Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Statens Seruminstitut

2 deltagere

Go down

Statens Seruminstitut  Empty Statens Seruminstitut

Indlæg af klogeaage 35 Lør Apr 11, 2020 7:14 pm

Først solgte Folketinget Statens Seruminstitut !

Som amputerede ledelse og arbejdsgang !

Nu spørger en stor del af samme Folketing: Hvad gik galt Razz
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Statens Seruminstitut  Empty Hmmm..... jeg tror jeg rammer ganske tæt!

Indlæg af Thomas Lør Apr 11, 2020 7:48 pm

klogeaage 35 skrev:Først solgte Folketinget Statens Seruminstitut !

Som amputerede ledelse og arbejdsgang !

Nu spørger en stor del af samme Folketing: Hvad gik galt Razz

Jeg citerer gerne mig selv.

Nej, jeg tror, der er noget andet bag denne historie!

Prins Henrik dør i FEB 2018. Men pr. 1/1 2016 opgiver Prins Henrik sine officielle hverv. Sjovt nok sparkes Gitte Seeberg ud som generalsekretær fra WWF - også i 2016.

Hvad WWF i Danmark var? Tjo... det må blive et gætværk; men det har nok været et dække for at skaffe små nuttede drengebasser til Prins Henriks perverse fornøjelser. Så der måtte der noget miljøfimsende til for at strømmen af bøssedyr fra eksotiske steder - som skolelærerne i SF så fournerede? Om det er sådan - det véd jeg ikke; men det er en mulighed man som borger må tage i betragtning..
Specielt med Gitte Seebergs fortid i parti med den modbydelige voldtægtsforbryder til Søren Pape Poulsen - og ja, den røvhulsartist med trækkerdreng er jo også skolelærer.

Nu er Prins Henrik død, så dronningen har ingen grund til at lefle for foreningen af perverse bøssedyr i Folkeskolen. WWF er jo et klamt miljøfimsende bøsseshow - åbenbart.
Gitte Seeberg forsøger her at afpresse dronningen med en slet skjult trussel om ulækre og saftige detaljer.
Som om vi ikke i store træk udmærket vidste, hvad der foregik! Selvfølgelig gør vi da dét!

Ligeledes véd vi også at Sundhedsstyrelsen var bøsse/gnubber-ledet under AIDS epidemien, hvor man så sandelig ikke måtte registre de perverse bøssesvin jvnf. det ulækre dyr til fhv. sundhedsminister Torben Lund - en af dem, der har fået en fin orden for at være et stort og rummeligt røvhul - bogstavelig talt. Problemet er bare, at bøssepesten AIDS fik slået flere ihjel fordi den ulækre virolog Preben von Magnus - også bøssesvin - blokerede med sin "forskning" af - ja, influenza.

Det kunne være årsagen til at Statens Serum Institut fik kniven?

I SF talte man om "Børnebanden" - vi skulle måske rette opmærksomheden på "Bøssebanden"!

She left the Conservative People's Party on 7 May 2007, to be a co-founder of the party New Alliance, alongside Naser Khader and Anders Samuelsen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34544

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum