Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

+3
abbaratet
Thomas
iensn
7 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af iensn Fre Jun 22, 2012 4:16 am

for deres rolle i Thornings skattesag.

Den tidligere borgmester i Glostrup, Søren Enemark (S), straffes med 30 dages ubetinget fængsel for at snage i modstanders forhold....Kommunernes Landsforening har tidligere i en undersøgelse konkluderet, at Enemark forbrød sig mod en række love ved at bede om at få udleveret fortroligt materiale.

Retten i Glostrup har, efter min mening helt rigtigt, takseret borgmesterens magtmisbrug til ubetinget fængsel, at hans partifælle den politiske leder af Socialdemokraterne i Glostrup, viceborgmester Peter Sørensen, er rystet og finder dommen for hård undrer ikke...

iensn

Antal indlæg : 16
Join date : 24/07/11

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Thomas Fre Jun 22, 2012 6:45 am

iensn skrev:for deres rolle i Thornings skattesag.

Den tidligere borgmester i Glostrup, Søren Enemark (S), straffes med 30 dages ubetinget fængsel for at snage i modstanders forhold....Kommunernes Landsforening har tidligere i en undersøgelse konkluderet, at Enemark forbrød sig mod en række love ved at bede om at få udleveret fortroligt materiale.

Retten i Glostrup har, efter min mening helt rigtigt, takseret borgmesterens magtmisbrug til ubetinget fængsel, at hans partifælle den politiske leder af Socialdemokraterne i Glostrup, viceborgmester Peter Sørensen, er rystet og finder dommen for hård undrer ikke...

Jeg er stadig ikke klar over hvordan det spil er foregået - jeg er stadig ikke helt 100% på Sass Larsen i den sag.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af abbaratet Fre Okt 19, 2012 10:37 am

Det er vist ikke kun i højre side af salen at det er foregået noget fordækt
abbaratet
abbaratet

Antal indlæg : 110
Join date : 02/09/11
Geografisk sted : Hadsund

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Thomas Fre Okt 19, 2012 12:02 pm

abbaratet skrev:Det er vist ikke kun i højre side af salen at det er foregået noget fordækt
Nej, jeg tror stadig det fundamentalt set er et internt Socialdemokratisk problem.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af klogeaage 35 Man Okt 22, 2012 9:17 pm


Derfor kan det alligevel godt blive spændende Twisted Evil
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Thomas Man Okt 22, 2012 9:43 pm

klogeaage 35 skrev:
Derfor kan det alligevel godt blive spændende Twisted Evil
Jeg tror det ikke. Man har så meget på Trolex fra andre sager, at han nok skal være from.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Jomsviking Tirs Okt 23, 2012 1:00 am

Jeg tror ikke det bliver spændende. Der er ingen der kan huske noget om noget, når det kommer til stykket - og med sådant slipper de fornemme herrer jo fra alt på fin vis. Fornemme mennesker udsætter man jo ikke for rigtigt krydsforhør, der bliver ingen mand som uigenkaldeligt sætter sig til dommer over det der er blevet sagt og gjort. Og der vil ikke blive tale om 12 ærlige mænd, der afgør skyld.
Det er jo ikke lige som når almindelige mennesker eller andre fjolser har forbrudt sig.

Jeg læste en bog om krigsførelse i 18. tallet, det typiske billede ville være at mens soldaterne fra den tabene side blev myrdet (og alskins anden forbrydelser mod menneskeligheden m.m.) ja, så ville officerer (adelsmændene) fra begge sider holde fester og opføre sig som ordentlige gentlemænd over for hinanden og evt. påhæng. Det havde sin simple grund i at mens man ikke havde en interesse i at føde på krigsfanger så havde man en stærk interesse i at sikre at mænd af ære blev behandlet ikke bare ordentligt, men med ære - da man jo selv kunne være på den tabene side næste gang.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Thomas Tirs Okt 23, 2012 6:28 am

Jomsviking skrev:Jeg tror ikke det bliver spændende. Der er ingen der kan huske noget om noget, når det kommer til stykket - og med sådant slipper de fornemme herrer jo fra alt på fin vis. Fornemme mennesker udsætter man jo ikke for rigtigt krydsforhør, der bliver ingen mand som uigenkaldeligt sætter sig til dommer over det der er blevet sagt og gjort. Og der vil ikke blive tale om 12 ærlige mænd, der afgør skyld.
Det er jo ikke lige som når almindelige mennesker eller andre fjolser har forbrudt sig.

Jeg læste en bog om krigsførelse i 18. tallet, det typiske billede ville være at mens soldaterne fra den tabene side blev myrdet (og alskins anden forbrydelser mod menneskeligheden m.m.) ja, så ville officerer (adelsmændene) fra begge sider holde fester og opføre sig som ordentlige gentlemænd over for hinanden og evt. påhæng. Det havde sin simple grund i at mens man ikke havde en interesse i at føde på krigsfanger så havde man en stærk interesse i at sikre at mænd af ære blev behandlet ikke bare ordentligt, men med ære - da man jo selv kunne være på den tabene side næste gang.
Nø... krigsfanger blandt officerer har altid været behandlet pænt - der er jo løsepenge at tænke på.

Meget mere banalt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Jomsviking Tirs Okt 23, 2012 10:35 am

Løsepenge er nok lidt tidligere i historien.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af klogeaage 35 Tors Okt 25, 2012 10:21 am

Nok ikke fængsel,men et job hos Pet som undergravende agent ville han kunne bestride
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Jomsviking Tors Okt 25, 2012 10:54 am

Det var jo næsten tårevældende at høre den tidligere minister forklare sig.
Her gik jeg rundt og troede at han var en halvdoven narrehat der kun interesserede sig for egen magt og vinding, mens han i virkeligheden jo var en nidkær og meget bekymret minister, der på trods af meget begrænset formel uddannelse så det som sin fornemmeste opgave at krydstjekke Skats eksperter og derfor f.eks. brugte fredag aften på at nærlæse 42 siders skatteteknik om et meget lille hjørne af den iøvrigt meget komplekse danske skattelov, et detaljeniveau som ingen ellers forventer at en minister befinder sig på - og mest rørende af alt: Han gjorde det ikke fordi denne tekniske detalje vedrørte oppositions leder, som var godt igang med at gøre ham arbejdsløs, men fordi han ville være helt sikker på at "Hans Federsen, fra Yderbyhøje" ville få samme behandling - Skulle han stå i samme situation som oppositionslederens husbond - det synes jeg er flot!

Jeg synes også at det tyder på en stor politisk integritet at man på den ene side kan være sygeligt optaget af skattetekniske detajler, i en grad så ministeriets topembedsmænd må arbejde natten igennem for at tilfredsstille ministerens appetit på fagviden om skatte-tekniske detaljer, mens man på den anden side kan optræde så distanceret til den konkrete sag om oppositionslederen, ja næsten flegmatisk, at man kan aflevere et dokument til sin nærmeste topembedsmænd, helt uden at sige eller antyde noget eller for den sags skyld at oplyse at notatet, som nogen ville mene indeholdt en radikal anderledes fortolkning af skatteregler til stor ugunst for oppositions leder, i virkeligheden stammede fra BT - en avis der jo iøvrigt er kendt for sin tilbundsgående journalistik, viden om skattetekniske emner og høje etiske standarder.

Jeg synes vi alle, som har været kritiske overfor Troels, skal give ham en undskyldning: Dette lam blandt ulve, denne misforståede mand, denne gode samvittighedsfulde tjener af folket!

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Thomas Tors Okt 25, 2012 11:54 am

Jomsviking skrev:Det var jo næsten tårevældende at høre den tidligere minister forklare sig.
Her gik jeg rundt og troede at han var en halvdoven narrehat der kun interesserede sig for egen magt og vinding, mens han i virkeligheden jo var en nidkær og meget bekymret minister, der på trods af meget begrænset formel uddannelse så det som sin fornemmeste opgave at krydstjekke Skats eksperter og derfor f.eks. brugte fredag aften på at nærlæse 42 siders skatteteknik om et meget lille hjørne af den iøvrigt meget komplekse danske skattelov, et detaljeniveau som ingen ellers forventer at en minister befinder sig på - og mest rørende af alt: Han gjorde det ikke fordi denne tekniske detalje vedrørte oppositions leder, som var godt igang med at gøre ham arbejdsløs, men fordi han ville være helt sikker på at "Hans Federsen, fra Yderbyhøje" ville få samme behandling - Skulle han stå i samme situation som oppositionslederens husbond - det synes jeg er flot!

Jeg synes også at det tyder på en stor politisk integritet at man på den ene side kan være sygeligt optaget af skattetekniske detajler, i en grad så ministeriets topembedsmænd må arbejde natten igennem for at tilfredsstille ministerens appetit på fagviden om skatte-tekniske detaljer, mens man på den anden side kan optræde så distanceret til den konkrete sag om oppositionslederen, ja næsten flegmatisk, at man kan aflevere et dokument til sin nærmeste topembedsmænd, helt uden at sige eller antyde noget eller for den sags skyld at oplyse at notatet, som nogen ville mene indeholdt en radikal anderledes fortolkning af skatteregler til stor ugunst for oppositions leder, i virkeligheden stammede fra BT - en avis der jo iøvrigt er kendt for sin tilbundsgående journalistik, viden om skattetekniske emner og høje etiske standarder.

Jeg synes vi alle, som har været kritiske overfor Troels, skal give ham en undskyldning: Dette lam blandt ulve, denne misforståede mand, denne gode samvittighedsfulde tjener af folket!

Ja, tårerne står i lårtykke stråler.

At Trolex er en stupid og ondskabsfuld orm, det ved vi jo godt - og han kommer også på møddingen efter dette.

Næ, problemet er Loft, der tilsyneladende har blandet sig i sagsbehandlingen. Hvem har sat ham i gang? Trolex? Trolex - han kan ikke engang smøre en leverpostejmad. Det eneste han kan er at rode sig ind i noget, han skulle have holdt sig langt væk fra. Han er så dum, at han kunne være direktør i Danske Bank.

Det interessante er, at SKAT København IKKE er rodet ind i noget. Hvor kommer oplysningerne så fra?
Det er helt klart en skattemedarbejder på ret højt plan. Jeg kommer stadig tilbage til Meldgaard i Århus, som ikke har noget at takke Thorning for.



Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Jomsviking Tors Okt 25, 2012 12:15 pm

Loft?

"Karriersoldat", gjorde lynkarriere gennem skatteministeriet, det gør man nok kun hvis man har en rigtig god fornemmelse for hvem ens chef er og hvad denne ønsker sig inderst inde.

Jeg tror ikke Trolex er så dum at han har beordret en større intelligens end ham selv til at gøre noget "ulovligt", neeej det har ligget i luften og Loft ville vide hvordan han bedst muligt "betjente" sin minister, så denne fik, ikke hvad han bad om, men hvad han ønskede - hvis Loft ikke kunne den kunst, ville han ikke være hvor han var.


Hvad angår lækagen, ja den pålidelige tidligere spindoktor har jo bedyret at den kopi af personfølsomt hemmeligt materiale han var i besidelse af, ØJEBLIKKELIGT blev destrueret da han ikke skulle bruge det mere til sin (overraskende) lovlige omgang med fortroligt materiale i sin ministerbetjening og selvfølgelig ikke blev vist til andre og da slet ikke lækket. At en løgnagtig journalist og chefredaktør gentagende og under vidneansvar og i klar konflikt med deres skattede princip om kildebeskyttelse har bedyret at manden gentagende gange forsøgte at sælge denne fortrolige information til højestbydende, er kun det: løgnagtige påstande.
Så lækken kommer ihvertfald ikke derfra, neej det er meget mere sandsynligt at det kommer fra en lavere rangerende embedsmand, der så sin klare egeninteresse og derved motiv i at skade HTS og socialdemokratiets vej til magten. Selvfølgelig spiller det ingen rolle at Trolexs ministergage, Arnfeldts "særlige rådgiver gage" (der ikke er beskeden, eller bærer præg af et borgerligt ombud) jo ville bortfalde skulle HTS vinde magten - det er ikke et troværdigt motiv - det ville jo være ulovligt og en politisk skandale uden sidestykke i moderne dansk historie. Neej det er nok en embedsmand der skal fyres, og så er eksemplet statueret for andre embedsmænd der medvirker til at skade "magten"

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Jomsviking Tors Okt 25, 2012 12:45 pm

Da Scipio så ind i Karthagos flammer, så han ikke Roms skæbne. Han så fortidens store riger og imperiers skæbne og fra dette sluttede han med rædsel Roms skæbne.

Det er således ikke en historie om Hybris/Nemisis. Roms skæbne blev ikke beseglet af hendes hovmod: Den hængerrighed, brutalitet og jalousi hun viste Karthago - sådan ville en ordentlig romer ikke tænke, og Scipio var en ordentlig romer, nej Karthago fik hvad hun tilfulde havde fortjent.

Nej, det er en historie om magtens væsen, eller rettere en dysfunktion i magtens væsen: Den uafvendelige selvdestruktion, hvor magt ødelægger magt.

I moderne tid har vi rettet den dysfunktion, vi har aftalt at lande/magter ikke må ødelægge hinanden - Derfor har Assad frie hænder, omend vi ikke bryder os om synet. Lidt på samme måde som når kamp-prollerne til halbal i Yderbyhøje implicit aftaler at man holder op med at slå når den anden ligger ned, eller når fortidens officerer implicit aftalte at skåne hinanden eller når nutidens politikere implicit aftaler at "undskyld" og "jeg træder tilbage" er straf nok for alvorlige forbrydelser mod det danske folk og dets folkestyre...

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Den er nu anbragt på Trolex.

Indlæg af Thomas Fre Okt 26, 2012 11:56 am

halløjsa

Det går som det skal. Nu har man fanget Trolex i en lodret løgn, så kan man evt. lægge det hele på hans skuldre som alle jo er enige om er en god idé.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Trolex rykker i hvert fald nærmere.

Indlæg af Thomas Søn Dec 09, 2012 3:36 am

Magtfordrejning

Holder det til en rigsretssag?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Jomsviking Tirs Dec 11, 2012 3:00 pm

Jeg vil hellere have en standret.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Thomas Tirs Dec 11, 2012 3:19 pm

Jomsviking skrev:Jeg vil hellere have en standret.
Jeg HAR foreslået - i et anfald af blødsødenhed - offentlig henrettelse af bankdirektører ved halshugning.

Ingen genklang - af ubegribelige årsager!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Jomsviking Tirs Dec 11, 2012 3:30 pm

Man kunne jo hænge et par bankfolk i en velplaceret lysmast ved hver større indfaldsvej - til skræk og advarsel. Muligvis hænge resterne af Staarup op i "vingen" (kastrup) i et metalbur

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Thomas Tirs Dec 11, 2012 4:27 pm

Jomsviking skrev:Man kunne jo hænge et par bankfolk i en velplaceret lysmast ved hver større indfaldsvej - til skræk og advarsel. Muligvis hænge resterne af Staarup op i "vingen" (kastrup) i et metalbur
Heller ikke det!

Retsplejen er blevet til en dårlig vittighed.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Noget kunne tyde på, at man er på skideren i sagen.

Indlæg af Thomas Tirs Sep 24, 2013 10:58 pm

Anonymt brev standser undersøgelserne.

Det er problemet med at blive enige om hvad "sandheden" må være: Det kunne være, at der var nogen, der ikke var enige!

Fidusen er, at nu bliver det meget svært at benægte eksistensen af sådanne oplysninger.

Det næste træk som genierne i kommissionen skulle overveje er: Øhhh...... mon ikke dette ubelejlige vidne kunne tænkes at have fremsendt en kopi til politiet?
Det ville jeg da gøre, hvis jeg var ham.

Sagen er bare, at nu kan politiet ikke arkivere henvendelsen lodret, som de plejer i svindelsager, og bare lade som om det er uvigtigt ingenting. Kommissionen har jo lige påpeget at oplysningerne, hvis de er sande, afgørende vil ændre sagens stilling.

Øhhh.... Har man helt styr på EkstraBladet i denne sag - de kunne tænkes OGSÅ at have en kopi....... snart.

Kan vi få et facebook - link?

Øhhh.... hvem siger det er det eneste materiale den anonyme har på dem? En fast klumme i Ekstrabladet? Der er masser af sites i udlandet, som kan bruges også.......

Nej, jeg tror stadigvæk, at det drejer sig om et internt dolkeopgør i Socialdemokratiet. Trolex har naturligvis løjet stift; men han må have fået oplysningerne et sted fra. Det er ikke noget, han selv kan finde ud af - han er simpelt hen for dum og ukvalificeret.

Men nu er det en smart metode, som jeg godt kunne have brugt - efter lidt omtanke. Timingen er også HELT rigtig!

Nu kan der ikke ske flere ulykker!!!! BANG!

Hvis der nu skulle tilstøde anmelderen en ulykke? Mon ikke man har tænkt på det? Det er der metoder udenom. Nu bliver det i hvert fald lidt svært at slå vedkommende ihjel, som nok er den første tanke, der melder sig. Det med at finde ham/hende svømmende i Nyhavn - det kunne jo være. at der dukkede lidt oplysninger op i udenlandske blade......... død mand kan skam udmærket sladre - hvilket Danske Banks klakører godt kunne tænke lidt over........

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af HenningK Ons Sep 25, 2013 10:37 am

Thomas skrev:Anonymt brev standser undersøgelserne.
...
Det næste træk som genierne i kommissionen skulle overveje er: Øhhh...... mon ikke dette ubelejlige vidne kunne tænkes at have fremsendt en kopi til politiet?
Det ville jeg da gøre, hvis jeg var ham.
...
Iflg. EB er har kommisionen tænkt præcis det samme: At brevet er en sag for politiet - og de har skyndt sig at handle på det og overdraget brevet til polisen.

HenningK

Antal indlæg : 328
Join date : 23/07/11

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Thomas Ons Sep 25, 2013 1:37 pm

HenningK skrev:
Thomas skrev:Anonymt brev standser undersøgelserne.
...
Det næste træk som genierne i kommissionen skulle overveje er: Øhhh...... mon ikke dette ubelejlige vidne kunne tænkes at have fremsendt en kopi til politiet?
Det ville jeg da gøre, hvis jeg var ham.
...
Iflg. EB er har kommisionen tænkt præcis det samme: At brevet er en sag for politiet - og de har skyndt sig at handle på det og overdraget brevet til polisen.
Ja da! Man er vel embedsmand.

Hvad gør man med en varm kartoffel? Smider den videre til den næste - og gør derefter selv: Ingenting - absolut ingenting!
Det er det, der gør denne sag farlig. Den "anonyme" er én, der kender systemet - jeg vil gætte på et helt livs erfaring.

Det politiet er heftigt i gang med lige nu, er at finde ud af, hvordan man slipper af sted med at gøre - ingenting!

Det bliver svært! For hvad nu, når næste brev kommer?

Det er derfor jeg tror - og har hele tiden troet - at det er et internt socialdemokratisk opgør. Det er alt for avanceret til Trolex.
Alene det at bruge noget så finurligt som udenlandske rejseafregninger!

Man skal se på, hvad folk gør - og ikke hvad de siger!

Det har foreløbig kostet en minister og en departementschef hovedet - det er såmænd ikke svært, hvis man véd, hvad man foretager sig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Det man nok lige skal se på

Indlæg af Thomas Ons Sep 25, 2013 2:43 pm

er, hvad, der ellers sker.
Venstre har jo mumlet noget af det vrøvl Danske Bank har brækket op til dem - giftigt og halvfordøjet.

Venstre skal nok passe lidt på, at de ikke saboterer SIFI-lovgivningen. Det kan blive meget ubehageligt - for Venstre.

Nu skal Hellepigen lige have Dansk Folkeparti til at makke ret i patentsagen. Dansk Folkeparti skal ikke have held til at sabotere dér. "Tullemanden" ved alt om, at de bliver nød til at stemme for SIFI-lovgivningen i strammeste udgave.
Gad vide, hvad man egentlig har på Dansk Folkepartis folketingsmedlemmer? Nu har man jo efterhånden afskaffet Venstre og Konservatives folketingsgrupper.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Cirb Ons Sep 25, 2013 10:34 pm

Pudsigt som det ser ud til at den "hurtigt arbejdende" kommissions deadline flytter sig længere og længere ud i fremtiden....
Skal vi vove et gæt på, at hvis det er noget rigtigt snavs på Lars Jensen så falder det ud af skabet helt planmæssigt forsommeren 2015....

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel? Empty Sv: skal Troels, Peter C (og Lars!) i fængsel?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum