Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rent ØV

+3
Thomas
SortKaffe
klogeaage 35
7 deltagere

Go down

Rent ØV Empty Rent ØV

Indlæg af klogeaage 35 Fre Aug 05, 2011 2:02 pm

Gode råd modtages med kyshånd Laughing


http://epn.dk/brancher/finans/bank/article2505975.ece


drunken

Very Happy
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af SortKaffe Fre Aug 05, 2011 2:09 pm

Hvad med en stor madras sunny
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Duer ikke

Indlæg af klogeaage 35 Fre Aug 05, 2011 2:24 pm

SortKaffe skrev:Hvad med en stor madras sunny

Det har min læge allerede ordineret,han mente "fyldet" bag min pude burde flyttes ,det havde han ret i, min krumbøjede holdning forsvandt. Razz

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af SortKaffe Fre Aug 05, 2011 4:10 pm

Jeg har så løst problemet lidt anderledes, men nok ikke mere hensigts mæssigt, da jeg nu skal bruge stige når jeg skal i seng. Desuden får jeg sådan en hovedpine hver gang jeg slår hovedet mod loftet. De banker er årsag til mange problemer tongue
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Flere med hovedpine

Indlæg af klogeaage 35 Man Aug 08, 2011 11:32 am

SortKaffe skrev:Jeg har så løst problemet lidt anderledes, men nok ikke mere hensigts mæssigt, da jeg nu skal bruge stige når jeg skal i seng. Desuden får jeg sådan en hovedpine hver gang jeg slår hovedet mod loftet. De banker er årsag til mange problemer tongue

Skal dine penge i madrassen? scratch


http://ekstrabladet.dk/nationen/article1597649.ece
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af Thomas Man Aug 08, 2011 11:56 am

klogeaage 35 skrev:
SortKaffe skrev:Jeg har så løst problemet lidt anderledes, men nok ikke mere hensigts mæssigt, da jeg nu skal bruge stige når jeg skal i seng. Desuden får jeg sådan en hovedpine hver gang jeg slår hovedet mod loftet. De banker er årsag til mange problemer tongue

Skal dine penge i madrassen? scratch


http://ekstrabladet.dk/nationen/article1597649.ece

Ja alle de penge SortKaffe IKKE har tabt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Skal Du sparke

Indlæg af klogeaage 35 Man Aug 08, 2011 12:06 pm

Thomas skrev:
klogeaage 35 skrev:
SortKaffe skrev:Jeg har så løst problemet lidt anderledes, men nok ikke mere hensigts mæssigt, da jeg nu skal bruge stige når jeg skal i seng. Desuden får jeg sådan en hovedpine hver gang jeg slår hovedet mod loftet. De banker er årsag til mange problemer tongue

Skal dine penge i madrassen? scratch


http://ekstrabladet.dk/nationen/article1597649.ece

Ja alle de penge SortKaffe IKKE har tabt.

Mine Vestas i kapitalpensionen på 128,5 gnaver sgu i mavesåret,især efter at havde lovet (hamselv),højt og helligt, ikke at købe for de surt sammensparede med "skattefordel". Embarassed Sad Cool
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af SortKaffe Man Aug 08, 2011 12:16 pm

Ja, jeg er nu heller ikke kommet gennem det her helt uden tab. Da jeg har sovet i timen kan jeg bl.a. konstaterer at jeg har haft et samlet tab på mine Torm aktier på små 7.000 kroner. (Jeg havde glemt der var nogen af dem i den "kurv" jeg havde købt efter sidste nedsmeltning)
Ved tanken om, hvad andre der ikke er mig så venligt stemt, måske har tabt på samme aktie anser jeg det nu som betalingen for et billigt grin Twisted Evil
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af peter777 Man Aug 08, 2011 12:19 pm

haha, jeg har stadig de sk... torm aktier. Hvis de da så i det mindste fandtes i papirform, så man kunne bruge dem til noget ... Jeg har indtil videre et tab på cirka 25K.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af huspålandet Tirs Aug 09, 2011 3:37 pm

Da jeg arvede efter vor mor, valgte jeg at udbetale andelslånet på bilen og sætte resten på 2 højrentekonti. Min bror valgte at sætte en bakrådgiver til at forvalte arven. Tjaah, nu 5 år efter, har vi betalt den gamle bil ud, købt en ny, større bil og været på 5 meget dyre ferier, der virkeligt har været oplevelser for livet. Min bror kører stadig i sin brugtkøbte bil og raser nu over, at den ikke har virket i en uge, de har været på discountferier i hele perioden(min brors valg, men bestem ikke resten af min svigerfamilies) Jeg har gentagne gange spurgt, hvorofr fanden de ikke bare har købt en ny bil, men først nu fået svar, at det nok skyldes, at alle pengene er bundet i aktier, de har tabt penge på..
Iflg prognoser, så har man tabt 130000,-, hvis manharinvesteret 1 mill i aktier.
Tjah, vi har "tabt" omkr 300000,- men for det har vi fået 2 gode biler og 5 fantastiske, unikke ferier, vi aldrig ville have været foruden og savner hver eneste dag + 3-4 mere normale ferier, som vi heller ikke ville have undværet.
Må jeg spørge, hvem har vundet i denne situation?

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af Skyblue Tirs Aug 09, 2011 5:39 pm

Jeg havde en bastard til chef engang. men han var ikke dum: Den bedste investering man kan foretage sig er afbetaling af gæld. Som privatpetson er det urimelig svært at forrente pengene bedre...


Skyblue

Antal indlæg : 155
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af Thomas Tirs Aug 09, 2011 7:04 pm

Sky: Lige præcis.

Det man skulle gøre: Gå hen til banker og købe deres misligholdte fordringer - billigt - og så klemme debitorerne, så meget, at de også har en fordel af det.

Har man betalt 40% af en fordring, får 60% hjem, så slipper sælger med et tab på 60%.

Problemet er, at der ikke er mange af disse halvdårlige fordringer - de fleste og største er nemlig pilrådne.

Men det er det, der foregår omkring Vestjysk Bank i øjeblikket.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af Esbjerg Tirs Aug 09, 2011 7:27 pm

Hmmm jeg er kunde i VB. Men føler ikke rigtig noget incitament til at skifte, da jeg kun har indestående på < 750k + pension.

Bør jeg have andre overvejelser?

Esbjerg

Antal indlæg : 91
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Kbh

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Esbjerg

Indlæg af Thomas Tirs Aug 09, 2011 9:17 pm

med VB, mener du så Vestjysk Bank eller Varde Bank? - nå lige meget.

Næææh - lige i øjeblikket kan jeg ikke se nogen grund til andet end et hoverende smil.



Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Mærkelig mode breder sig

Indlæg af SortKaffe Tors Aug 18, 2011 5:56 pm

Flere der vil have penge for at modtage indskud:

http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/213078/schweizerfranc_giver_negativ_rente_i_banken.html

Dobbelt rent øv øv
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af huspålandet Fre Aug 19, 2011 6:40 pm

Til gengæld har vi da tjent ok på vore Daniscoaktier, som nu skal tvangssælges til kurs 700, så vi tjener ca 500,- pr aktie. Nej, vi var ikke interesseret i at sælge, så vi trak den så langt, vi kunne.

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Rent ØV Empty Sv: Rent ØV

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum