Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o)

3 deltagere

Go down

Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o) Empty Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o)

Indlæg af Baldrik Fre Okt 24, 2008 8:24 pm

Hørte at NB satte renten op til 5,5%

Min interesse for økonomien er rimelig ny, så jeg er stadig lidt blank på at fremsøge informationer de rette steder.....Nok derfor jeg elsker Thomas og Konsulenten Very Happy

Selvom jeg har et fastforrentet boliglån, leger jeg lidt med tanken om at omlægge, hvis 8% obligationen kommer. Er der nogen, som kan smide lidt relevante links her i denne tråd til et par gode steder, hvor man kan følge med i kurser, renten for de forskellige lån osv? Gerne også meninger den manøvre.

På forhånd tak.

Baldrik

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o) Empty Sv: Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o)

Indlæg af Monet Fre Okt 24, 2008 8:27 pm

Baldrik skrev:Hørte at NB satte renten op til 5,5%

Min interesse for økonomien er rimelig ny, så jeg er stadig lidt blank på at fremsøge informationer de rette steder.....Nok derfor jeg elsker Thomas og Konsulenten Very Happy

Selvom jeg har et fastforrentet boliglån, leger jeg lidt med tanken om at omlægge, hvis 8% obligationen kommer. Er der nogen, som kan smide lidt relevante links her i denne tråd til et par gode steder, hvor man kan følge med i kurser, renten for de forskellige lån osv? Gerne også meninger den manøvre.

På forhånd tak.

Jeg mener at HCGN plejer at argumentere for at der pt. foregår kurspleje af de fastforrente obligationer med 4% og 5%, så derfor skal man vente med at omlægge lånene til at kurserne på disse obligationer falder.

Monet

Antal indlæg : 77
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o) Empty Man kan nu lave emne ned til et bogstavs længde

Indlæg af Clark Fre Okt 24, 2008 8:34 pm

Er klaret.

Clark

Antal indlæg : 39
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Samsø

Tilbage til toppen Go down

Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o) Empty Sv: Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum