Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

+14
[Censur]
gribben
klogeaage 35
skitz
JD
Skyblue
huspålandet
Cirb
Moriarty
Shintai
peter777
Thomas
konsholm
Lars_HH
18 deltagere

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Lars_HH Søn Jul 31, 2011 11:33 pm

Hej, jeg er også lige herovre, hvor mange bank spinfolk tror i der er på boligdebatten? Jeg synes nærmest det er eksploderet den sidste uge, efter industriferien.
THSV, Gamma, Valbydreng, "Lyset", John Denver, HenrikSjælland? Kom endelig med flere.

Jeg har bemærket at enkelte af dem arbejder over, selvom de normalt har fri mellem 16.30 og 17.30 fra jobbet.
Utroligt at ingen på Boliga kan tjekke deres I.P.adresser.

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af konsholm Søn Jul 31, 2011 11:42 pm

Jeg tror ikke alle du nævner er deciderede (betalte) bankfolk, men et par stykker skal der nok være.

Men lyset/Harald B og thsv/Valbydreng har jeg stærk mistænkt. Der var en som mente at thsv-profilen i virkeligheden skulle være Birgit Daetz fra boligsiden, men jeg kunne ikke lige finde sammenhængen.

Derimod virker det planlagt at der pludseligt megaspames og person-hetzes på den måde.


konsholm

Antal indlæg : 83
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Happiness

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Lars_HH Man Aug 01, 2011 12:02 am

Hmmm ja, THSV's virke er i hvert fald ekstremt efterhånden.

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af konsholm Man Aug 01, 2011 12:06 am

Tanke - det kunne være at man gerne ville have forumet for sig selv i perioden op til studiestart Cool

http://bolignyheder.boligsiden.dk/2011/07/over-250-billige-ejerlejligheder-til-salg-i-universitetsbyerne/

konsholm

Antal indlæg : 83
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Happiness

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Thomas Man Aug 01, 2011 6:04 am

konsholm skrev:Tanke - det kunne være at man gerne ville have forumet for sig selv i perioden op til studiestart Cool

http://bolignyheder.boligsiden.dk/2011/07/over-250-billige-ejerlejligheder-til-salg-i-universitetsbyerne/

De har godt nok fået ytringsfrihed på bekostning af os andre; men nu får vi at se om de kan holde deres eget vrøvl ud. For slet ikke at tale om den lidende offentlighed.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af peter777 Man Aug 01, 2011 10:07 am

Jeg kan ikke sige andet end, hvis vi holder økonomidebatten kørende med nogle daglige indlæg om boligmarkedet, så skal vi nok hurtigt begynde at få trafik herover. Det kan være svært at konkurrere med boligdebatten, men skriv nogle kvalitetsindlæg, så skal vi nok efterhånden komme højt i Google.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Shintai Man Aug 01, 2011 11:45 pm

Husk man kan sagtens have mange forskellige IPer. Samt dagligt skiftede.

F.eks. herhjemme har jeg 5 forskellige IPer. Plud jeg kan source fra arbejde hvis jeg ville for endnu flere.

Personligt er jeg lige på grænsen til at have fået nok af boligdebatten. Netop pga af det åbenlyse PR arbejde de laver fra forskellige financielle virksomheder. Og alle de misguidende råd de tilmed giver.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Lars_HH Tirs Aug 02, 2011 12:27 am

Shintai skrev:Husk man kan sagtens have mange forskellige IPer. Samt dagligt skiftede.

F.eks. herhjemme har jeg 5 forskellige IPer. Plud jeg kan source fra arbejde hvis jeg ville for endnu flere.

Personligt er jeg lige på grænsen til at have fået nok af boligdebatten. Netop pga af det åbenlyse PR arbejde de laver fra forskellige financielle virksomheder. Og alle de misguidende råd de tilmed giver.

Jep, selvom vi to også til tider kan være uenige Smile Så er det jo tydeligt vi er der i hobby-ærinde. Spinfolkene kommenterer ensidigt kun på finansielle nyheder vedr. sektoren i DK og så den sædvanlige ydelsesmodel og pyramidespilteori. Desuden er de online konstant i arbejdstiden, hvor mange gange er THSV ikke kommet med sine misforstået grafer og fat-svage selvopfundne definition på hvad inflation er.

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Shintai Tirs Aug 02, 2011 12:39 am

Lars_HH skrev:
Shintai skrev:Husk man kan sagtens have mange forskellige IPer. Samt dagligt skiftede.

F.eks. herhjemme har jeg 5 forskellige IPer. Plud jeg kan source fra arbejde hvis jeg ville for endnu flere.

Personligt er jeg lige på grænsen til at have fået nok af boligdebatten. Netop pga af det åbenlyse PR arbejde de laver fra forskellige financielle virksomheder. Og alle de misguidende råd de tilmed giver.

Jep, selvom vi to også til tider kan være uenige Smile Så er det jo tydeligt vi er der i hobby-ærinde. Spinfolkene kommenterer ensidigt kun på finansielle nyheder vedr. sektoren i DK og så den sædvanlige ydelsesmodel og pyramidespilteori. Desuden er de online konstant i arbejdstiden, hvor mange gange er THSV ikke kommet med sine misforstået grafer og fat-svage selvopfundne definition på hvad inflation er.

Haha ja. Det er meget tydeligt at se om folk snakker "business" eller "privat" som du netop nævner. Han vil i øvrigt heller ikke udlevere tallene på hans fupgrafer. Og hvis man bliver ved med at bide til den bliver han tosset. Wink
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Moriarty Ons Aug 03, 2011 12:43 pm

THSV forsøger stadig at lokke folk til "smarte" låntyper. Det lader dog til at hans aktivitet er dalet lidt.

Moriarty

Antal indlæg : 15
Join date : 01/08/11

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Det kan da godt være at boliga har set rigtigt

Indlæg af Thomas Ons Aug 03, 2011 3:13 pm

Det kan da godt være, at boligdebattens fremtid er at være legeplads for finansinstitutionernes selvbesmittelse.
Vi får se.
Folk vil nok også hellere have ejendomsmæglerlyrik fremfor litteratur.
Men om der er salg i det i sidste ende? Jeg tvivler.

Det er selvfølgelig altid morsomt, at folk læser det man skriver; men egentlig er det ikke så meget mængden.

At jeg så har den erfaring fra militære debatfora, at så snart klakører (kineserne er meget ivrige dér - de har jo også folk nok) overtager og forlanger at blive respekteret - får andre banned, så forsvinder de seriøse debattører - og så er der kun tråde iværksat af ejerne med rimelig ukvalificerede og ukommenterede avisartikler.
De dør en stille død.

Nu er der heller ikke så meget boligstof, at snakke om for tiden - så ulykken er ikke så stor. Ser vi på f.eks. aktiedebatten, så er ynksomt hvordan de selvbestaltede "finansgenier" belærer hinanden - dem om det.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Shintai Ons Aug 03, 2011 3:32 pm

Moriarty skrev:THSV forsøger stadig at lokke folk til "smarte" låntyper. Det lader dog til at hans aktivitet er dalet lidt.

Ja, thsv, HS og andre er godt igang igen med at lokke folk. Man venter jo nærmest bare på artiklen omkring "skandalen på boligdebatten".

De gik også i selvsving over du postede artiklen omkring strandvejsvillaer. Very Happy
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Lars_HH Ons Aug 03, 2011 4:06 pm

Shintai skrev:
Moriarty skrev:THSV forsøger stadig at lokke folk til "smarte" låntyper. Det lader dog til at hans aktivitet er dalet lidt.

Ja, thsv, HS og andre er godt igang igen med at lokke folk. Man venter jo nærmest bare på artiklen omkring "skandalen på boligdebatten".

De gik også i selvsving over du postede artiklen omkring strandvejsvillaer. Very Happy

Det er det jeg synes der er det mest vanvittige nemlig spinfolks tro på at man kan tale noget op eller væk. Der findes jo desværre noget der hedder virkeligheden lige meget hvor mange spin-folk der er ansat.

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Thomas Ons Aug 03, 2011 4:17 pm

Lars_HH skrev:
Shintai skrev:
Moriarty skrev:THSV forsøger stadig at lokke folk til "smarte" låntyper. Det lader dog til at hans aktivitet er dalet lidt.

Ja, thsv, HS og andre er godt igang igen med at lokke folk. Man venter jo nærmest bare på artiklen omkring "skandalen på boligdebatten".

De gik også i selvsving over du postede artiklen omkring strandvejsvillaer. Very Happy

Det er det jeg synes der er det mest vanvittige nemlig spinfolks tro på at man kan tale noget op eller væk. Der findes jo desværre noget der hedder virkeligheden lige meget hvor mange spin-folk der er ansat.

Jeg tænker nogle gange på at Mussolini endte med at hænge med hovedet nedad (sammen med dullen) - fra en benzinstation......
......Jeg mener: Jeg mener en benzinstation? Der har næppe været megen gang i handlen med motorbrændsel på det tidspunkt. ......
Nå det nederlag kom der dog noget godt ud af: Sofia Loren.......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Shintai Ons Aug 03, 2011 5:27 pm

Lars_HH skrev:
Shintai skrev:
Moriarty skrev:THSV forsøger stadig at lokke folk til "smarte" låntyper. Det lader dog til at hans aktivitet er dalet lidt.

Ja, thsv, HS og andre er godt igang igen med at lokke folk. Man venter jo nærmest bare på artiklen omkring "skandalen på boligdebatten".

De gik også i selvsving over du postede artiklen omkring strandvejsvillaer. Very Happy

Det er det jeg synes der er det mest vanvittige nemlig spinfolks tro på at man kan tale noget op eller væk. Der findes jo desværre noget der hedder virkeligheden lige meget hvor mange spin-folk der er ansat.

Nogle virksomheder har det med at blive alt for selvfede og arrogante. Specielt finansvirksomheder.

Et godt eksempel fra bilbranchen er jo GM. De gik på røven fordi de mente at de vidste bedre end køberne.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Thomas Ons Aug 03, 2011 6:00 pm

Shintai: Der kunne jo evt. være en årsag til, at boligudbuddet bliver ved at hænge ved 88.000.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Shintai Ons Aug 03, 2011 6:07 pm

Thomas skrev:Shintai: Der kunne jo evt. være en årsag til, at boligudbuddet bliver ved at hænge ved 88.000.

Præcis. Og de forsætter med at være der indtil nogen vågner op af tornerosesøvnen. VI ser flere og flere tomme dyre ejerlejligheder her og i områderne hvor vi cykler/går. Og de er efterhånden alle parkeret i div ApS.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Cirb Ons Aug 03, 2011 7:08 pm

Nu har de fjernet Praktiske Gris tråd -de havde vel heller ikke andet valg

http://www.boligdebatten.dk/politik/15019-anders-behring-breiviks-debatbidrag-pa-document-no-15.html#post235348

Det ville have klædt dem at kommentere det.

Er der nogen der så om Sky nåede at give mig et svar inden den forsvandt ?

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Cirb Ons Aug 03, 2011 7:14 pm

Thomas skrev:Shintai: Der kunne jo evt. være en årsag til, at boligudbuddet bliver ved at hænge ved 88.000.

I Aarhus er hele havnebyggeriet til salg - uden for nettet. Det går efter sigende forrygende. Konen har rekvireret materiale. På første etape af lighthouse, der har været til salg i 3 år og er klar til indflytning i foråret, har de solgt 25 %.....
Store dele af det nybyggeri der bliver færdigt i øjeblikket bliver ikke sat på nettet eller kun som en enkelt enhed med mange, mange flere bag
http://www.nybolig.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?caseno=TB36&shopno=250072

Og stadig eksploderer udbudet .......

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Moriarty Ons Aug 03, 2011 9:06 pm

Lars_HH skrev:
Shintai skrev:
Moriarty skrev:THSV forsøger stadig at lokke folk til "smarte" låntyper. Det lader dog til at hans aktivitet er dalet lidt.

Ja, thsv, HS og andre er godt igang igen med at lokke folk. Man venter jo nærmest bare på artiklen omkring "skandalen på boligdebatten".

De gik også i selvsving over du postede artiklen omkring strandvejsvillaer. Very Happy

Det er det jeg synes der er det mest vanvittige nemlig spinfolks tro på at man kan tale noget op eller væk. Der findes jo desværre noget der hedder virkeligheden lige meget hvor mange spin-folk der er ansat.

Ja og som aktiv boligsøger skal man da godt nok være blind for ikke at mærke brugthussælgernes desparation

Moriarty

Antal indlæg : 15
Join date : 01/08/11

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Thomas Ons Aug 03, 2011 9:50 pm

Cirb skrev:
Thomas skrev:Shintai: Der kunne jo evt. være en årsag til, at boligudbuddet bliver ved at hænge ved 88.000.

I Aarhus er hele havnebyggeriet til salg - uden for nettet. Det går efter sigende forrygende. Konen har rekvireret materiale. På første etape af lighthouse, der har været til salg i 3 år og er klar til indflytning i foråret, har de solgt 25 %.....
Store dele af det nybyggeri der bliver færdigt i øjeblikket bliver ikke sat på nettet eller kun som en enkelt enhed med mange, mange flere bag
http://www.nybolig.dk/maegler/pages/property-presentation/property.action?caseno=TB36&shopno=250072

Og stadig eksploderer udbudet .......

Mvh
Cirb

Ja, det er et problem, at udbuddet er undervurderet.
Jeg så at Danske Bank var rodet ind i Essex og et par stykker til, så vi kom op på noget, der minder om 25 mia.
Med 30.000 kr/kvm, 100 kvm, Det bliver en 5-10.000 boliger oveni. Bare på de 3 møgsager.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af huspålandet Lør Aug 06, 2011 7:16 pm

Jeg personligt aner ikke, om det er bankklakører eller ekstremt passionerede, positive bankmedarbejdere, der poster her, men kan vi ikke alle blive enige om, at vi som potentielle købere/sælgere er her på debatterne af rent personlige grunde? Jeg er her på økonomidebatten, fordi jeg synes, de blev "for snerpede" på boligdebatten. Jeg var på boligdebatten, fordi, jeg syntes det var interessant, fordi jeg fik svar på nogle spm ved lån mv (gode svar), fordi, jeg fandt et debatforum, hvor man kunne diskutere div spm om alt mellem himmel og jord vedr bolig og andet. Dette håber jeg naturligvis også at kunne her.
Men ærligt talt, vi i min lille husstand har jo forlængst ligesom mange andre fundet ud af, hvad vi vil købe for, hvor meget vi vil ofre på dette, hvilken slags lån, vi vil tage og hvor meget vi vil bruge på istandsættelse, så om flexlånene render op eller ned, eller andet interesserer mig faktisk ikke, og alle prognoserne pt, så er margenen så lille, så det har ingen indflydelse på vores økonomi og indrømmet, vi er nogle store egoister, om folk skal af med et par hundrede mere om måneden, påvirker ikke mig rent følelsesmæssigt.
Men derfor læser jeg alligevel med interesse trådene om lån, for at lære mere, der skal dog rigtigt meget til, før jeg bevæger mig over i flexlånsgruppen fremfor fastforrentet.

huspålandet

Antal indlæg : 110
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Thomas Lør Aug 06, 2011 7:26 pm

huspålandet skrev:Jeg personligt aner ikke, om det er bankklakører eller ekstremt passionerede, positive bankmedarbejdere, der poster her, men kan vi ikke alle blive enige om, at vi som potentielle købere/sælgere er her på debatterne af rent personlige grunde? Jeg er her på økonomidebatten, fordi jeg synes, de blev "for snerpede" på boligdebatten. Jeg var på boligdebatten, fordi, jeg syntes det var interessant, fordi jeg fik svar på nogle spm ved lån mv (gode svar), fordi, jeg fandt et debatforum, hvor man kunne diskutere div spm om alt mellem himmel og jord vedr bolig og andet. Dette håber jeg naturligvis også at kunne her.
Men ærligt talt, vi i min lille husstand har jo forlængst ligesom mange andre fundet ud af, hvad vi vil købe for, hvor meget vi vil ofre på dette, hvilken slags lån, vi vil tage og hvor meget vi vil bruge på istandsættelse, så om flexlånene render op eller ned, eller andet interesserer mig faktisk ikke, og alle prognoserne pt, så er margenen så lille, så det har ingen indflydelse på vores økonomi og indrømmet, vi er nogle store egoister, om folk skal af med et par hundrede mere om måneden, påvirker ikke mig rent følelsesmæssigt.
Men derfor læser jeg alligevel med interesse trådene om lån, for at lære mere, der skal dog rigtigt meget til, før jeg bevæger mig over i flexlånsgruppen fremfor fastforrentet.

Det tror jeg er meget snusfornuftigt.

For en ting er boligmarkedet - det er gået itu. Boligerne kan jo ikke finansieres om man betaler 5% af 1 mio. eller 2½% af 2mio - det går nogenlunde op.

Det, der er problemet er at bankerne med deres kreditforeninger er så meget i knæ at det afføder så voldsomme reaktioner. Lad så bankklakørerne ligge; men hør blot på de skingre udtalelser fra Horrorvits og Finansrådet - så behøver man ikke at have fået mere end 6 i dansk i gymnasiet for at forstå, at den specielle timbre indikerer mere end almindelig sceneskræk.

Så bliver det antydet, at Danske Bank ikke ville gide gøre noget ved bla. undertegnede. Når man ser på deres Netto reklamekampagne, så må man konstatere, at de bruger godt nok mange penge uden at tænke sig særlig godt om.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Skyblue Søn Aug 07, 2011 4:00 pm

Cirb skrev:Nu har de fjernet Praktiske Gris tråd -de havde vel heller ikke andet valg

http://www.boligdebatten.dk/politik/15019-anders-behring-breiviks-debatbidrag-pa-document-no-15.html#post235348

Det ville have klædt dem at kommentere det.

Er der nogen der så om Sky nåede at give mig et svar inden den forsvandt ?

Mvh
Cirb

Det er sgu svært at vurdere hvad fanden de tænker på...

Og nej, jeg fik ikke svaret. Men som du ser, så er vi ikke på samme grundpræmis. Jeg skal respektere alle mulige regler omkring hvad man må og ikke må sige. Hvorimod de som er uenige med mig, kan kalde mig hvad de vil og slette mine indlæg. Så som jeg sagde inden ferien: Der er nogen mennesker man behandler som dyr, uden overhovedet at gøre sig den ulejlighed at prøve at forstå hvorfor de mener som de gør. At en af dem slår igen burde ikke komme som nogen overraskelse, andet end for de permanent fattesvage.

Vi ønsker alle demokrati, frihed, velstand, velfærd, osv. Tror du vi får mere af det, jo flere muslimer vi importerer? For det er ikke det jeg ser i ghettoerne.



Skyblue

Antal indlæg : 155
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af JD Fre Aug 12, 2011 9:51 am

Lige et surt - men venligt opstød - og så mit første input! Smile
Men....
Jeg synes I herinde er en del, der uretmæssigt hænger debatører ud fra Boligdebatten; jeg tænker på THSV, HenrikSjælland m.fl.....måske alle Jer hér deler ikke synspunkter med dem - men ønsker I et forum, hvor I kan klappe hinanden på skulderen og sige " hvad sagde vi "?? Det er da mere spændende at få andre vinkler på en situation end bare være i en rygklapperklub.

JD

Antal indlæg : 12
Join date : 11/08/11

Tilbage til toppen Go down

Bankfolk på Boligdebatten/Boliga Empty Sv: Bankfolk på Boligdebatten/Boliga

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum