Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Folk tror os ikke over en dørtærskel

4 deltagere

Go down

Folk tror os ikke over en dørtærskel Empty Folk tror os ikke over en dørtærskel

Indlæg af klogeaage 35 Fre Jul 06, 2012 9:18 am

For at genvinde danskernes tillid skal bankverdenen gå bodsgang og erkende sin hovedrolle i den dybe finansielle krise. Det mener formanden for Lokale Pengeinstitutter, Claus E. Petersen, der repræsenterer godt 75 danske banker .

Bankerne bærer hovedansvaret for krisen, og det er nødvendigt at erkende for at genvinde befolkningens tillid. Idea Idea Idea

og


Det bunder blandt andet i de mange gange, bankchefer pure har afvist, at der skulle være problemer i butikken, for så at være nødt til at få staten ind som redningsmand i næste øjeblik
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Folk tror os ikke over en dørtærskel Empty Sv: Folk tror os ikke over en dørtærskel

Indlæg af Thomas Fre Jul 06, 2012 10:03 am

klogeaage 35 skrev:For at genvinde danskernes tillid skal bankverdenen gå bodsgang og erkende sin hovedrolle i den dybe finansielle krise. Det mener formanden for Lokale Pengeinstitutter, Claus E. Petersen, der repræsenterer godt 75 danske banker .

Bankerne bærer hovedansvaret for krisen, og det er nødvendigt at erkende for at genvinde befolkningens tillid. Idea Idea Idea

og


Det bunder blandt andet i de mange gange, bankchefer pure har afvist, at der skulle være problemer i butikken, for så at være nødt til at få staten ind som redningsmand i næste øjeblik

Det resultat kunne jeg godt have fortalt dem for 5 år siden - og jeg gjorde det. Men.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Folk tror os ikke over en dørtærskel Empty Sv: Folk tror os ikke over en dørtærskel

Indlæg af Cirb Fre Jul 06, 2012 12:30 pm

Tjaaa....
Nu er det her jo pænt sted, så jeg nøjes med et link

Men jeg tror faktisk manden har fornemmet lidt hvad der rører sig folkedybet Wink

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Folk tror os ikke over en dørtærskel Empty Sv: Folk tror os ikke over en dørtærskel

Indlæg af SimpleMind Fre Jul 06, 2012 1:42 pm

Cirb skrev:Tjaaa....
Nu er det her jo pænt sted, så jeg nøjes med et link

Men jeg tror faktisk manden har fornemmet lidt hvad der rører sig folkedybet Wink

Mvh
Cirb

Njarh Ikke helt enig - Fantasten som klager over, at han har mistet 2,2 millioner i friværdi, burde dælme også serviceres af et par tunge negerdrenge Twisted Evil

SimpleMind

Antal indlæg : 276
Join date : 15/01/12

Tilbage til toppen Go down

Folk tror os ikke over en dørtærskel Empty Sv: Folk tror os ikke over en dørtærskel

Indlæg af Thomas Fre Jul 06, 2012 6:47 pm

SimpleMind skrev:
Cirb skrev:Tjaaa....
Nu er det her jo pænt sted, så jeg nøjes med et link

Men jeg tror faktisk manden har fornemmet lidt hvad der rører sig folkedybet Wink

Mvh
Cirb

Njarh Ikke helt enig - Fantasten som klager over, at han har mistet 2,2 millioner i friværdi, burde dælme også serviceres af et par tunge negerdrenge Twisted Evil
Ja, der er en del der har troet på deres egen dejlighed.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Folk tror os ikke over en dørtærskel Empty Sv: Folk tror os ikke over en dørtærskel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum