Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann

4 deltagere

Go down

Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann Empty Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann

Indlæg af Thomas Tors Jul 05, 2012 6:37 am

Vorherre bevars

Jeg har svært ved at finde noget positivt at sige om den klovn.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann Empty Sv: Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann

Indlæg af Esbjerg Tors Jul 05, 2012 12:24 pm

Jeg tror ærligt talt ikke jeg nogensinde har hørt det mindste fornuftige fra den mands side...... og har svært ved at tro han virkelig ER en 100% tosse. Der må ligge en dagsorden bag........

Esbjerg

Antal indlæg : 91
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Kbh

Tilbage til toppen Go down

Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann Empty Sv: Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann

Indlæg af Skizo Tors Jul 05, 2012 12:27 pm

Esbjerg skrev:Jeg tror ærligt talt ikke jeg nogensinde har hørt det mindste fornuftige fra den mands side...... og har svært ved at tro han virkelig ER en 100% tosse. Der må ligge en dagsorden bag........

Jeg holder på han er en 100% tosse, det underbygger min teori om at der ikke er grænser for menneskelig stupiditet Wink

_________________
They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett

http://www.økonomidebatten.dk/
Skizo
Skizo

Antal indlæg : 174
Join date : 01/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann Empty DR

Indlæg af Thomas Tors Jul 05, 2012 1:29 pm

Indikerer, at man gider ikke høre på hans vrøvl - når man får kundeklager over sludder - så er vi lidt for langt ude.

Karsten Engmann er for finansreportage, hvad Otto Leisner var for subtil humor.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann Empty Sv: Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann

Indlæg af Cirb Tors Jul 05, 2012 9:57 pm

Skizo skrev:
Esbjerg skrev:Jeg tror ærligt talt ikke jeg nogensinde har hørt det mindste fornuftige fra den mands side...... og har svært ved at tro han virkelig ER en 100% tosse. Der må ligge en dagsorden bag........

Jeg holder på han er en 100% tosse, det underbygger min teori om at der ikke er grænser for menneskelig stupiditet Wink

Der er en klassisk joke til-skrevet Marc Twain.

Han kom til et middagsselskab til at diskutere prostitution og afgrænsningen af faget med en frøken af det bedre borgerskab, der havde udvist meget lidt forståelse for dynamikken eller vanskelighederne i emnet. Det skulle have udløst følgende ordveksling.

Marc Twain " Sig mig - ville de afvise at kunne have et forhold til en mand for 100.000 $ ?"
Behørigt rødmende gås " Thi - hi -fnis - Det kommer an på hvordan han så ud ....fnis"
Marc Twain " Hvad så med for 1 $ ?"
Arrigt blussende oppustet gås " Hvad i alverden regner de mig for ?"
Marc Twain "Det har vi lige afgjort - nu forhandler vi prisen..."

Hvad kan jeg sige - jeg har mistanke om at Engmann ikke engang har sørget for at blive ordentligt betalt.

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann Empty Sv: Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann

Indlæg af Thomas Tors Jul 05, 2012 10:33 pm

Cirb skrev:
Skizo skrev:
Esbjerg skrev:Jeg tror ærligt talt ikke jeg nogensinde har hørt det mindste fornuftige fra den mands side...... og har svært ved at tro han virkelig ER en 100% tosse. Der må ligge en dagsorden bag........

Jeg holder på han er en 100% tosse, det underbygger min teori om at der ikke er grænser for menneskelig stupiditet Wink

Der er en klassisk joke til-skrevet Marc Twain.

Han kom til et middagsselskab til at diskutere prostitution og afgrænsningen af faget med en frøken af det bedre borgerskab, der havde udvist meget lidt forståelse for dynamikken eller vanskelighederne i emnet. Det skulle have udløst følgende ordveksling.

Marc Twain " Sig mig - ville de afvise at kunne have et forhold til en mand for 100.000 $ ?"
Behørigt rødmende gås " Thi - hi -fnis - Det kommer an på hvordan han så ud ....fnis"
Marc Twain " Hvad så med for 1 $ ?"
Arrigt blussende oppustet gås " Hvad i alverden regner de mig for ?"
Marc Twain "Det har vi lige afgjort - nu forhandler vi prisen..."

Hvad kan jeg sige - jeg har mistanke om at Engmann ikke engang har sørget for at blive ordentligt betalt.

Mvh
Cirb

Jeg troede det var Bernard Shaw der talte med (muligvis) Isodora Duncan.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann Empty Sv: Mon vi så snart slipper for Karsten Engmann

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum