Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Enhedslisten i København

Go down

Enhedslisten i København Empty Enhedslisten i København

Indlæg af Thomas Fre Jun 23, 2023 12:06 pm

Vil nu have tungmetaller ud af badevandet i København. Psykopater giver aldrig op.
Jeg tror, at jeg - i al beskedenhed - fik smasket det skøre individ, der p.gr.a. forureningen ville kræve "erstatning" fra Nordsjælland for kloak-forureningen. Jeg påpegede, at det kunne ikke være fra Nordsjælland kloakforureningen kom - simpelt hen fordi der er en ret så stærk nordgående strøm gennem Øresund.

Men skolelærere bliver ALDRIG klogere. Enhedslisten er en forsamling af kriminelle terrorrister; men de er stadig lige så peverse, dumme, ondartede og stupide, som et helt lærerværelse.
Tungmetaller er ikke noget problem, fordi kilden til tungmetaller ligger under den nye operabygning - det er nemlig B&W's gamle - stærkt forurende areal. Det problem er der taget hånd om ved, at indstøbe det hele i beton. Hvis nogen mener, det ikke kan holde? Prøv at se på de bunkers, der ligger langs Vestkysten - som man stadig ikke har fået ryddet.

Nej, jeg tror, der er tale om noget ganske andet:

  • Med Sverrigs ansøgning om Nato-medlemskab, som Tyrkiet blokerer - indtil videre, så kommer der formentlig oplysninger om de kriminelle og aktiviteter, som PKK boltrer sig i.Sverrig er - som bekendt - en kriminel terroriststat.
  • Jeg hæfter mig også ved den bøde Danske Bank bliver idømt. Der er mange banksvin, der leder efter en udvej for dem - helt personligt. Der er skam en udvej: Nemlig ud af vinduet på et højhus. Andre vil snakke, fordi forsvundne papirer: De er da ikke brændt - ikke alle sammen - fotokopieringsmaskinen ER opfundet. Der vil altid være en bureaukrat, der vil dække egen røv.


Nej, jeg har svært ved at simulere medlidenhed med skolelærere, værnepligtige sergeanter og banksvin, der bliver tævet ihjel.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum