Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Boligdebatten.dk - boykot?

+9
gribben
Monet
Cirb
funkster
Baldrik
Skyblue
cej
Clark
CK83
13 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Boligdebatten.dk - boykot? - Page 2 Empty Sv: Boligdebatten.dk - boykot?

Indlæg af CK83 Lør Okt 25, 2008 10:59 pm

CK83 skrev:
Skyblue skrev:
gribben skrev:Altså: Maverick har også fremsat særdeles politisk ukorrekte meninger, fx om indvandrere og deres efterkommere i DK. Han er ikke betalt af nogen, men er, som mange andre af os, en passioneret debattør.
Mht frekvensen af indlæg: Der er mange, der har tid til overs på jobbet. kom så CK83, Skyblue... .. .. ok, jeg siger det: Især offentligt ansatte! tongue

Der har tidligere været flere bolighyppere som ham - boble, wash and go, rasmusklump osv. Men de er sjovt nok forsvundet igen, og maverick bliver nok også træt af at spytte imod vinden før eller siden. Cool

Du vil ikke vide hvor mange pm'er jeg får, der spørger om jeg er offentligt ansat. Jeg kan kun antage at CK83 får lige så mange Very Happy Very Happy Very Happy

Cirka 0, må jeg antage? pirat ...Efter man har skrevet "finansverden" som arbejdsområde og indtil flere svadaer mod det offentlige lønspild, så bliver man vist ikke forvekslet. Kun skåret i småstykker for at have været hovedårsag til selve krisen - trods det, at jeg er fremmeste kritiker af de ansvarlige. Anyway... albino


Nej, mine mange timer på boligdebatten.dk er jo overspringshandlinger - fordi det er fedt at udsætte arbejdet, så man kan sidde kl. 1 om natten på kontoret!! Sleep

CK83

Antal indlæg : 26
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Frederiksberg

Tilbage til toppen Go down

Boligdebatten.dk - boykot? - Page 2 Empty Sv: Boligdebatten.dk - boykot?

Indlæg af CK83 Lør Okt 25, 2008 10:59 pm

...hov...det var så ét indlæg. Ikke to. Men skal lige vænne mig til set-uppet her! Smile

CK83

Antal indlæg : 26
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Frederiksberg

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum