkende Palestina??

Er der nogle af hvalrosskæggene der er blevet truet med en ny Blekingegadesag?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Her er jeg enig med Engell

Indlæg af Thomas Lør Okt 06, 2012 11:15 pm

Det kan ikke lade sig gøre.

VK(O) var nød til at leve med dårekistelemmerne i DF - ellers havde ikke flertal.
RS(SF) regeringen HAR et flertal med Venstre.

Der kommer nogle beslutninger nu omkring bankerne, hvor man på ingen måde kan inddrage SF's landsledelse i beslutningerne. Det kan man bare ikke vente på, hvorfor SF ikke kan være i regering. Ikke nok med det; men der bliver oplysninger, som man under INGEN omstændigheder vil dele med SF's landsledelse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Astrid har misforstået det hele! Empty Sv: Astrid har misforstået det hele!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum