Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ida Auken

Go down

Ida Auken Empty Ida Auken

Indlæg af Thomas Ons Okt 14, 2020 6:46 pm

Endnu en jødehadende terrorist på vej til galgen!

Hun må slutte sig til de andre nazisvin.

Jeg hæftede mig ved, at da hun blev smidt ud af SF, så ville Socialdemokraterne ikke vide af hende. Derfor blev hun radikal.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ida Auken Empty Sv: Ida Auken

Indlæg af Thomas Tors Okt 15, 2020 1:59 am

Thomas skrev:Endnu en jødehadende terrorist på vej til galgen!

Hun må slutte sig til de andre nazisvin.

Jeg hæftede mig ved, at da hun blev smidt ud af SF, så ville Socialdemokraterne ikke vide af hende. Derfor blev hun radikal.

Det er så interessant, at se forskellen på Socialdemokratiets holdning overfor Pernille Rosenkrantz-Theil, som var decideret kommunist; men har vist sig som en "dødsengel" overfor forrædere i Socialdemokratiets rækker. Et besøg fra Pernille Rosenkrantz-Theil er gerne starten på et hovedspring fra én af Danmarks mange broer.
Ikke desto mindre er Pernille blevet så elsket i Socialdemokratiet, at hun har kunnet blive undervisningsminister.

Ida Auken er gennemført nazist og derfor SF'er, jødehader og på den måde terrorist. SF blev jo i sin tid formeret af Aksel Larsen (DKP's gamle formand). Nu kunne ingen ægte kommunister tolerere Aksel Larsen, fordi han havde lidt for tætte forbindelser til nazisterne og endte ikke i koncentrationslejr, som de andre kommunister.
Margrethe Aukens tætte forbindelse til Mellemøstlige terrorister er velkendt. Et ondt dyr - som mor, så datter.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ida Auken Empty Ida Auken er nu Socialdemokrat.

Indlæg af Thomas Fre Jan 29, 2021 2:07 pm

Forlader den synkende skude - fyldt med skolelærere - dvs. Radikale.

Knebet er, at efter Lars Løkkes udmeldelse af Venstre, skal man have nyt stemmekvæg i Socialdemokratiet for at have flertal med Venstre.
Derfor er Enhedslisten også angst. At Ida Auken skulle være socialdemokrat? Hmm... hvorfor skulle hun ikke være det meget tidligere; men dengang mente Socialdemokratiet ikke at have behov for hende.

Situationen bliver ikke mindre kaotisk af, at Støjbjergets fremtid er stærkt uafklaret. Jakob Ellemann er på vej til at afskære sig fra en egentlig magtposition.

Hvis Støjbjerget og Rohde finder sammen med Lars Løkke i et nyt parti (sammen med det færøske mandat?), så er der slet ingen, der har brug for de radikale. Lars Løkke vil blive tungen på vægtskålen.

Det er så det mest alvorlige for Ellemann, fordi han vil stadig være afhængig af Lars Løkke.

På længere sigt er det også et problem for Venstres bagland! Det bliver i så fald Venstres to største stemmeslugere, der forsvinder.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34078
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Ida Auken Empty Sv: Ida Auken

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum